eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowieckiremonty nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych na terenie GDDK i A Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-10-20

POZYCJA 54504

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ożarów Mazowiecki: remonty nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych na terenie GDDK i A Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim, do kontaktów: mgr Danuta Stradomska, ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7223279, fax 022 7223096, e-mail: dstradomska@ozarow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych na terenie GDDK i A Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe nr 2, nr 7, nr 8 nr 50 i nr 79 administrowane przez Rejon w Ożarowie Maz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni emulsją i grysami; Remont cząstkowy doraźny masami z recyklera; Frezowanie nawierzchni bitumicznej; Odtwarzanie (wymiana) podbudowy; Wykonanie nawierzchni bitumicznych; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakresy poszczególnych rodzajów remontów.- Remonty cząstkowe nawierzchni emulsją i grysami: - uzupełnienie ubytków nawierzchni do 2 cm - uszczelnienie spękań - uszczelnianie spękań podłużnych i poprzecznych Remont cząstkowy doraźny masami z recyklera: - jednowarstwowo do 5 cm - 24 000 m kw. - dwuwarstwowo do 10 cm Frezowanie nawierzchni bitumicznej: - korekcyjne średnio do 4 cm - przy wymianie konstrukcji nawierzchni 5 cm i więcej Odtwarzenie (wymiana) podbudowy: - z tłucznia grub. 20 cm i więcej - z MCE grub. 12 cm Wykonanie nawierzchni bitumicznych: - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 - warstwy ścieralnej z mieszanki typu SMA 0/12,8 - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/16 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy : Wykonawca musi wykazać: 1.1. obrót (przychód) za ostatni rok obrotowy określony na podstawie "Rachunku zysków i strat pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" w wysokości min. 1 000 000,00 zł. 1.2. płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (jeden) 1.3. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1 000 000,00 zł. 1(1). Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt .1.1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; 2) warunek określony w pkt .1.2. spełnia przynajmniej jeden Wykonawca w pełnym zakresie; 3) warunek określony w pkt .1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Potencjał kadrowy 2.1 Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, kandydat powinien spełniać niżej podane minimalne wymagania. Lp / Stanowisko / Wymagane uprawnienia / Wymagane doświadczenie zawodowe 1 / 2 / 3 / 4 1 / Kierownik robót drogowych / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej. / Minimum 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg klasy minimum G obejmujących wykonanie podbudów i nawierzchni bitumicznych na stanowisku. 2 / Majster robót bitumicznych / - / Minimum 1 zadanie z zakresu budowy, przebudowy lub remontów nawierzchni bitumicznych. Kierownik robót musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 2(1). Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2. spełniają łącznie. 3. Potencjał techniczny Składając ofertę Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: Lp / Wyszczególnienie sprzętu / Wymagana min. liczba jednostek do realizacji zamówienia. 1 / 2 / 3 1 / Walec stalowy gładki (8-10 Mg lub 11-14 Mg) / 1 2 / Walec ogumiony lekki / 1 3 / Walec ogumiony ciężki / 1 4 / Szczotka mechaniczna / 1 5 / Skrapiarka do bitumu / 1 6 / Frezarka drogowa sterowana elektronicznie z przenośnikiem o szerokości frezowania 1,8 : 2,00 m o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0 - 10 cm / 1 7 / Zespół do naprawy nawierzchni bitumicznych - recykler / 1 8 / Układarka mieszanki mineralno - bitumicznej elektrycznie sterowana. / 1 9 / Wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej o wydajności min.100 Mg/h / 1 3.1.Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 3(1). Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 6.3. spełniają łącznie. 4. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował, jako strona umowy 2 zadania obejmujące wykonanie budowy, przebudowy lub remontów nawierzchni bitumicznych na drogach klasy min.G, na odcinkachh o długości nie mniejszej niż 1 km w każym zadaniu, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub mieszanki SMA. W tym w zakres robót min. jednego zadania, powinno wchodzić wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni emulsją i grysami. 4(1). Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4. 5. Składając ofertę wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5 (1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 5. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane powyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczenie z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełni". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 "Oświadczenie". (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS- u lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Bilans oraz rachunek zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji , doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia, oraz zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. (8) Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3. Instrukcji dla Wykonawców. (9) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.4 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: ze strony internetowej, w siedzibie Zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2006, godzina 10:15, Siedziba Zamawiającego pokój Nr 14-1 (piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.