eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiniazimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników w mieście Trzebinia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54723

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Trzebinia: zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników w mieście Trzebinia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Trzebinia, do kontaktów: Julian Kazimierz Feliksik, Ul. Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6121007, fax 032 6121147, e-mail: urzad@um.trzebinia.pl, gospodarka.komunalna@um.trzebinia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.trzebinia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników w mieście Trzebinia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Trzebinia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych odbywać się będzie zgodnie ze standardami utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Trzebinia, które zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ. W celu zapewnienia przejezdności na drogach gminnych objętych: - I standardem zimowego utrzymania należy zastosować posypywanie piaskiem z solą lub solanką (zastosowanie solanki do - 5 st. C natomiast posypywanie piaskiem z solą poniżej - 5 st. C), usuwanie błota śnieżnego oraz zlodowaciałych warstw śniegu, - II, III i IV standardem zimowego utrzymania należy zastosować posypywanie piaskiem, usuwanie błota śnieżnego oraz ubitych i zlodowaciałych warstw śniegu. Uwaga: Przy odśnieżaniu należy usuwać śnieg w taki sposób, aby pryzmy powstające na poboczu nie utrudniały widoczności i nie stwarzały zagrożenia dla ruchu kołowego. Zabrania się składowania śniegu w rejonach skrzyżowań i zakrętów.Do rozsypywania środków chemicznych i uszarstniających należy używać rozsypywarek i polewarek gwarantujących rozprowadzenie środka w ilości wymaganej do zagwarantowania przejezdności i bezpieczeństwa na drodze .Talerz lub talerze rozsypujące muszą być usytuowane na odpowiedniej wysokości aby rozsypywany materiał nie powodował uszkodzeń karoserii pojazdów będących w ruchu, ogrodzeń, itp. Powyższe prace we wszystkich standardach utrzymania dróg należy wykonywać sukcesywnie aby zapewnić przejezdność oraz bezpieczeństwo na drogach. Wszelkie szkody powstałe na skutek realizacji niniejszego zamówienia pokrywa Wykonawca. Części zamówienia stanowią sektory I i II Sektor I obejmuje drogi gminne w mieście o długości 88,76 km Sektor II obejmuje chodniki i schody na terenie gminnym w mieście o powierzchni 26.300 m kw. W sektorze I założono cztery standardy utrzymania dróg: - standard I - odśnieżanie i posypywanie na całej długości dróg minimum 15 razy w m-cu. - standard II - odśnieżanie na całej długości, posypywanie na 1 długości minimum 12 razy w m-cu - standard III - odśnieżanie na całej długości, posypywanie na 1 długości, minimum 10 razy w m-cu - standard IV - odśnieżanie na całej długości, posypywanie na 1/10 długości, minimum 4 razy w m-cu Przewiduje się 5 krotny wywóz śniegu w ciągu sezonu zimowego z następujących placów i parkingów: - Rynek + zamknięta część w kierunku ronda + trakt pieszy do targowiska w Trzebini na długości 200 mb - Zamknięty odcinek ul. Kościuszki na długości 80 mb - Parking za Młynem wraz z drogami dojazdowymi na długości 200 mb - Urząd Miasta parking + chodnik na długości 200 mb - Mały Rynek na długości 200 mb - ul. Narutowicza + parking przy budynku ul. Narutowicza 10 na długości 80 mb - Rozjazdy na ul. Św. Stanisława na długości 60 mb Zalegający śnieg należy bezwzględnie usuwać w następujących przypadkach: - wysokość pryzm usypanych wzdłuż ulicy, drogi lub parkingu przekracza 0,80 m. - szerokość pryzm powoduje zawężenie chodnika do szerokości mniejszej niż 1,0 m. lub pasa jezdni do szerokości mniejszej niż 5,0 m. W sektorze II założono odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników i schodów 10 razy w m-cu. W przypadku braku warunków zimowych(śnieg, gołoledź, błoto pośniegowe itp.) należy zamiennie zamiatać chodniki z nagromadzonego piasku jak. w letnim utrzymaniu chodników. Przed przystąpieniem do sporządzania oferty zaleca się dokonanie wizji w terenie i zapoznanie się z ulicami znajdującymi się w poszczególnych sektorach. Szczegółowe wykazy dróg i chodników w poszczególnych sektorach zawierają załączniki nr A i B 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia został szczegółowo zawarty w pkt II.1.5 ogłoszenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. IV. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. V. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. VI. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Warunkami udziału w postępowaniu są również: VII. Warunki dotyczące potencjału technicznego:Posiadany sprzęt powinien umożliwiać odśnieżanie dróg o szer. min. 2,5 m. Wykonawca winien udokumentować posiadanie sprzętu niezbędnego do wykonywania przedmiotowego zadania dla poszczególnych sektorów w ilości minimum: dla sektora I - 1 piaskarko polewarka z pługiem - 1 pługopiaskarka - 2 pługi na ciągnikach z naczepami lub na samochodach samowyładowczych - 1 pług wirnikowy - 1 koparko-ładowarka dla sektora II: - 1 urządzenie mechaniczne do odśnieżania chodników - 1 ciągnik z niską przyczepą VIII. Wymieniony Sprzęt winien być do dyspozycji całą dobę na terenie świadczenia usługi lub w bazie sprzętowej. IX. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien dysponować bazą sprzętową zlokalizowaną w granicach administracyjnych Gminy Trzebinia. X. Warunki dotyczące potencjału kadrowego: - Wykonawca winien dysponować minimum 2 osobami dla obsługi jednego rodzaju sprzętu wymaganego przy realizacji przedmiotu zamówienia.( dot. I i II sektora) - Wykonawca winien dysponować min. 15 osobami do ręcznego odśnieżania ( dot. II sektora) XI. Warunki dotyczące doświadczenia firmy: Wykonawca winien wykonać minimum 2 zadania w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie z zakresu zimowego utrzymania dróg. XII. Dyspozycyjność całodobowa: Należy podać minimum 2 nr telefonów w tym jeden stacjonarny (na bazę sprzętową), który przez całą dobę będzie dostępny dla Zamawiającego oraz Mieszkańców Gminy. XIII. Posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie dokumentów oraz oświadczeń składanych przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu pod kątem spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu i SIWZ z zastosowaniem zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty i oświadczenia a) Oświadczenie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku braku potwierdzenia należytego wykonania usług na wykazie prosimy o załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających wymagane informacje; g) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające dysponowanie wymienionym sprzętem (Np umowa kupna - sprzedaży, dzierżawy, leasingu). h) Należy dołączyć kserokopie dokumentów (prawo jazdy) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. i) Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. j) Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien przedstawić dokument potwierdzający, że dysponuje bazą sprzętową zlokalizowaną w granicach administracyjnych Gminy Trzebinia (należy przedstawić kserokopię umowy najmu, dzierżawy, akt własności itp.) II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 1. w pkt I ppkt b, c , e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. w pkt I ppkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. III. Dokumenty o których mowa w pkt I lit. b, d, e . powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt I lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące upływem terminu składania ofert. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt III stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - UWAGA Dokumenty wymienione w pkt. I (II lub VI) przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl (Biuletyn Informacji Publicznej). Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta w Trzebini, ul. Piłsudskiego 14a, wejście B (pokój nr 6).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście Trzebinia. 1) Krótki opis: Sektor I obejmuje drogi gminne w mieście o długości 88,76 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Sektor I Zakres zamówienia został szczegółowo zawarty w pkt II.1.5 ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście Trzebinia. 1) Krótki opis: Sektor II obejmuje chodniki i schody na terenie gminnym w mieście o powierzchni 26.300 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Sektor II obejmuje sołectwo Lgota 8,265 km Zakres zamówienia został szczegółowo zawarty w pkt II.1.5 ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.