eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych Gminy Orneta realizowana w ramach projektu Mądre dzieciaki - nowoczesne techniki edukacyjne placówek oświatowych gminy Orneta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Orneta: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych Gminy Orneta realizowana w ramach projektu Mądre dzieciaki - nowoczesne techniki edukacyjne placówek oświatowych gminy Orneta
Numer ogłoszenia: 54932 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta , pl. Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych Gminy Orneta realizowana w ramach projektu Mądre dzieciaki - nowoczesne techniki edukacyjne placówek oświatowych gminy Orneta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych Gminy Orneta realizowana w ramach projektu Mądre dzieciaki - nowoczesne techniki edukacyjne placówek oświatowych gminy Orneta. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na trzy części tj. Część 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Orneta Część 2 - Dostawa zestawów komputerów, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego do szkół podstawowych Gminy Orneta Część 3 - Dostawa szkolnego multimedialnego zestawu do nauki języków obcych, tablic interaktywnych, projektorów, ekranów, magnetofonów do szkół podstawowych Gminy Orneta 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1)Dla części 1 przedmiotu zamówienia : Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Orneta wg poniższego zestawienia: a)zestaw brył transparentnych - 20 zestawy b)nazywamy emocje materiał obrazkowy - 18 zestawów c)oś czasu - 4 zestawy d)liczydło kolorowe - 50 sztuk e)tabliczka mnożenia ABACO 100 - 30 zestawów f)komplet brył składanych - 30 zestawów g)sygnalizator świetlny (model) - 4 sztuki h)znaki drogowe (modele) - 6 kompletów i)szkolny mikroskop - 12 sztuk 2)Dla Części 2 przedmiotu zamówienia : Zakup i dostawę zestawów komputerowych, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego do szkół podstawowych Gminy Orneta wg poniższego zestawienia: a)zestaw komputerowy - 32 zestawy b)laptop - 1 sztuka c)urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka oraz zainstalowanie i konfigurację dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania 3)Dla Części 3 przedmiotu zamówienia : Zakup i dostawę szkolnego multimedialnego zestawu do nauki języków obcych, tablic interaktywnych, projektorów, ekranów, magnetofonów wg poniższego zestawienia: a)szkolny multimedialny zestaw do nauki języków obcych - 1 zestaw b)tablica interaktywna - 4 sztuki c)projektor + ekran + wskaźnik - 4 sztuki d)magnetofon - 5 sztuk oraz zainstalowanie i konfigurację dostarczonego sprzętu i oprogramowania, montaż mebli, przeszkolenie personelu pedagogicznego w zakresie obsługi pracowni językowej, tablic interaktywnych, projektorów ( minimum 2 osoby z każdej z czterech szkół) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III niniejszej SIWZ . 4.W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia na każdą część należy złożyć odrębną ofertę zgodnie z § 18 IDW Uwaga: Przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazania na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie sprzętu, pomocy dydaktycznych należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych i traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 tej ustawy. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych niż wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego. Wielkość zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 39.16.00.00-1, 39.16.21.00-6, 30.23.00.00-0, 38.63.40.00-8, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1, 2 i 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW. Ocena spełnienia warunku nastąpi dla Części 1, 2 i 3 na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Dla Części 1 i 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW. b) Dla Części 3 - wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie co najmniej: - 2 dostawy obejmujące dostawę wyposażenia pracowni językowych w sprzęt multimedialny i meble o łącznej wartości brutto min. 40 000 zł . Ocena spełnienia warunku dla Części 1 i 2 nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW , a dla Części 3 na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 2 IDW. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1, 2 i 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW. Ocena spełnienia warunku nastąpi dla Części 1, 2 i 3 na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1, 2 i 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW. Ocena spełnienia warunku nastąpi dla Części 1, 2 i 3 na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1, 2 i 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi dla Części 1, 2 i 3 na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1)Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) Konieczność przedłużenia terminu umownego zakończenia poszczególnych Części zamówienia z uwagi na: -konieczność wprowadzenia zmian w dostawie w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy np. gdy oferowany sprzęt, pomoce, akcesoria nie są i nie będą dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Dostawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o lepszych parametrach technicznych w niezmienionej cenie w stosunku do oferty. Dostawca winien pisemnie poinformować Zamawiającego o konieczności zmiany oraz dostarczyć pisemne potwierdzenie producenta lub dystrybutora o wycofaniu towaru z rynku. -z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy, -z innych niezawinionych przyczyn spowodowanych przez tzw. siłę wyższą o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia pod warunkiem wyrażenia zgody przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Rozwoju Regionalnego Warmia Mazury na lata 2007- 2013 na zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy. b) Zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: -zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia tj zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, -zmiany stawki podatku VAT c) Zmianę zakresu rzeczowego przedmiotu umowy d) Zmianę sprzętu multimedialnego, pomocy dydaktycznych, akcesorii na sprzęt multimedialny, pomoce dydaktyczne, akcesoria o parametrach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego, spełniający minimalne wymagania Zamawiającego, o ile zmiana taka będzie korzystna dla zamawiającego i wynika ze zmiany parametrów technicznych sprzętu, wycofania ze sprzedaży lub w przypadku upadłości producenta sprzętu e) Zmianę warunków płatności w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych - faktury przejściowe f) Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, g) Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę. h) Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego 3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. W przypadku zmiany umowy zostanie przeprowadzona następująca procedura: -Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) wraz z pisemnym uzasadnieniem. Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący żadnych zastrzeżeń i wątpliwości -Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orneta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s zamówień publicznych (kam.A- parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta, Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 3 Infrastruktura społeczna, działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Orneta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Orneta wg poniższego zestawienia: a)zestaw brył transparentnych - 20 zestawy b)nazywamy emocje materiał obrazkowy - 18 zestawów c)oś czasu - 4 zestawy d)liczydło kolorowe - 50 sztuk e)tabliczka mnożenia ABACO 100 - 30 zestawów f)komplet brył składanych - 30 zestawów g)sygnalizator świetlny (model) - 4 sztuki h)znaki drogowe (modele) - 6 kompletów i)szkolny mikroskop - 12 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.63.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów komputerów, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego do szkół podstawowych Gminy Orneta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Zakup i dostawę zestawów komputerowych, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego do szkół podstawowych Gminy Orneta wg poniższego zestawienia: a)zestaw komputerowy - 32 zestawy b)laptop - 1 sztuka c)urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka 2)zainstalowanie i konfigurację dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szkolnego multimedialnego zestawu do nauki języków obcych, tablic interaktywnych, projektorów, ekranów, magnetofonów do szkół podstawowych Gminy Orneta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1)Zakup i dostawę szkolnego multimedialnego zestawu do nauki języków obcych, tablic interaktywnych, projektorów, ekranów, magnetofonów wg poniższego zestawienia: a)szkolny multimedialny zestaw do nauki języków obcych - 1 zestaw b)tablica interaktywna - 4 sztuki c)projektor + ekran + wskaźnik - 4 sztuki d)magnetofon - 5 sztuk 2)Zainstalowanie i konfigurację dostarczonego sprzętu i oprogramowania, montaż mebli, przeszkolenie personelu pedagogicznego w zakresie obsługi pracowni językowej, tablic interaktywnych, projektorów ( minimum 2 osoby z każdej z czterech szkół).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 39.16.00.00-1, 30.23.00.00-0, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.