Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dębica: rozbudowa Domu Dziecka \HANKA\ w Dębicy - etap I Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Mariusz Kliś, ul. Ogrodowa 4, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803100, fax 014 6803136, e-mail: powiat@tel.debica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatdebicki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dębicy, Wydział Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych, Artur Kozioł, ul. Strumskiego 1, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. (014) 680-31-18, fax (014) 680-31-19. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dębicy, Wydział Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych, Elżbieta Zielińska, ul. Strumskiego 1, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. (014) 680-31-45, fax (014) 680-31-19. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Domu Dziecka \HANKA\ w Dębicy - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dębica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa Domu Dziecka \HANKA\ w Dębicy - etap I - przebudowa przyłączy, wykonanie fundamentów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wszystkie materiały użyte przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Projekcie Budowlanym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, 2. Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ opisu przedmiotu zamówienia, przedmiarów robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.15 - Domy dziecka Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rozbudowa Domu Dziecka \HANKA\ w Dębicy - etap I - przebudowa przyłączy, wykonanie fundamentów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferent musi posiadać uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, lub dysponować kadrą posiadającą uprawnienia: -do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji sanitarnych, wod - kan, gaz; 2. Oferent musi wykazać min 3 zrealizowane prace o porównywalnym charakterze i wartości z okresu ostatnich 5 lat, potwierdzone referencjami. 3. Oferent udzieli min. 60 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zamówienia, włącznie z wbudowanymi materiałami i zainstalowanymi urządzeniami. (okres gwarancji liczony będzie od momentu podpisania protokołu końcowego, bezusterkowego odbioru robót lub daty protokołu usunięcia usterek). 4. Oferent musi posiadać obrót roczny w zakresie robót budowlanych za rok 2005 w wysokości co najmniej 100 000 złotych. 5. Oferent musi wykazać możliwość dysponowania środkami pieniężnymi w wysokości 50 000 złotych (środki własne lub możliwości uzyskania kredytu). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki udziału w przetargu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być załączone: a)pełnomocnictwo, b)dokumenty wymagane w pkt: 3,5,6,7,8,9,10,15 dla każdego z podmiotów indywidualnie (zgodnie z podziałem zakresów prac) c)opis prac każdego z podmiotów 5.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1., pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1., pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - jeśli dotyczy. 9.Bilans firmy oraz rachunek zysków i strat za ostatni rok rozliczeniowy a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. 10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (dokument potwierdzony przez bank lub skok), w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Wykaz fachowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 3 do specyfikacji (zgodnie z pkt. VI. 1 siwz). 12.Potwierdzone kserokopie uprawnień kierownika budowy oraz kierowników robót - zakres uprawnień musi obejmować przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt. VI. 1 siwz). 13.Potwierdzone kserokopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy oraz kierowników robót (zgodnie z pkt. VI. 1 siwz) 14.Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 4 do specyfikacji. (łącznie ze sprzętem ewentualnego podwykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie) 15.Wykaz ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat oraz posiadane referencje, (zgodnie z pkt. VI. 2 siwz). Wykaz winien zawierać: -nazwę zleceniodawcy, -zakres robót -okres realizacji -wartość za jaką odpowiedzialny był oferent. 16.Oświadczenie o ewentualnych podwykonawcach i przewidywanym zakresie prac, które zostaną im przekazane - zgodnie ze specyfikacją, 17.Kosztorys ofertowy w układzie uproszczonym wypełniony na podstawie załączonego przedmiaru (stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji) oraz dokumentacji technicznej - zgodnie ze specyfikacją, 18.Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdebicki.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.11.2006, godzina 11:15, Starostwo Powiatowe w Dębicy, ul. Ogrodowa 4, 39-200 Dębica, sala nr 20.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.10.2006.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim - drugie zamówienie
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1322R Brzostek-Opacionka - budowa chodnika w km 3+824-3+957 w miejscowości Opacionka." - etap I w km 3+890 - 3+957
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego "Bezpieczna Przystań" w Kochanówce.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





