To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych, druków, papieru, urządzeń biurowych i artykułów higienicznych
Numer ogłoszenia: 54907 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 34438 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, fax 012 2880040.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych, druków, papieru, urządzeń biurowych i artykułów higienicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą materiałów biurowych, druków, papieru, urządzeń biurowych i artykułów higienicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik E do SIWZ Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji zamówienia. 1.przedmiot niniejszego zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, pochodzący z bieżącej produkcji, sprzęt biurowy należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach, z instrukcją obsługi w języku polskim i kartą gwarancyjną. 2.przez równoważne produkty Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych, bądź lepszych niż produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku E do SIWZ. 3.przedmiot zamówienia Wykonawca będzie dostarczał transportem własnym, na jego koszt, zapewniającym należyte zabezpieczenie dostarczanych produktów przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. 4miejsce dostawy wraz z wniesieniem: ul. Dembowskiego 2, Kopernika 2, Daniłowicza 12, Klaśnieńska 36, Kilińskiego 5 i Sienkiewicza 13 w Wieliczce. 5.dostawy odbywać się będą częściami, zgodnie z zamówieniem złożonym faksem przez Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo sprecyzuje, które z produktów i w jakiej ilości należy dostarczyć w ramach danego zamówienia oraz wskaże miejsce dostawy. Termin dostawy częściowej nie może przekroczyć 3 dni, licząc od daty przesłania zamówienia. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia, stosownie do potrzeb. Zakres zamówienia nie może być jednak mniejszy niż 70 % ogólnej wartości zamówienia brutto, o której mowa w formularzu cenowym ( prawo opcji ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.86.92.00 - Kalendarze Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.92 - Kalendarze Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.12.56.90 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 50678,29 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- PROOFFICE.net, ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 50678.29
- Oferta z najniższą ceną: 50678.29 / oferta z najwyższą ceną: 56288.55
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 4 kleje"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy książkowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podziałem na dwie części.
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawy artykułów biurowych
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





