eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA DROGOWYCH SŁUPKÓW PROWADZĄCYCH U1-a i U1b

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Bydgoszcz: DOSTAWA DROGOWYCH SŁUPKÓW PROWADZĄCYCH U1-a i U1b
Numer ogłoszenia: 54679 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROGOWYCH SŁUPKÓW PROWADZĄCYCH U1-a i U1b.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES DOSTAW 1. Zamówienie obejmuje dostawy do: - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu ul. Budowlana 40 88-100 Inowrocław RDW Inowrocław Znak hektometrowy Nr drogi /km/ Km Ilość /szt/ U-1a (czyste) - - 120 U-1b (czyste) - - 10 U-1a: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 U-1a: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 251 251 251 251 251 251 251 251 251 251 251 251 251 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 U-1a: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0 253 253 253 0 1 2 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 1 = 2 Znak hektometrowy Nr drogi /km/ Km Ilość /szt/ U-1a: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 246 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 9 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 7 U-1a: 5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5 246 246 246 246 246 246 246 246 246 31 32 33 34 35 36 37 38 39 2 x 5 =10 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 6 = 20 Znak hektometrowy Nr drogi /km/ Km Ilość /szt/ U-1a: 0,1,2 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3 254 254 254 254 254 254 254 254 254 254 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 2 x 3 =6 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 4 = 8 U-1a: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 0 255 255 255 255 255 255 255 255 255 255 255 255 255 255 255 255 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 10 = 20 2 x 1 = 2 Razem U-1a 1604 Razem U-1b 10 Naklejki z numerami drogi U-1f 251 - 20 szt 255 - 20 szt 246 - 30 szt 254 - 20 szt 253 - 20 szt 262 - 20 szt 266 - 10 szt 251 - 10 szt Miejsce dostawy: RDW w Inowrocławiu, RDW w Inowrocławiu o/Mogilno Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek słupków. Termin dostawy: wg pisemnego zapotrzebowania zgłoszonego przez RDW, nie później jednak niż do 15.12.2008r. - Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu ul. Polna 113 87-100 Toruń RDW Toruń Znak hektometrowy Nr drogi /km/ Km Ilość /szt/ U-1a: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 70 10 10 10 10 70 10 10 10 10 ------ Razem: 220 Miejsce dostawy: RDW w Toruniu. Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek słupków. Termin dostawy: wg pisemnego zapotrzebowania zgłoszonego przez RDW, nie później jednak niż do 31.12.2008r. - Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku ul. Chopina 1 87-800 Włocławek RDW Włocławek Znak hektometrowy Nr drogi /km/ Km Ilość /szt/ U-1a (czyste) - - 400 - - Razem: 400 Miejsce dostawy: Baza RDW Włocławek, ul. Mielęcińska 13. Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek słupków. Termin dostawy: wg pisemnego zapotrzebowania zgłoszonego przez RDW, nie póź-niej jednak niż do 15.12.2008r. - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15 86-031 Osielsko RDW Żołędowo Znak hektometrowy Nr drogi /km/ Km Ilość /szt/ U-1a: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 - - - - - - - - - - - - - - - - - - 15 15 15 15 15 15 10 10 10 U-1a: 0 214 (161+294-172+645) 162-172 11 x 2=22 U-1a: 0 240 (45+725-65+864) 46+65 20 x 2= 40 U-1a: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 214 (161+294-172+645) 162-172 162-172 161-172 161-172 161-172 161-172 161-171 161-171 161-171 11 x 2 = 22 11 x 2 = 22 12 x 2 = 24 12 x 2 = 24 12 x 2 = 24 12 x 2 = 24 11 x 2 = 22 11 x 2 = 22 11 x 2 = 22 U-1a: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 240 (45+725-65+864) 46-65 46-65 46-65 46-65 46-65 46-65 46-65 45-65 45-65 20 x 2 = 40 20 x 2 = 40 20 x 2 = 40 20 x 2 = 40 20 x 2 = 40 20 x 2 = 40 20 x 2 = 40 21 x 2 = 42 20 x 2 = 40 Razem: 750 Miejsce dostawy: RDW w Żołędowie Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek słupków. Termin dostawy: wg pisemnego zapotrzebowania zgłoszonego przez RDW, nie później jednak niż do 15.12.2008r. - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi ul. Przemysłowa 4 89-500 Tuchola RDW Tuchola Znak hektometrowy Nr drogi /km/ Km Ilość /szt/ U-1a: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 ------ Razem: 300 Miejsce dostawy: RDW Tuchola Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek słupków. Termin dostawy: wg pisemnego zapotrzebowania zgłoszonego przez RDW, nie później jednak niż do 31.12.2008r. - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 87-200 Wąbrzeźno RDW Wąbrzeźno Znak hektometrowy Nr drogi /km/ Km Ilość /szt/ U-1a (czyste) - - 300 U-1b (czyste) - - 50 - - Razem: U-1a 300 U-1b 50 Miejsce dostawy: RDW Wąbrzeźno Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek słupków. Termin dostawy: wg pisemnego zapotrzebowania zgłoszonego przez RDW, nie później jednak niż do 15.12.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.82.46.00 - Słupki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.60 - Słupki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ WYKONAWCA ORAZ ICH OCENA Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, co potwierdza oświadczeniem zawartym w druku OFERTA 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykony-wania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podsta-wie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą (załącznik nr 1), żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczo-nej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 1.2 pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 1.3 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonaw-ca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnie-nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w cało-ści wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie . 1.4 wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie dostaw słupków prowadzących U-1a na łączną kwotę nie mniej niż 100 tys. zł., a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te były terminowe i zgodne ze złożonym zamówieniem dołączyć dokumenty na potwier-dzenie każdej wykazanej w załączniku nr 2 dostawy; w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie, załącznik nr 2 do formularza oferty. 1.5 aktualne ważne na dzień składania oferty zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (kserokopia lub oryginał), potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dokument na podstawie którego wykonawca wystawia krajową deklarację zgodności wyrobów budowlanych). Zgodnie z RMI z dnia 11 sierpnia 2004 r. z późniejszymi zmianami z dnia 22.12.2006 r. w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym B lub CE, pod definicją specyfikacji technicznych należy rozumieć PN lub aprobatę techniczną. 1.6 wypełniony formularz cenowy (formularz kosztorysu ofertowego), załącznik nr 3, 2. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.3. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.3 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA, z załączonymi wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami oraz drukami sporządzonymi przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, co potwierdza oświadczeniem zawartym w druku OFERTA 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykony-wania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podsta-wie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą (załącznik nr 1), żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczo-nej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 1.2 pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 1.3 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonaw-ca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnie-nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w cało-ści wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie . 1.4 wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie dostaw słupków prowadzących U-1a na łączną kwotę nie mniej niż 100 tys. zł., a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te były terminowe i zgodne ze złożonym zamówieniem dołączyć dokumenty na potwier-dzenie każdej wykazanej w załączniku nr 2 dostawy; w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie, załącznik nr 2 do formularza oferty. 1.5 aktualne ważne na dzień składania oferty zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (kserokopia lub oryginał), potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dokument na podstawie którego wykonawca wystawia krajową deklarację zgodności wyrobów budowlanych). Zgodnie z RMI z dnia 11 sierpnia 2004 r. z późniejszymi zmianami z dnia 22.12.2006 r. w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym B lub CE, pod definicją specyfikacji technicznych należy rozumieć PN lub aprobatę techniczną. 1.6 wypełniony formularz cenowy (formularz kosztorysu ofertowego), załącznik nr 3, 2. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.3. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.3 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA, z załączonymi wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami oraz drukami sporządzonymi przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu ul. Budowlana 40 88-100 Inowrocław, pokój nr 4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 08:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu ul. Budowlana 40 88-100 Inowrocław, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.