Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-10-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sieniawka: usługi pralnicze Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr M. Marzyńskiego, do kontaktów: Marta Sikora, Sieniawka, 59-921 Sieniawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 6494768, fax 075 7738206, e-mail: szpitalsieniawka@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr M. Marzyńskiego, Marta Sikora, Sieniawka, 59-921 Sieniawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 6494768, fax 075 7738206, e-mail: szpitalsieniawka@pro.onet.pl, bip.szpital-sieniawka.dolnyslask.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Wojewódzki Szpital w Sieniawce, 59-921 Sieniawka, ul. Rolnicza 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem - zakres usług obejmuje: pranie, dezynfekcję, prasowanie, maglowanie, transport bielizny szpitalnej i bielizny osobistej pensjonariuszy szpitala. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, stwierdzająca spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 roku (Dz.U. 116 poz. 985) w zakresie istnienie bariery higienicznej w pralni, w której świadczona będzie usługa oraz że pralnia ma możliwość prania bielizny szpitalnej. 2. Wykaz środków transportu, sprzętu pralniczego i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 3. Opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca środków transportu. 4. Protokół z ostatniej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 5. Wykaz środków piorących i dezynfekujących, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia. 6. Technologia prania i dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej, opracowanej i zaakceptowanej przez producenta środków piorących, zgodna z atestami wystawionymi przez podmiot posiadający publicznoprawne uprawnienia weryfikacyjne w rozumieniu ustawy ż dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz.U. Nr 166 poz. 1360 z zm.). W celu potwierdzenia, wykonawca winien załączyć do oferty wydruk parametrów procesu prania i dezynfekcji bielizny (prześcieradła, poszwy, poszewki). 7. Zaświadczenie wystawione przez podmiot posiadający publicznoprawne uprawnienia weryfikacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz.U. Nr 166 poz. 1360 z zm.), że środki piorące i dezynfekujące odpowiadają określonym normom, certyfikaty CE na środki dezynfekujące, Karty charakterystyk wszystkich środków piorących, jakie będą używane w procesie prania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Średnia miesięczna ilość suchego prania ok. 6000 kg. Łączna ilość w okresie trwania umowy ok. 228 000 kg. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 38
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Usługa wykonywana będzie w pralni będącej w dyspozycji oferenta. Pralnia winna spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 116 poz. 985). 2. Usługa będzie wykonywana przy użyciu środków transportu oferenta. Środki transportu winny być dostosowane do przewozu bielizny szpitalnej i winny posiadać stosowne decyzje Państwowego Inspektora Sanitarnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p. 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu odpowiedzialności deliktowej wykonawcy o wartości co najmniej 600 000 zł. 7. Informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. 17. Wykaz wykonanych i wykonywanych w ostatnich trzech latach usług. 18. Oświadczenie, że pralnia znajduje się pod nadzorem producenta lub dystrybutora stosowanych środków piorących. 20. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpital-sieniawka.dolnyslask.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2006, godzina 12:30, sala konferencyjna Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Sieniawce, ul. Rolnicza 25.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.10.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Konecku w latach 2026 - 2027 wraz z zapewnieniem opieki
- Usługi transportu medycznego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- ,,Świadczenie usług transportowych na potrzeby wizyt grup zagranicznych"
- Świadczenie usług transportowych - 2 zadania
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Tereszpol do szkół i ośrodków w Zamościu w 2026 roku.
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.