eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miękinia › CZYSZCZENIE ZBIORNIKÓW MAŁEJ RETENCJI W LUTYNI I WILKSZYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Miękinia: CZYSZCZENIE ZBIORNIKÓW MAŁEJ RETENCJI W LUTYNI I WILKSZYNIE
Numer ogłoszenia: 54683 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia , ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178116, 3178016, faks 071 3178016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZYSZCZENIE ZBIORNIKÓW MAŁEJ RETENCJI W LUTYNI I WILKSZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.Czyszczenie zbiorników małej retencji w Lutyni i w Wilkszynie. 2.Ogólna charakterystyka inwestycji: Zadanie nr 1 - przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie zbiornika wodnego-małej retencji wraz z umocnieniem brzegów, remontem wlotów i wylotów, ogrodzeniem, zlokalizowanego na terenie dz. nr 201ws przy ulicy Kościuszki i Wiatrakowej w Lutyni. Zadanie nr 2 - przedmiotem zamówienia jest renowacja stawu, zbiornika wodnego ziemnego wraz z umocnieniem brzegów i remontem wlotów i wylotów, zlokalizowanego na terenie dz. nr 294ws przy ulicy Głównej w miejscowości Wilkszyn oraz oczyszczenie zbiornika wodnego ziemnego wraz z umocnieniem brzegów, zlokalizowanego na terenie dz. nr 300ws przy ulicy Głównej w miejscowości Wilkszyn. 3.Zakres prac obejmuje: 1) Zadanie nr 1 ( Lutynia) a) Wykoszenie traw i chwastów oraz wykarczowanie krzewów, b) Odmulenie czaszy stawu warstwą grubości 0.20m z wywozem namułu na odległość do 1.5 km, c) Rozbiórka zniszczonych umocnień, d) Plantowanie powierzchni dna i terenów przyległych, e) Oczyszczenie powierzchni istniejącego umocnienia, f) Uzupełnienie ubytków w istniejącym murze kamienno - betonowym, g) Umocnienie brzegów zbiornika murem okładzinowym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej z wykonaniem korony, h) Spoinowanie okładziny kamiennej, i) Humusowanie i obsiew poboczy zbiornika, j) Remont i wykonanie obudów wlotów i wylotu, k) Wykonanie rynsztoków z prefabrykatów betonowych, l) Ogrodzenie z siatki stalowej w wysokości 1,20 m na słupkach fi 40 2) Zadanie nr 2 (Wilkszyn) A. Zbiornik wodny ( działka nr 294ws) - staw nr 2 - Wykoszenie traw, chwastów, - Wykarczowanie krzewów, - Odmulenie czaszy stawu z wywozem urobku na odległość do 1.5 km, - Wykop ręczny na odkład pod umocnienia i wylot, - Plantowanie powierzchni dna, skarp i poboczy, - Umocnienie skarp stawu płytami ażurowymi, - Palisada z palików, - Humusowanie i obsiew skarp i poboczy, - Odmulenie rurociągów i studzienek, - Wykonanie remontu obudowy wylotów i wlotów B. Zbiornik wodny ( działka nr 300ws) - Odmulenie czaszy stawów warstwą grubości 0.85m z wywozem namułu na odległość do 1.0 km, - Wyrównanie i plantowanie powierzchni skarp i poboczy pasem szerokości 4,0 m wraz z zagospodarowaniem przy pomocy obsiewu mieszanką traw, - Oczyszczenie wlotu i wylotu wody do zbiornika ziemnego z namułu, - Umocnienie skarp przy pomocy płyt ażurowych, - Palisada z palików, - Remont przyczółka wylotowego, - Wykonanie muru okładzinowego z kamienia łamanego,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.25.52-5, 45.23.24.54-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: Dla zadania nr 1 - dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty melioracyjne - budowa/ odbudowa rowów, rurociągów, przebudowa przepustów, budowa/ czyszczenie zbiorników retencyjnych o wartości zadania nie mniejszej niż 80 000,00 każda brutto. Dla zadania nr 2 - dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty melioracyjne - budowa/ odbudowa rowów, rurociągów, przebudowa przepustów, budowa/ czyszczenie zbiorników retencyjnych o wartości zadania nie mniejszej niż 150 000,00 każda brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną a) Dla zadania nr 1 - nie mniejszą niż 80.000,00 zł. b) Dla zadania nr 2 - nie mniejszą niż 180 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dla zadanie nr 1 - dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty melioracyjne - budowa/ odbudowa rowów, rurociągów, przebudowa przepustów, budowa/ czyszczenie zbiorników retencyjnych o wartości zadania nie mniejszej niż 80 000,00 każda brutto. dla zadanie nr 2 - dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty melioracyjne - budowa/ odbudowa rowów, rurociągów, przebudowa przepustów, budowa/ czyszczenie zbiorników retencyjnych o wartości zadania nie mniejszej niż 150 000,00 każda brutto.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A - zadanie nr 1 i 1B - zadanie nr 2 IDW). 2) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, 3) zmiany terminów wykonania robót budowlanych, 4) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, dostaw i usług, 5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT), 6) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 7) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) niezgodność przedmiaru robót z określeniem przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiany obowiązujących przepisów, 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 5) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu, 6) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 7) zaistnienie nieprzewidzialnych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 8) udzielenie robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zamówienia, 9) siła wyższa. 6. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, pokój 209..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czyszczenie zbiornika małej retencji w Lutyni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie zbiornika wodnego małej retencji wraz z umocnieniem brzegów, remontem wlotów i wylotów, ogrodzeniem, zlokalizowanego na terenie dz. nr 201ws przy ulicy Kościuszki i Wiatrakowej w Lutyni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.25.52-5, 45.23.24.52-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czyszczenie zbiorników małej retencji w Wilkszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja stawu, zbiornika wodnego ziemnego wraz z umocnieniem brzegów i remontem wlotów i wylotów, zlokalizowanego na terenie dz. nr 294ws przy ulicy Głównej w miejscowości Wilkszyn oraz oczyszczenie zbiornika wodnego ziemnego wraz z umocnieniem brzegów, zlokalizowanego na terenie dz. nr 300ws przy ulicy Głównej w miejscowości Wilkszyn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.25.52-5, 45.23.24.54-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.