Ogłoszenie z dnia 2005-10-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: windy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, do kontaktów: Andrzej Krokos, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, fax 042 6314872, e-mail: zampubl@imp.lodz.pl, www.imp.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: windy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wymiana 3 wind w budynkach Instytutu Medycyny Pracy w lodzi. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - wymagania określone w ustawie oraz: - zrealizowali w ciągu ostatnich lat (jeźeli okres prowadzenia działlności jest krótszy to w tym okresie)zrealizowali minimum 3 zamówienia polegające na wykonaniu prac lub montażu dźwigów na kwotę nie mniejszą niż 300000 zł netto każda - posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od działalności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 450.000,00 zł - Wykonawca musi dysponować pracownikami, którzy posiadają niezbędne uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia - udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - odpis z właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gosp., - koncesje, zezwolenia, licencje jeśli obowiązek ich posiadania jest niezbędny do podjęcia działalności gosp. w zakresie objętym zamówieniem, - aktualnej informacji KRK w zakresie określonym ustawą w art.24 ust1 pkt 4-8, - aktualnej informacji KRK w zakresie określonym ustawą w art.24 ust1 pkt 9, - aktualnych zaświadczeń wystawionych przez naczelnika właściwego Urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,potwierdzających że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, z opłacaniem podatków, opłat. - Zaświadczenia mają odpowiadać wstkim wymogom ustawy Pzp.,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: -polisy ubezp. lub in nego dokumentu potwierdzającego, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: -wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia, -lista podwykonawców ze wskazaniem ich nazw, adresów oraz elementów zamówienia, które będą wykonywali -wskazanie pelnomocnika w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia -wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wielkością oraz wartością przedmiotowi zamówienia, nie mniejszej niż 300000 netto każda z podaniem daty i miejsca wykonania oraz dokumentami , że prace te zostały wykonane należycie, -dokumenty potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 92 % Przedłużenie okresu gwarancji -4 % Skrócenie terminu realizacji - 4 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Windy. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 10:00; 37 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 45 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.11.2005, godzina 12:00, siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz platformy pionowej do Zespołu Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Termomodernizacja budynku przy Placu Moniuszki 1, pełniącego siedzibę Domu Trzeciego Sektora, zarządzanego przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu.
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





