eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinPRZEBUDOWA UL. URBANOWICZA I UL. TRAPEZOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM DO UL. KRASICKIEGO W DĘBLINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Dęblin: PRZEBUDOWA UL. URBANOWICZA I UL. TRAPEZOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM DO UL. KRASICKIEGO W DĘBLINIE
Numer ogłoszenia: 54882 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Dęblin , ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 883-00-01, faks 081 880-19-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. URBANOWICZA I UL. TRAPEZOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM DO UL. KRASICKIEGO W DĘBLINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przebudowa ulicy Trapezowej w Dęblinie o długości 414,5 m. 2)Przebudowa ulicy Urbanowicza o długości 418,5 m. 3)Budowa drogi łączącej ul. Urbanowicza z drogą powiatową Nr 1439L- ul. Krasickiego o długości 128 mb. 4)Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1439L o długości 181 mb. 5)Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań, 6)Obsługa geodezyjna zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla zamawiającego, 7)Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 8)Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym w tym wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i ilością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dwa zamówienia w zakresie budowy dróg o powierzchni podbudowy i nawierzchni 3000 m 2 każde, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, udokumentują uprawnienia budowlane specjalności drogowej w zakresie budowy dróg i nawierzchni kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, f)spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SWIZ wymagania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać wykonanie we wskazanym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie budowy dróg o powierzchni podbudowy i nawierzchni 3000 m 2 każde, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz zamówień jw. na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2)Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wymagane jest wskazanie osoby kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane specjalności drogowej w zakresie budowy dróg i nawierzchni. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, w którym wskaże kierownika budowy. 3)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca dołączy do oferty kopię uprawnień budowlanych i kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy. 4)Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Dęblin ul. Rynek 12 08-530 Dęblin, pok. 118.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dęblin ul. Rynek 12 08-530 Dęblin, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest współfinansowane z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą ,,narodowy program przebudowy dróg lokalnych 2008-2011,,.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.