eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenicetermomodernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Sułkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-25

POZYCJA 55012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Myślenice: termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Sułkowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Mateusz Suder, ul. M. Reja 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720125, fax 012 2721214, e-mail: starostwo@powiat-myslenice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-myslenice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Sułkowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sułkowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Sułkowicach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o udzieleniu 5 letniej gwarancji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ocieplenie steropianem ścian zewnętrznych i stropodachu budynku szkoły 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Udzielenie przynajmniej 5 letniej gwarancji na wykonane zamówienie. 3. Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia oraz punktowo - określona ilość punktów za spełnienie minimum warunku mierzalnego i proporcjonalnie więcej lub mniej za każdy następny zakres, ilość, wartość. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i oświadczeń dostępny u Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.powiat-myslenice.pl. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - spełnia/nie spełnia. 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -spełnia/nie spełnia. W przypadku: a.)Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.)Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.)Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: -stron umowy ze wskazaniem lidera -celu gospodarczego, dla którego została zawarta -czasu trwania umowy -sposobu prowadzenia spraw -zasad reprezentacji -zakresu działania poszczególnych stron -sposobu ustania współpracy podmiotów -solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w pkt. 1 dla każdego z występujących podmiotów. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, -nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. 3. Dokument potwierdzający uprawnienia budowlane osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia i aktualny dokument potwierdzający ich przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - spełnia/nie spełnia. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (wykonanie termomodernizacji) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto), z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (referencje). - przynajmniej jedna = 1 pkt, każda następna +1 pkt ale nie więcej niż 50 pkt. W przypadku tej samej ilości robót pierwszeństwo mają wykonawcy zamówienia o największej wartości. 5. Oświadczenie o udzieleniu przynajmniej 5 letniej gwarancji na wykonane zamówienie. - spełnia/nie spełnia. 6. Oświadczenie o akceptacji 30 dniowego terminu płatności. - spełnia/nie spełnia. Poświadczenie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy w imieniu wykonawcy występuje osoba lub osoby, które nie figurują w dokumentach wymienionych w dokumencie określonym w pkt 2 wymagane jest dołączenie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii Pełnomocnictwa wraz z wymaganymi opłatami skarbowymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: S.I.W.Z. zostanie przesłana uczestnikom postępowania wyłonionym na podstawie złożonych wniosków. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2006 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.