To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Warszawa: Transport wystawy Pole Position Best Brands from Poland, Polska - Nowy Jork - Polska
Numer ogłoszenia: 54721 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33129 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport wystawy Pole Position Best Brands from Poland, Polska - Nowy Jork - Polska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport wystawy Pole Position. Best Brands from Poland, Polska - Nowy Jork- Polska zgodnie z warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr2), oraz załączonymi tabelami. 1. Transport zakłada przewiezienie drogą lotniczą wystawy na trasie Polska - Nowy Jork - Polska (obiekty, aranżacja, materiały promocyjne). Na wystawę składają się elementy wymienione w punkcie 2 opisu przedmiotu zamówienia. 2. Odbiór przesyłek w Polsce: a) skrzynia o wymiarach 120 wysokość x 106 szerokość x 125 długość cm, ok 250 kg, adres: Łódź - dokładny adres zostanie podany w późniejszym terminie b) paleta o wymiarach 120x80x105 cm, ok 250 kg, adres: Łódź - dokładny adres zostanie podany w późniejszym terminie c) obiekty wymienione w tabeli stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ Informacje do transportu mają zostać dopakowane do skrzyni z pkt a) poza: fotel RM58, krzesło Ripple, fotel M-4390, fotel Clapp, fotel Tulli, stół VOX, lustro TAFLA d) fotele, lustro i stół wymienione w pkt c) mają zostać skonsolidowane na oddzielnych paletach dostarczonych przez firmę realizującą transport, odpowiednio na nich spakowane do transportu (folia strechowa). 3. Skonsolidowanie wymienionych przesyłek w magazynie firmy transportowej do czasu wysyłki do Nowego Jorku. Odpowiednie ich zabezpieczenie do transportu lotniczego. Wywóz wszystkich przesyłek na wspólnym karnecie ATA przygotowanym i opłaconym przez Instytut Adama Mickiewicza, oraz fakturze proforma przekazanych firmie spedycyjnej. Firma spedycyjna będzie reprezentowała IAM przed organami celnymi w Polsce i w Stanach Zjednoczonych oraz dokona odprawy powierzonych przesyłek. Ponadto firma transportowa uwzględnia pokrycie wszystkich kosztów realizacji transportu, w tym odpraw i cła za materiały ujęte na fakturze proforma. Wartość na fakturze proforma nie przekroczy 250 USD Firma spedycyjna poinformuje IAM o wszystkich niezbędnych dokumentach wymaganych do zrealizowania transportu. 4. Adres doręczenia przesyłek w Nowym Jorku: Terminal Stores, 269 11th Avenue, New York, NY 10001 na terenie Wanted Design. Doręczenie przesyłek pod wskazany adres musi nastąpić w dniu 12.05.2016 roku o godzinie 8:00 czasu lokalnego. Dokładna godzina dostępu do rampy wyładunkowej wynika z wymogów organizatora: Wanted Design Manhattan. Doręczenie zakłada wniesienie przesyłek w przestrzeń wystawienniczą. 5. Odbiór opakowań z przestrzeni wystawy: Terminal Stores, 269 11th Avenue, New York, NY 10001 z terenu Wanted Design i ich zmagazynowanie ( na czas trwania wystawy: 12.05.2016 - 16.05.2016) w magazynie firmy spedycyjnej nastąpi w dniu 12.05.2016 o godzinie 20:00 czasu lokalnego. 6. Dostarczenie opakowań w przestrzeń wystawy: Terminal Stores, 269 11th Avenue, New York, NY 10001 na terenie Wanted Design, po zakończeniu wystawy nastąpi w dniu 16.05.2016 o godzinie 17:30 czasu lokalnego. 7. Odbiór przesyłek z przestrzeni wystawy spod adresu Terminal Stores, 269 11th Avenue, New York, NY 10001 na terenie Wanted Design nastąpi w dniu 16.05.2016 roku o godzinie 23:30 czasu lokalnego. 9. Zabezpieczenie przesyłek do transportu lotniczego oraz organizacja transportu lotniczego przesyłek do Polski. 10. Rozwiezienie przesyłek pod wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ Informacje do transportu adresy na terenie Polski oraz palety wskazanej w pkt 2 b powyżej na terenie Łodzi nastąpi do dnia 27.05.2016 roku. 11. Ubezpieczenie przesyłek na czas transportu zgodnie z wartościami podanymi przez IAM w załączniku nr 7 do SIWZ Informacje do transportu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ART - Transporter Krzysztof Pawłowski, ul. Berensona 12E/68, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44715,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49000,00
Oferta z najniższą ceną: 49000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Pierwsze półrocze 2026 - Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - dostawa wraz z montażem kontenerów chłodniczych
- świadczenie usług transportowo przeprowadzkowych w zakresie wyposażenia pomieszczeń biurowych, sprzętów oraz przewozu akt i dokumentów Sądu Rejonowego w Bydgoszczy
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





