eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Systematyczne zakupy paliw wg 3 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Końskie: Systematyczne zakupy paliw wg 3 zadań.
Numer ogłoszenia: 54830 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczne zakupy paliw wg 3 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr. 1 Przedmiotem zamówienia do zad. nr 1 są; systematyczne zakupy paliw polegające na tankowaniu pojazdów samochodowych Zamawiającego w; olej napędowy i benzynę Pb-95, Pb 98 na całodobowej Stacji Paliw zlokalizowanej w obrębie miasta Końskie przez okres 12 miesięcy. 1. Olej napędowy ON - 39 000 litrów 2. Benzyna Pb 95 - 2 400 litrów 3. Benzyna Pb 98 - 200 litrów Olej napędowy oraz benzyna Pb -95, Pb -98 muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 r. nr 221, poz. 1441, z póżn. zm.) oraz być zgodne z normą PN-EN 590:2010r. (U) Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań IDT EN 590. Fakturowanie odbywać się będzie raz w tygodniu na podstawie dokumentu dowód wydania po cenie z dnia zakupu oleju napędowego lub benzyn, pomniejszonej o zadeklarowany upust (upust odliczany będzie od ceny brutto 1 litra oleju lub benzyny). Termin płatności za każdą fakturę częściowa wynosił będzie 30 dni przelewem na konto Wykonawcy. Zamawiający tankował będzie także sukcesywnie (w miarę potrzeb) na Stacji Paliw Wykonawcy, do własnych kanistrów ok. 400 litrów Pb-95 i 200 litrów Pb-98 po cenie z dnia wydania minus zadeklarowany upust (upust odliczany od ceny brutto 1 litra Pb-95, Pb-98). Z każdego tankowania do kanistra Zamawiający odbierze fakturę VAT. Zadanie nr. 2 Przedmiotem zamówienia do zad. nr 2 są; systematyczne zakupy olejów i płynów. Artykuły te dostarczone będą przez Wykonawcę (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy) loco magazyn Zamawiającego sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. Faktura VAT będzie dostarczona będzie wraz z dostawą, termin płatności wynosił będzie do 30 dni przelewem na konto Wykonawcy. 1. Olej SAECB 50 - 150 litrów 2. Olej SUPEROL - 40 litrów 3. Olej HIPOL - 10 litrów 4. Olej przekładniowy GL-80W/90 - 20 litrów 5. Olej silnikowy do kosiarki SAE - 5 litrów 6. Olej do mieszanki paliwowej (kosiarka) - 10 litrów. 7. Płyn do chłodnic (petrygo lub borygo) - 30 litrów. Zadanie nr. 3 Przedmiotem zamówienia do zad. nr 3 są; systematyczne zakupy gazu Propan-butan w butlach a/11kg po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy loco magazyn Zamawiającego sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. Faktura VAT będzie dostarczona będzie wraz z dostawą, termin płatności wynosił będzie do 30 dni przelewem na konto Wykonawcy. 1.Gaz propan-butan a/11kg - 400kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.12.20.00 - Propan i butan .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kserokopia koncesji na prowadzenie działalności zgodnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie i kserokopię koncesji złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oswiadczenie złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1. Kserokopię aktualnych (na m-c luty 2013r) świadectw jakości paliw; - do zad. nr 1. 2. Oświadczenie nr 3. 3. Oświadczenie nr 3A.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę do każdego z zadań oddzielnie. 2. Formularz Cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę do każdego z zadań oddzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany do umowy w następujących przypadkach: a) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i terminie przewidzianym w ofercie b) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej z dnia zakupu minus zadeklarowany upust c) zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) zmianę rachunku bankowego i innych danych stron e) zmianę stawki podatku VAT- zmiana ceny produktu w ramach niniejszej umowy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41b DSUiZP - niski parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.