eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno (79 obrębów)



Ogłoszenie z dnia 2006-10-25

POZYCJA 54999

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Piaseczno: przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno (79 obrębów) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie, do kontaktów: Anita Wierzejska - geodeta powiatowy, Jan Kobak-Nowacki - gł. specjalista ds. zamówień publicznych, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7567224, e-mail: inw@piaseczno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.piaseczno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno (79 obrębów). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Teren Miasta Piaseczno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno (79 obrębów). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy (zał. nr 1 do siwz), 2. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie wykonany bez udziału podwykonawców, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, odpis musi być złożony przez każdego wykonawcę). 4. Dowód wniesienia wadium, 5. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - potencjalni wykonawcy w celu potwierdzenia technicznych możliwości wykonania zadania powinni dysponować osobami do zrealizowania zamówieni, to jest min. 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17 maja 1989 r. (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późń. zm.), 6. Wykaz podobnych zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał podobne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN), 7. Kopie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS o niezaleganiu z należnościami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę), 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę), 10. wykaz oprogramowania komputerowego, przy pomocy którego wykonawca będzie wykonywał zamówienie wraz z numerem licencji, 11. Parafowany druk projektu umowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz, oraz pisemne oświadczenie o gotowości do podpisania umowy na warunkach podanych w siwz. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno (79 obrębów). Prace będą odbierane w czterech etapach: etap I - 19 obrębów - płatne 20% ceny zamówienia w terminie do 15.11.2006 r. etap II - 20 obrębów - płatne 20% ceny zamówienia w terminie do 02.03.2007 r. etap III - 20 obrębów - płatne 20% ceny zamówienia w terminie do 22.06.2007 r. etap IV - reszta przysługującej ceny w terminie do 30.10.2007 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 4000,00 zł do upływu terminu składania ofert, dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, to jest minimum 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17 maja 1989 r. (tekst jednolity w Dz.U. z 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późń. zm.). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamóienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy. 5. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat podobne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN. 6. Podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie. 7. Udzielą 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy (zał. nr 1 do siwz), 2. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie wykonany bez udziału podwykonawców, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, odpis musi być złożony przez każdego wykonawcę), 4. Dowód wniesienia wadium, 5. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - potencjalni wykonawcy w celu potwierdzenia technicznych możliwości wykonania zadania powinni dysponować osobami do zrealizowania zamówienia, to jest min. 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17 maja 1989 r. (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późń. zm.), 6. Wykaz podobnych zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał podobne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN), 7. Kopie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS o niezaleganiu z należnościami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę), 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę), 10. wykaz oprogramowania komputerowego, przy pomocy którego wykonawca będzie wykonywał zamówienie wraz z numerem licencji), 11. Parafowany druk projektu umowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz oraz pisemne oświadczenie o gotowości do podpisania umowy na warunkach podanych w siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.