eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego w 2007 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54671

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego w 2007 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Małgorzata Rzepko, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, fax 058 3018459, e-mail: rzepkom@zus.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Monika Wilczyńska, Małgorzata Rzepko, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 307 84 21, 058 307 82 07, fax 058 301 33 47, 058 320 26 50. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Wojciechowska, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 307 82 59, fax 058 301 33 47, 058 320 26 50, www.zus.pl/zampub. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzta Wojciechowska, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 307 82 59. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:ubezpieczenia społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego w 2007 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gdańsk, ul. Chmielna 27/33. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego w 2007 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.90 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie dzieli się na 2 części: 1) część I - materiały biurowe, 2) część II - papier kserograficzny 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 1) część I - materiały biurowe - 1.500,00 złotych, 2) część II - papier kserograficzny - 2.500,00 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego w niniejszym postępowaniu i wykaże (odpowiednio dla danej części zamówienia): 1) część I - materiały biurowe: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej sukcesywnej dostawy materiałów biurowych o łącznej wartości minimum 150.000 złotych każda. 2) część II - papier ksero: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch sukcesywnych dostaw papieru kserograficznego, każda dostawa o łącznej wartości minimum 100.000 złotych. 5. Zabezpieczy złożoną ofertę wnosząc wadium w sposób i na warunkach określonych w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. 1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści, odpowiednio: 1) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ad. 3. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 4. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych odpowiednio: dla części I zamówienia - dostaw materiałów biurowych, dla części II zamówienia - dostaw papieru kserograficznego. Ad. 5. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.11.2006, godzina 10:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Warunki płatności: zapłata za odebraną partię materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego będzie regulowana na warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Numer postępowania: OZ/370/31/2006. Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Materiały biurowe. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych w 2007 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.83.20.00, 22.85.10.00, 21.21.11.20, 21.00.00.00, 30.19.21.25. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres został określony w części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Papier kserograficzny. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w 2007 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.90. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa dostawa papieru kserograficznego obejmuje: 1. Papier kserograficzny A-5 - 400 ryz; 2. Papier kserograficzny A-4 - 32.000 ryz; 3. Papier kserograficzny A-3 - 900 ryz. Szczegółowy zakres został określony w części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.