eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług naprawczych i usuwanie awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej, w budynkach i lokalach będ. w 100% wł. m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st.Warszawy, Administracje 1-4



Ogłoszenie z dnia 2005-10-18

POZYCJA 54706

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług naprawczych i usuwanie awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej, w budynkach i lokalach będ. w 100% wł. m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st.Warszawy, Administracje 1-4 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, do kontaktów: Jerzy Wasilewski, Izabella Jurczyńska, Grażyna Peisert, Krzysztof Orłowski-w zakresie przedmiotu zamówienia, Anna Kamińska - w zakresie dokumentacji przetargowej, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, fax 022 6327242, e-mail: przetarg@zbkwola.waw.pl, www.zbkwola.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy- KASA CZYNNA w godz. poniedziałek-12,00-14,00; wtorek-piątek 12,00-14,00., Anna Kamińska, ul. Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 632-32-15, fax 632-32-15. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług naprawczych i usuwanie awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej, w budynkach i lokalach będ. w 100% wł. m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st.Warszawy, Administracje 1-4. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług naprawczych i usuwanie awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej, w budynkach i lokalach będących w 100% własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami, w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Administracje 1-4. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZGN WOLA w obrębie Administracji 1-4. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 760 827,11 + VAT 7%. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art 22 ust1. ustawy-Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Kopia uprawnień budowlanych kierownika robót, pozwalających na realizację zamówienia, z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym członkostwo i opłacenie OC za 2005 r( lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek ) zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architeków , inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-dotyczy to wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami, oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy to podmiotów zbiorowych będących Wykonawcami. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości ubezpieczenia co najmniej 100 000,00PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonywanych w ciągu trzech lat usług (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-to w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku zamawiający uzna min. 1 usługę zbliżoną co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia . 2.Zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia przez co najmniej 10 osób wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru oferty, przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz okaże dokumenty potwierdzające ich zatrudnienie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa - Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TN/163/906/907/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.12.2005, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie zamaw. PON. w godz 14,00-16,00;WT-PT w godz 12,00-14,00 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 12:00, siedziba zamawiającego, pokój nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.