eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyBudowa elementów wystawowych i małej architektury z zagospodarowaniem terenu pod grodzisko w Żmijowiskach.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Kazimierz Dolny: Budowa elementów wystawowych i małej architektury z zagospodarowaniem terenu pod grodzisko w Żmijowiskach.
Numer ogłoszenia: 54781 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, faks 081 8810277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa elementów wystawowych i małej architektury z zagospodarowaniem terenu pod grodzisko w Żmijowiskach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa elementów wystawowych i małej architektury z zagospodarowaniem terenu pod grodzisko w Żmijowiskach: Budowa kładki dla pieszych przez rzekę Jankówkę, o szerokości 1,50 m pomiędzy barierkami, długości całkowitej 15 m, przy rozpiętości pomiędzy brzegami rzeki 14 m. Budowa budynku typu półziemiankowego o wym. 4,20 m X 5,20 m, z dachem dwuspadowym o wysokości 2,70 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1). Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik 1/2), 3). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7). Wykaz robót budowlanych - na załączniku nr 1/3, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym obiektów podlegających konserwatorowi zabytków z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane terminowo i z należytą starannością. 8). Wykaz podstawowej kadry technicznej - na załączniku nr 1/ 4, która będzie wykonywać zamówienie: kierownik budowy, z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia wydane przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków do kierowania pracami. Do wykazu dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10). Wykaz stawek i narzutów - na załączniku nr 1/ 5, 11). Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1). Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik 1/2), 3). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7). Wykaz robót budowlanych - na załączniku nr 1/3, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym obiektów podlegających konserwatorowi zabytków z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane terminowo i z należytą starannością. 8). Wykaz podstawowej kadry technicznej - na załączniku nr 1/ 4, która będzie wykonywać zamówienie: kierownik budowy, z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia wydane przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków do kierowania pracami. Do wykazu dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10). Wykaz stawek i narzutów - na załączniku nr 1/ 5, 11). Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:45, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.