eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańprogramowe obozy zimowe dla studentów AWF w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54514

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: programowe obozy zimowe dla studentów AWF w Poznaniu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, do kontaktów: mgr Anna Żołądek Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Królowej Jadwigi 27/39, 61-871 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8355000, 8355063, fax 061 8330087, e-mail: rzp@awf.poznan.pl, www.awf.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, mgr Anna Żołądek, ul. Królowej Jadwigi 27/39, pokój 203, Sekcja Zamówień Publicznych, 61-871 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8355062, fax 061 8355063, www.awf.poznan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, mgr Anna Żołądek, ul. Królowej Jadwigi 27/39, pokój 203, Sekcja Zamówień Publicznych, 61-871 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8355062, fax 061 8355063, www.awf.poznan.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, mgr Anna Żołądek, ul. Królowej Jadwigi 27/39, pokój 122, Sekretariat Kanclerza, 61-871 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8355062, fax 061 8355063, e-mail: ., www.awf.poznan.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: programowe obozy zimowe dla studentów AWF w Poznaniu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie A Terminy i przewidywana liczba osób na obozach: I obóz:7.01-16.01.2006r.-70-110 studentów + 6-8 osób kadry + 1 lekarz II obóz:24.01-2.02.2006r.-60-80 studentów + 5-7 osób kadry + 1 lekarz III obóz:27.02-8.03.2006r.-45-70 studentów + 3-6 osób kadry + 1 lekarz IV obóz:15.03-24.03.2006r.-45-70 studentów + 3-6 osób kadry + 1 lekarz Świadczenie usług w zakresie zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry obozowej.Zapewnienie warunków prawidłowego szkolenia narciarskiego w zakresie praktyki i teorii.Zakwaterowanie wszystkich uczestników obozu w jednym budynku, w dniu poprzedzającym rozpoczęcie obozu,w pokojach 2-6 osobowych z łazienkami lub łazienki na piętrze.Dostęp w budynku do ciepłej sali wykładowej na 50 osób wyposażonej w TV i video.Dostęp do zamykanej na klucz (bezpiecznej) narciarni ze stołem i imadłami do serwisu nart.Wyżywienie obejmujące 2-3 posiłki dziennie (pierwszym posiłkiem jest kolacja w dniu poprzedzającym rozpoczęcie obozu, ostatnim posiłkiem jest kolacja w ostatnim dniu obozu).Trasy narciarskie co najmniej w połowie sztucznie naśnieżane, o zróżnicowanym stopniu trudności (od łatwych dla początkujących do trudnych dla zaawansowanych),o łącznej długości nie mniejszej niż 10 km.Jeżeli odległość od stoków narciarskich przekracza 20 minutowy marsz,to wymagane jest dowożenie grupy uczestników codziennie tam i z powrotem. Zadanie B Terminy i przewidywana liczba osób na obozach w Alpach: I obóz:21.01-28.01.2006r.-35-45 studentów + 3-4 osób kadry II obóz:11.03-18.03.2006r.-35-45 studentów + 3-4 osób kadry III obóz:18.03-25.03.2006r.-35-45 studentów + 3-4 osób kadry Terminy i przewidywana liczba osób na obozach w Słowacji: I obóz:4.02- 13.02.2006r.-60 studentów + 4 osób kadry Świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, wyżywienia, dojazdu, biletów narciarskich i ubezpieczenia studentów oraz kadry obozowej.Zapewnienie warunków prawidłowego szkolenia narciarskiego w zakresie praktyki i teorii.Zakwaterowanie wszystkich uczestników obozu w jednym budynku, w dniu poprzedzającym rozpoczęcie obozu, w pokojach 2-6 osobowych z łazienkami lub łazienki na piętrze.Dostęp w budynku do ciepłej sali wykładowej na 40-60 osób wyposażonej w TV i video.Budynek położony w małej odległości od infrastruktury narciarskiej,a jeśli nie to zapewnienie dojazdu tzw.ski-busami.Dostęp do zamykanej na klucz (bezpiecznej) narciarni.Wyżywienie obejmujące 2 posiłki dziennie,tzw. half pension (pierwszym posiłkiem jest kolacja w dniu poprzedzającym rozpoczęcie obozu, ostatnim posiłkiem jest kolacja w ostatnim dniu obozu).Trasy narciarskie sztucznie naśnieżane,o zróżnicowanym stopniu trudności (od łatwych dla początkujących do trudnych dla zaawansowanych),o łącznej długości nie mniejszej niż:dla obozów w Alpach-20km,obozu w Słowacji- 10km.Bilety narciarskie na:obozy w Alpach-6 dni,obozy w Słowacji-10 dni. Jeżeli odległość od stoków narciarskich przekracza 20 minutowy marsz, to wymagane jest dowożenie grupy uczestników codziennie tam i z powrotem. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zadanie A Obozy w kraju - Karkonosze ; Zadanie B Obozy zagranicą - Alpy oraz Słowacja. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Kod CPV wg słownika 2008: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Oryginalny kod CPV: 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu Kod CPV wg słownika 2008: 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Usługa objęta art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamówienie powyżej 60 000 euro i poniżej 130 000 euro. Zadanie A - Programowe obozy zimowe w kraju dla studentów AWF w Poznaniu Zadanie B - Programowe obozy zimowe zagranicą dla studentów AWF w Poznaniu Zgodnie z opisem ujętym w punkcie II.1.3). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 07.01.2006; data zakończenia: 25.03.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie A: 1600 PLN, Zadanie B: 2700 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, spełniający warunki w art.22 ust.1 Pzp,którzy wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału złożą n/w oświadczenia o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej w pkt od 1 do 6 informacje i dokumenty z zaznaczeniem w treści wniosku numer zadania/zadań będących w zainteresowaniu Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie. Wymagane dokumenty: 1.Dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 1, 4, 5,6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz.Uz2004rNr71poz.645). 2. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów-o ile dotyczy. 3. Oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych art.22 ust.1 Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą-zerojedynkową. 4. Dokumenty wymienione w § 1 ust.2 pkt 5 ww. Rozporządzenia Ocenie podlegają usługi o wartości, w zakresie zbliżonym rzeczowo i finansowo do przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie,które oceniane będą metodą:2 usługi=1 pkt,4 usługi=2 pkt,6 i więcej =3pkt. 5. Dokumenty wymienione w § 1 ust.2 pkt 3 ww. Rozporządzenia Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą-zerojedynkową. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia ubezpieczenia.Dokumenty stanowiące integralną część polisy składane są wraz z polisą. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą: polisa o wartości 100000zł - 1 pkt,100001zł-150000zł-2 pkt,150001zł-200000zł-3 pkt,200001zł i pow.-4 pkt Szersze informacje na stronie Zamawiającego:www.awf.poznan.pl.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70% Położenie obiektu - 20% Warunki sanitarno - bytowe - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2005, godzina 09:30.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.