eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyńwykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-24

POZYCJA 54815

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gostyń: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Wiesława Sokołowska, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752513, fax 065 5723146, e-mail: pzi@powiat.gostyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wydział Komunikacji, Agata Kluczyk, ul. Wrocławska 154, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 575 25 41, fax 065 572 31 46. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wydział Komunikacji, Agata Kluczyk, ul. Wrocławska 154, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 575 25 41, fax 065 572 31 46. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Biuro Obsługi Klienta, Maria Mucha, ul. Wrocławska 256, pokój nr 7, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 575 25 53, fax 065 572 31 46. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Starostwo Powiatowe w Gostyniu - Wydział Komunikacji, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 154. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego, w okresie od dnia 1 stycznia 2007 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. tablic rejestracyjnych (kod CPV 28.52.74.00-9), wyprodukowanych zgodnie z certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego i wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.), przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczanie do siedziby zamawiającego, adres: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wydział Komunikacji, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 154, sukcesywnie w ilości wg potrzeb określonych bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego, następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych: 1)Tablice samochodowe do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów, w tym: a)tablice samochodowe jednorzędowe (w komplecie 2 szt.) - ok. 18000 kpl; b)tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w komplecie 1 szt. jednorzędowa + 1szt dwurzędowa) - ok. 1500 kpl; c)tablice samochodowe pojedyncze - ok. 2500 szt. 2)Tablice do oznakowania motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów: a)tablice motocyklowe i ciągnikowe (pojedyncze) - ok. 2000 szt.; b)tablice motorowerowe (pojedyncze) - ok. 900 szt. 3)Tablice tymczasowe samochodowe do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów: a)komplet tymczasowych tablic jednorzędowych (w komplecie 2 szt.) - ok. 50 kpl; b)komplet tymczasowych tablic (w komplecie 1 szt. jednorzędowa + 1szt. dwurzędowa) - ok. 25 kpl. 4) Tablice tymczasowe do oznakowania motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów a)tymczasowe tablice motocyklowe i ciągnikowe - ok. 50 szt. b)tymczasowe tablice motorowerowe - ok. 25 szt. Uwaga! Ilości poszczególnych tablic podane zostały szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających rzeczywistym jego potrzebom. Podane ilości stanowią górną granicę do jakiej zamawiający będzie nabywał poszczególne rodzaje tablic co oznacza, że rzeczywiste ilości mogą być mniejsze od ilości wyżej określonych. 2. Wymagania zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Tablice muszą być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 ze zm.). 2)Zamawiane tablice winny być dostarczane do punktu rejestrującego pojazdy w Starostwie Powiatowym w Gostyniu, Wydział Komunikacji ul. Wrocławska 154 - nieodpłatnym transportem wykonawcy. 3)Wykonawca winien odebrać tablice złomowane przez zamawiającego i dokonać ich utylizacji na koszt własny. 4)Wykonawca winien udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od daty ich wydania przez zamawiającego. 5)Reklamowane tablice wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez zamawiającego. Wszystkie koszty dodatkowe związane z reklamacją ponosi wykonawca. 6)Wykonawca winien udzielić co najmniej 14 - dniowego terminu płatności, licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonaną i odebraną część przedmiotu umowy. 7)Dostawa tablic do siedziby zamawiającego musi odbywać się sukcesywnie w okresie od dnia 01 stycznia 2007 do 31 grudnia 2009 r., w asortymencie i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego. Termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia pisemnego, bieżącego zapotrzebowania przez zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowne dokumenty, o których mowa w części VI. A pkt. 2.1 i 2.2 SIWZ; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty dokumenty, o których mowa w części VI.A pkt. 2.4 i 2.5 SIWZ, z których wynikać będzie, że: a)nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, b)nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w punkcie V.1 SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz.605),wykonawca musi złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy. Brak podpisu osoby upoważnionej lub podpisanie oświadczenia przez osobę do tego nie umocowaną oznacza nieważność oświadczenia. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia: 1)wymaganego przepisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908) zezwolenia marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 4)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 4.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.gostyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2006, godzina 11:00, Starostwo Powiatowe w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 19 (sala posiedzeń).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.