eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźmodernizacja krytej pływalni przy Szkole Podstawowej Nr 184 w Łodzi, ul. Syrenki 19a



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54638

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: modernizacja krytej pływalni przy Szkole Podstawowej Nr 184 w Łodzi, ul. Syrenki 19a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Miasta Łodzi, do kontaktów: Grzegorz Wilanowicz tel. 42 6327656, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, fax 042 6384909, e-mail: infrstr@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Oddział Inwestycyjno-Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, Grzegorz Wilanowicz, Kopernika 36, 90-552 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327656, fax 42 6327656, e-mail: wilanowicz@uml.lodz.pl, uml.lodz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja krytej pływalni przy Szkole Podstawowej Nr 184 w Łodzi, ul. Syrenki 19a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 91-496 Łódź, ul. Syrenki 19a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych modernizacji krytej pływalni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie projektu i robót budowlanych modernizacji krytej pływalni o kubaturze 8300 m sześć. zgodnie z programamem funkcjonalno-użytkowym przedstawionym przez Zamawiającego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50.000,-zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnienie warunków art.22 prawa zamówień publicznych 2.Wykonanie w okresie ostanich pięciu lat budowy, przebudowy lub remontu krytej pływalni o wartości minimum 2.500.000 zł. 3.Dysponowanie osobami z minimum 5-cio letnim doświadczeniem kierowniczym na stanowiskach: kierownika budowy, kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych. 4.Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 1.000.000,-zł 5.Spełnią warunki SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zgodna z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załaczonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadzcenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu okreslonych w art.22 prawa zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarrczej. 3.Aktualne zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót odpowiadajacych rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości powyżej 2.500.000,- zł, z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 6.Wykaz osób pełniących funkcje kierownika budowy, kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych z dokumentami potwierdzajacymi konieczne uprawnienia, przynależnośc do Izby Samorządu Zawodowego i minimum 5-cio letnie doświadczenie na tym stanowisku. 7.Informacja banku lub spóLdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadnych środkach lub zdolności kredytowej - minimum 1.000.000,- zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.11.2006, godzina 11:00, Oddział Inwestycyjno-Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łodź, ul. Kopernika 36.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.