Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Wronki: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 54798 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545000, faks 067 2545015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu komputerowego do Zakładu Karnego we Wronkach na koszt wykonawcy. 2)Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy nr 1 Zestaw komputerowy z monitorem 17 szt.), załączniku nr 2 (Formularz ofertowy nr 2 Drukarka z dupleksem i interfejsem sieciowym- 5 szt.) oraz załączniku nr 3 (Formularz ofertowy nr 3 Kserokopiarka z interfejsem sieciowym - 4 szt.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku nie wykorzystania środków na przedmiotowe zadanie, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi do upływu terminu składania ofert wadium i dołącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 2)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj.: NBP Oddział Okręgowy Poznań 57 1010 1469 0014 6913 9120 0000. Wadium należy wpłacić w wysokości 2 000 zł. 3)Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 5 - sekretariat ZK w siedzibie Zamawiającego. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4)Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 11.04.2011r. do godz. 0900 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy. 6)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku określonym w art. 46 ust 4a ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma obowiązek przedłozyć oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty zostaną sprawdzone, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami specyfikacji itotnych warunków zamówienia oraz ocenione zgodnie z kryteriami oceny ofert - najniższa cena
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma obowiązek przedłozyć oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty zostaną sprawdzone, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami specyfikacji itotnych warunków zamówienia oraz ocenione zgodnie z kryteriami oceny ofert - najniższa cena
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma obowiązek przedłozyć oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty zostaną sprawdzone, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami specyfikacji itotnych warunków zamówienia oraz ocenione zgodnie z kryteriami oceny ofert - najniższa cena
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma obowiązek przedłozyć oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty zostaną sprawdzone, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami specyfikacji itotnych warunków zamówienia oraz ocenione zgodnie z kryteriami oceny ofert - najniższa cena
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma obowiązek przedłozyć oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty zostaną sprawdzone, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami specyfikacji itotnych warunków zamówienia oraz ocenione zgodnie z kryteriami oceny ofert - najniższa cena
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
. spis treści, . wypełniony formularz ofertowy (ściśle wg załączonego wzoru -załącznik nr 01, załącznik nr 02, załącznik nr 03, załącznik nr 04 na załączonym druku), . zaakceptowany wzór umowy (zał nr 5) - należy umieścić adnotację : Akceptuję wzór umowy wraz z datą , pieczątką oraz podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu . oświadczenie Wykonawcy (na załączonym druku) o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał nr 06), . oświadczenie Wykonawcy (na załączonym druku), że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy (zał nr 07), . Upoważnienie -w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestrującym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach (zał nr 08), . informacja o numerze rachunku bankowego (zał. nr 09). . dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, ul. Partyzanów 1, 64-510 Wronki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 09:00, miejsce: 1)Miejsce składania ofert: ZK Wronki, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, pokój 5- sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





