eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 11 zadań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Częstochowa: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 11 zadań
Numer ogłoszenia: 54798 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 11 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii odrębnie dla jedenastu zadań tj. : Zadanie 1 - Obręb Lgoczanka, Lgoczanka Nowy Bębenek gm. Janów Zadanie 2 - Obręb Zagórze gm. Janów Zadanie 3 - Obręb Łysaków, Wąsosz gm. Koniecpol Zadanie 4 - Obręb Piasek gm. Janów Zadanie 5 - Obręb Pabianice, Skowronów gm. Janów Zadanie 6 - Obręb Okołowice gm. Koniecpol Zadanie 7 - Obręb Radoszewnica gm. Koniecpol Zadanie 8 - Obręb Michałów, Młynek, Sobuczyna gm. Poczesna Zadanie 9 - Obręb Bargły gm. Poczesna Zadanie 10 - Obręb Nierada gm. Poczesna Zadanie 11 - Obręb Jamki, Korzonek, Rększowice, Walaszczyki gm. Konopiska Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zadanie 1 - 280 zł Zadanie 2 - 300 zł Zadanie 3 - 350 zł Zadanie 4 - 400 zł Zadanie 5 - 450 zł Zadanie 6 - 500 zł Zadanie 7 - 530 zł Zadanie 8 - 580 zł Zadanie 9 - 750 zł Zadanie 10 - 1.200 zł Zadanie 11 - 2.500 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania będzie dostarczenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2-ego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: Wykonywali prace o porównywalnym zakresie jednostkowym i przedmiotowym (w zależności od wykonywanego zadania)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony w formie oryginału druk Oferty stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2) Projekt umowy zaakceptowany (zaparafowany) stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 3) Dokument potwierdzający wpłatę wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki takiej zmiany: Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu zakończenia prac do 2 tygodni, jeśli ilość jednostek ( budynków ) będzie większa o ponad 10% w stosunku do szacunkowej. Zmiana może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy. Wymagana forma aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 229 lub meilem: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Obręb Lgoczanka, Lgoczanka Nowy Bębenek gm. Janów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Lgoczanka, Lgoczanka Nowy Bębenek gm. Janów. Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Obręb Zagórze gm. Janów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Zagórze gm. Janów Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Obręb Łysaków, Wąsosz gm. Koniecpol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla orębu Łysaków, Wąsosz gm. Koniecpol Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Obręb Piasek gm. Janów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Piasek gm. JanówSzczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Obręb Pabianice, Skowronów gm. Janów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Pabianice, Skowronów gm. Janów. Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Obręb Okołowice gm. Koniecpol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Okołowice gm. Koniecpol. Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Obręb Radoszewnica gm. Koniecpol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Radoszewnica gm. Koniecpol. Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Obręb Michałów, Młynek, Sobuczyna gm. Poczesna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Michałów, Młynek, Sobuczyna gm. Poczesna. Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Obręb Bargły gm. Poczesna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii oraz ustalenia granicy z obrębem Kolonia Poczesna na dł. ok. 400 m. Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Obręb Nierada gm. Poczesna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Nierada gm. Poczesna. Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Obręb Jamki, Korzonek, Rększowice, Walaszczyki gm. Konopiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie: założenia ewidencji budynków, aktualizacji użytków gruntowych, uzgodnienia bazy graficznej z opisową i jej pełna aktualizacja w systemie EWMAPA ( grafika ) i VEGA ( część opisowa ), aktualizacji analogowej mapy zasadniczej, sporządzenia wykazu działek stanowiących drogi publiczne poszczególnych kategorii dla obrębu Jamki, Korzonek, Rększowice, Walaszczyki gm. Konopiska. Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.