Ogłoszenie z dnia 2005-10-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostarczenie licencji i oprogramowania bazy danych firmy Oracle - ORAC/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ośrodek Przetwarzania Informacji, do kontaktów: Piotr Rodzik, Al. Niepodległości 188B, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8251246, fax 022 8253319, e-mail: opi@opi.org.pl, www.opi.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ośrodek Przetwarzania Informacji, Pani Małgorzata Janocha, Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8251240 do 42 wew. 332, fax 022 8253319, e-mail: przetarg.formal@opi.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ośrodek Przetwarzania Informacji, pokój nr 153, Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8251240 do 42 wew. 372, fax 022 8253319, e-mail: przetarg.formal@opi.org.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ośrodek Przetwarzania Informacji, pokój nr 158, Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8251240 do 42 wew. 248, fax 022 8253319. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostarczenie licencji i oprogramowania bazy danych firmy Oracle - ORAC/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostarczenia licencji i oprogramowania bazy danych firmy Oracle. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ośrodek Przetwarzania Informacji. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 682.341 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonanie prac objętych umową zostanie doknana przelewem bankowym i nastąpi w ciągu 21 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury VAT, po odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: umowa. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2)posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, 4)znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 6)po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 3) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw i instalacji zbliżonych do oferowanego systemu, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, 2) Oświadczenie firmy Oracle Sp. z o.o., o posiadaniu przez Wykonawcę prawa do sublicencjonowania oprogramowania Oracle. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ORAC/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 11:15, siedziba Zamawiającego, pokój 152.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





