Ogłoszenie nr 549909-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej: ,,Usługa pełnienia obowiązków koordynatora projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego" współfinansowany ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz "Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substancji u młodzieży i młodych dorosłych - subregion centralny" współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: Uzupełnienie informacji do pkt I.4) W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego zgodnie z zaleceniami Urzędu Zamówień Publicznych komunikowanie się Zamawiających z Wykonawcami może odbywać się za pomocą środków komunikacji elektronicznej również w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej progów unijnych. Urząd Zamówień Publicznych zaleca, aby komunikacją elektroniczną objąć wszelką korespondencję występującą w postępowaniu, w tym składanie ofert, oświadczeń, a także dokumentów. Mając na uwadze powyższe Zamawiający w niniejszym postępowaniu umożliwia obie formy komunikowania,a także składania ofert (pkt I.4) z zachowaniem zasad opisanych w SIWZ.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
00029718700000, ul.
Aleksandrowska
159
,
91-229
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 71 55 777, , e-mail
dyrekcja@psychiatria-lodz.pl, sekretariat@babinski.home.pl, faks
42 652 80 30.
Adres strony internetowej (URL): http://www.babinski.home.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.babinski.home.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.babinski.home.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej (papierowej)
Adres:
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Aleksandrowska 159 91-229 Łódź, Biuro Podawcze, Budynek Administracji
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Usługa pełnienia obowiązków koordynatora projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej"
Numer referencyjny:
SPZOZ/RPLD ODW/POWR UZA/1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Usługa pełnienia obowiązków koordynatora projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej". Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy, stanowiącymi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 79421000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
79419000-4 |
79420000-4 |
79300000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem:
1. część 1 zamówienia:
a) 2 osobami - wyznaczonymi do pełnienia funkcji koordynatora projektu - a każda z tych osób spełnia poniższe wymagania:
-posiada wykształcenie wyższe,
-posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu/koordynowaniu projektami unijnymi,
-w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała lub zarządza min. 2 tzw. "miękkimi" projektami unijnymi w dziedzinie ochrony zdrowia
oraz
b) 1 osobą - wyznaczoną do pełnienia funkcji głównego specjalisty ds. finansowych - która spełnia poniższe wymagania:
-posiada wykształcenie wyższe,
-posiada uprawnienia głównego księgowego, tj. spełnia jeden z warunków określonych w art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz. U. 2019, poz 869 ze zm.),
-posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
-w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2 tzw. "miękkie" projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia
oraz
c) 1 osobą - wyznaczoną do pełnienia funkcji specjalisty ds. finansowych - która spełnia poniższe wymagania:
-posiada wykształcenie wyższe,
-posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
-w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2 tzw. "miękkie" projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia
2. część 2 zamówienia:
a) 2 osobami - wyznaczonymi do pełnienia funkcji koordynatora projektu - a każda z tych osób spełnia poniższe wymagania:
-posiada wykształcenie wyższe,
-posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu/koordynowaniu projektami unijnymi,
-w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała lub zarządza min. 2 tzw. "miękkimi" projektami unijnymi w dziedzinie ochrony zdrowia
oraz
b) 1 osobą - wyznaczoną do pełnienia funkcji głównego specjalisty ds. finansowych - która spełnia poniższe wymagania:
-posiada wykształcenie wyższe,
-posiada uprawnienia głównego księgowego, tj. spełnia jeden z warunków określonych w art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz. U. 2019, poz 869 ze zm.),
-posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
-w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2 tzw. "miękkie" projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia
oraz
c) 1 osobą - wyznaczoną do pełnienia funkcji specjalisty ds. finansowych - która spełnia poniższe wymagania:
-posiada wykształcenie wyższe,
-posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w w rozliczaniu projektów unijnych,
-w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2 tzw. "miękkie" projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia.
Uwaga:
1. Pod pojęciem "miękkiego" projektu unijnego w dziedzinie ochrony zdrowia należy rozumieć projekty stanowiące inwestycje w zasoby ludzkie (edukacja, integracja, wsparcie), realizowane z funduszy szczebla ministerialnego (POWR) lub regionalnego (RPO) w zakresie:
- profilaktyka, tj. działania dotyczące prewencji, wczesnego wykrywania oraz zapobiegania chorobom cywilizacyjnym, co służy ochronie i przywróceniu zdrowia,
- zdrowotne, tj. działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia, podniesienie jakości świadczonych usług zdrowotnych,
- edukacyjne, tj. działania dotyczące podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadr medycznych.
2. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko w obrębie danej części zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza wykazanie się tymi samymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w celu wykazania spełniania warunku w obydwu częściach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający, wymaga przedstawienia następujących dokumentów: Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien winien być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a-b do SIWZ;
UWAGA: na podstawie art. 26 ust 2f ustawy PZP Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wykazu osób (Załącznik nr 6a-b do SIWZ) z uwagi na konieczność dokonania prawidłowej oceny ofert w kryteriach pozacenowych, o których mowa w Rozdziale 10 SIWZ. Doświadczenie osób wskazanych w przedmiotowym wykazie będzie uwzględnione przy ocenie oferty w kryteriach odnoszących się do dodatkowego doświadczenia kadry, jak również oceniane w kontekście spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Jeśli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, otrzyma wówczas 0 punktów w zakresie obu pozacenowych kryteriów, do oceny których wykaz jest niezbędny, a Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu w celu weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu. Złożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób nie będzie miał wpływu na ocenę kryteriów pozacenowych.
Jeżeli w wyniku weryfikacji, złożonego wraz z ofertą, wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, okaże się, że osoba wyznaczona do realizacji zamówienia, której dodatkowe doświadczenie podlega ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, nie spełnia minimalnych wymagań, o których mowa w pkt 5.1.3. SIWZ, wówczas Wykonawca otrzyma 0 punktów w ramach danego kryterium pozacenowego, a Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu w celu weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu. Złożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób nie będzie miał wpływu na ocenę kryteriów pozacenowych.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający, wymaga przedstawienia następujących dokumentów: Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien winien być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a-b do SIWZ;
UWAGA: na podstawie art. 26 ust 2f ustawy PZP Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wykazu osób (Załącznik nr 6a-b do SIWZ) z uwagi na konieczność dokonania prawidłowej oceny ofert w kryteriach pozacenowych, o których mowa w Rozdziale 10 SIWZ. Doświadczenie osób wskazanych w przedmiotowym wykazie będzie uwzględnione przy ocenie oferty w kryteriach odnoszących się do dodatkowego doświadczenia kadry, jak również oceniane w kontekście spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Jeśli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, otrzyma wówczas 0 punktów w zakresie obu pozacenowych kryteriów, do oceny których wykaz jest niezbędny, a Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu w celu weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu. Złożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób nie będzie miał wpływu na ocenę kryteriów pozacenowych.
Jeżeli w wyniku weryfikacji, złożonego wraz z ofertą, wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, okaże się, że osoba wyznaczona do realizacji zamówienia, której dodatkowe doświadczenie podlega ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, nie spełnia minimalnych wymagań, o których mowa w pkt 5.1.3. SIWZ, wówczas Wykonawca otrzyma 0 punktów w ramach danego kryterium pozacenowego, a Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu w celu weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu. Złożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób nie będzie miał wpływu na ocenę kryteriów pozacenowych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty, odpowiedni do oferowanej części zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a-b do niniejszej SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.; 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiedni do oferowanej części zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a-b do SIWZ (na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy PZP); 5. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia swoich zasobów (o ile Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów), sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ; 6. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 7.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi | 20,00 |
Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwa jest zmiana istotnych postanowień umowy w zakresie: 1) terminu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, 3) zmiany ilości rat, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy bez zmiany łącznej wartości wynagrodzenia, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy. Szczegółowy opis zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7a-b do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | pełnienie obowiązków koordynatora projektu: "Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 79419000-4, 79420000-4, 79300000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 32
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi | 20,00 |
Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi /liczba tzw. "miękkich" projektów unijnych w dziedzinie ochrony zdrowia - innych niż wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu - którymi w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba skierowana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji koordynatora projektu zarządzała/koorynowała lub zarządza/koordynuje Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych /liczba tzw. "miękkich" projektów unijnych w dziedzinie ochrony zdrowia - innych niż wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu - które w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba skierowana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji głównego specjalisty ds. finansowych rozliczała lub rozlicza
Część nr: | 2 | Nazwa: | pełnienie obowiązków koordynatora projektu: "Profilaktyka uzależnień od alkoholu i innych substancji u młodzieży i młodych dorosłych - subregion centralny" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 79419000-4, 79420000-4, 79300000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 29
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi | 20,00 |
Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi /liczba tzw. "miękkich" projektów unijnych w dziedzinie ochrony zdrowia - innych niż wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu - którymi w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba skierowana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji koordynatora projektu zarządzała/koorynowała lub zarządza/koordynuje Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych /liczba tzw. "miękkich" projektów unijnych w dziedzinie ochrony zdrowia - innych niż wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu - które w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba skierowana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji głównego specjalisty ds. finansowych rozliczała lub rozlicza
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.