eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółkadostawa aparatury medycznej - SPZOZ 2 AP MED/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-20

POZYCJA 54554

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sokółka: dostawa aparatury medycznej - SPZOZ 2 AP MED/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Andrzej Dowgiert Małgorzata Mutwicka, ul. Gen. Sikorskiego 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. (085) 722 04 24, fax (085) 722 05 00, e-mail: zoz ska@go2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzozsokolka.neostrada.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury medycznej - SPZOZ 2 AP MED/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka, ul gen. Sikorskiego 40. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej wyszczególnionej w dodatku nr 2 do SIWZ wraz z wyposażeniem, instalacją oraz przeszkoleniem personelu w niezbędnej liczbie w zakresie obsługi. CPV-33100000-1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 4)dokumentów potwierdzających, iż oferowane urządzenie może być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych jeśli są wymagane (certyfikat EC, deklaracja zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru). 5)potwierdzenie wniesienia wadium. 6)dokładny opis urządzenia, parametry techniczne wystawione przez producenta potwierdzający spełnienie warunków granicznych ustalonych przez Zamawiającego. Zamawiający nie odrzuci oferty, jeśli parametry techniczne urządzenia zaproponowane przez Wykonawcę będą korzystniejsze niż wymogi Zamawiającego. 7)uzupełnić dodatek warunki minimalne, przy czym parametry minimalne ,,TAK\ są bezwzględnie wymagane i nie spełnienie któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy Oryginalny kod CPV: 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie jest podzielone na 6 grup. Grupa I - aparat do znieczulania i respirator Grupa II - aparat do hemodializy Grupa III - sprzęt laparoskopowy Grupa IV - system kontroli jakości zdjęć RTG PRAWO OPCJI Grupa V - defibrylator przenośny i kardiomonitor przenośny Grupa VI - głowica brzuszna do aparatu USG 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów z art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. 2.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 3.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenia wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 4)dokumentów potwierdzających, iż oferowane urządzenie może być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych jeśli są wymagane (certyfikat EC, deklaracja zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru). 5)potwierdzenie wniesienia wadium. 6) dokładny opis urządzenia, parametry techniczne wystawione przez producenta potwierdzający spełnienie warunków granicznych ustalonych przez Zamawiającego. Zamawiający nie odrzuci oferty, jeśli parametry techniczne urządzenia zaproponowane przez Wykonawcę będą korzystniejsze niż wymogi Zamawiającego. 7) uzupełnić dodatek warunki minimalne, przy czym parametry minimalne ,,TAK\ są bezwzględnie wymagane i nie spełnienie któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsokolka.neostrada.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 10:10, Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna, pokój 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pełną realizację asortymentu w danej grupie. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę (indywidualnie lub jako konsorcjum), w której musi być zaoferowana tylko jedna cena; 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: SP ZOZ 2 AP MED / 2006. 1) Krótki opis: Aparaty do znieczulania ogólnego Respirator stacjonarny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.17.22.00, 33.17.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisana w dodatku nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 6) Informacje dodatkowe: Opis w dodatku nr 5 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: SP ZOZ 2 AP MED / 2006. 1) Krótki opis: Aparaty do hemodializy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00, 33.18.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres zamówienia opisana w dodatku nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 6) Informacje dodatkowe: Opis w dodatku nr 5 do SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: SP ZOZ 2 AP MED / 2006. 1) Krótki opis: Sprzęt laparoskopowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.16.80.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisana w dodatku nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 6) Informacje dodatkowe: Opis w dodatku nr 5 do SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: SP ZOZ 2 AP MED / 2006. 1) Krótki opis: System kontroli jakości zdjęć RTG. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisana w dodatku nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 6) Informacje dodatkowe: Opis w dodatku nr 5 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: SP ZOZ 2 AP MED / 2006. 1) Krótki opis: Defibrylatory przenośne Kardiomonitor przenośny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.18.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisana w dodatku nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 6) Informacje dodatkowe: Opis w dodatku nr 5 do SIWZ - PRAWO OPCJI CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: SP ZOZ 2 AP MED / 2006. 1) Krótki opis: Głowica brzuszna do aparatu USG. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisana w dodatku nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 6) Informacje dodatkowe: Opis w dodatku nr 5 do SIWZ - PRAWO OPCJI

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.