Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Gdańsk: PRZESZUKANIE TERENU POD BUDOWĘ OBWODNICY SŁUPSKA NA OBECNOŚĆ NIEWYPAŁÓW I NIEWYBUCHÓW WRAZ Z ICH LIKWIDACJĄ
Numer ogłoszenia: 54561 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZESZUKANIE TERENU POD BUDOWĘ OBWODNICY SŁUPSKA NA OBECNOŚĆ NIEWYPAŁÓW I NIEWYBUCHÓW WRAZ Z ICH LIKWIDACJĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy: - Przeszukanie terenu objętego Decyzją o pozwoleniu na budowę Obwodnicy Miasta Słupska na obecność niewypałów i niewybuchów do głębokości 1,20 m. - Likwidacja znalezionych niewypałów i niewybuchów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.21.31 - Usługi usuwania broni oraz amunicji Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.31.00 - Usługi usuwania broni oraz amunicji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki ogólne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (tj. 2005, 2006, 2007) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, za wszystkie pełne lata obrotowe, w wysokości nie mniejszej niż 350 000 PLN. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. 3. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów (minimum 9 osób) spełniających następujące wymagania: 1) Sprawujący nadzór nad wykonywaniem usług - 1 osoba - posiadanie doświadczenia co najmniej 36 miesięcy w realizacji usług przeszukiwania terenów na obecność niewypałów i niewybuchów oraz kwalifikacji zawodowych potwierdzonych zdanym egzaminem przed komisją kwalifikacyjną przy Ministrze Gospodarki i Pracy zgodnie z ustawą o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego; 2) Pozostały personel - co najmniej 8 osób - posiadanie doświadczenia w realizacji usług przeszukiwania terenów na obecność niewypałów i niewybuchów co najmniej 24 miesięcy, posiadanie odpowiednich uprawnień do prowadzenia prac minerskich. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt D.3. 4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt B.3. 5. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym wymienionym poniżej: a) wykrywacze metali jednocewkowe o zasięgu 0,8 - 1,5m - min. 3 szt. b) samochód do przewozu materiałów wybuchowych (niewybuchów) - min. 1 szt. c) samochód terenowy do przewozu pracowników i sprzętu - min. 2 szt. d) sprzęt do robót ziemnych (koparka) - 1 szt. e) drobny sprzęt saperski (taśmy, znaczniki, tablice ostrzegawcze, sprzęt geodezyjny). Potencjał techniczny wskazany przez Wykonawcę w ofercie przeznaczony zostanie do wyłącznej dyspozycji osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie. 6. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt B.5. 7. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług polegających na przeszukiwaniu terenów na obecność niewypałów i niewybuchów, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.2. - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych (zakończonych) usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość zrealizowanych usług Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej trzy usługi polegające na przeszukiwaniu terenów na obecność niewypałów i niewybuchów. b) Wymagana łączna wartość wykonanych usług Łączna wartość netto usług polegających na przeszukiwaniu terenów na obecność niewypałów i niewybuchów, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych (zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 1 050 000 PLN. 8. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt B.7 spełniają łącznie. 9. Podwykonawstwo a) Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przy udziale Podwykonawców. w zakresie przeszukania terenu; b) Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie likwidacji niewypałów i niewybuchów oraz ustalenia granic pasa drogowego obwodnicy. c) Wykonawca powinien wskazać na formularzu OFERTA zakresy robót, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - bez podawania nazw (firm) i adresów Podwykonawców. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawcy wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu. Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia - nie spełnia wszystkich warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Bilans i rachunek zysków i strat (elementy sprawozdania finansowego) za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. 2005, 2006, 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1.a) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do niniejszej SIWZ. Informacja musi zawierać ponadto dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, w tym informacje w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2 - Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2. Do informacji winny być dołączone kopie zaświadczenia o zdanym egzaminie przed komisją kwalifikacyjną przy Ministrze Gospodarki i Pracy oraz ewentualnie kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.3. Informacja na Formularzu 3.2 wraz z dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. 4. Informację o potencjale technicznym, będącym w dyspozycji Wykonawcy (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.5. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.7 Wymagane doświadczenie Wykonawcy niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk Opłata 8,10 PLN Powyższa opłata dotyczy wyłącznie SIWZ w formie wydrukowanej przekazanej przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 12:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Gdańsku, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5, pokój nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualny protest powinien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





