Ogłoszenie z dnia 2005-10-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu Przebudowa Autostrady A4 na odcinku Balice- Opatkowice. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Kinga Michurska tel. (+4822)375 87 89; faks (+4822)375 87 88 e-mail: kmichurska@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu Przebudowa Autostrady A4 na odcinku Balice- Opatkowice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu Przebudowa Autostrady A4 na odcinku Balice - Opatkowice. Krótka charakterystyka robót, nad którymi będzie pełniony nadzór: przebudowa odcinka autostrady A4 Balice - Opatkowice na długości: jezdnia prawa od km 411 + 346 do km 426 + 908,56 i jezdnia lewa od km 411 + 346 do km 427 + 450 wraz z 5 węzłami autostradowymi, z dostosowaniem nawierzchni do nośności 115 kN/oś., remontem 8 podwójnych obiektów mostowych w ciągu autostrady, remontem 6 obiektów nad autostradą, wymianą konstrukcji nośnej obiektu mostowego przez Wisłę pod dwiema jezdniami, budową kładki dla pieszych przez rzekę Wisłę, wykonaniem ogrodzenia autostrady, remontem systemu odwodnienia, remontem sieci oświetleniowej, wykonaniem nowego oznakowania poziomego i pionowego, przebudowę sterowni stopnia wodnego na Wisłę z ciągami technologicznymi. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo: małopolskie. Kod NUTS: PL21. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru nad realizacją umowy o roboty budowlane zawartej w wyniku postępowania nr GDDKiA/BPU/2005/R/18/EFRR/KR, której przedmiotem jest Przebudowa Autostrady A4 na odcinku Balice - Opatkowice. Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie i nadzór nad realizacją ww. Kontraktu, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie. Przedstawiciel Wykonawcy, Inżynier Kontraktu, będzie działał zgodnie z rolą jaką przypisano Inżynierowi w Warunkach Kontraktu na budowę dla Robót Budowlanych i Inżynieryjnych Projektowanych przez Zamawiającego /FIDIC - 1999/ oraz w Warunkach Szczególnych, w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w j Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane. Zamówienie powyżej 130 000 euro . 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 35;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100 000 PLN (słownie złotych: sto tysięcy złotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 4 mln zł. b) płynność bieżącą [xpb] w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe] nie mniejszą niż 1; (xpb nie mniejsze bądź równe 1); c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. d)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 3 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek b) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: a) Inżynier Kontraktu Kwalifikacje i umiejętności Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych lub mostowych albo konstrukcyjno-budowlane, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe Nie mniej niż 8-o letnie doświadczenie w zarządzaniu budową dróg lub obiektów mostowych. Doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inż. Rezydent, Z-ca Inżyniera Rezydenta) na co najmniej 2-ch projektach realizowanych wg warunków FIDIC ( co najmniej jeden projekt drogowy o wartości co najmniej 60 mln PLN. b) Inżynier Rezydent Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych i/lub mostowych albo konstrukcyjno-budowlane, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 6 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg i/lub obiektów mostowych w tym co najmniej na jednym projekcie zrealizowanym wg warunków FIDIC na stanowisku Inżyniera Rezydenta lub Z-cy Inżyniera Rezydenta. c) Inspektor nadzoru robót drogowych / mostowych Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej / mostowej bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami drogowymi / mostowymi na drogach kat min. GP lub równorzędnych i/lub nadzorach inwestorskich. Min. jeden Kontrakt zrealizowany wg warunków FIDIC na stanowisku Inspektora nadzoru. Umiejętności: Znajomość warunków FIDIC dla kontraktów budowlanych. d) Inspektor ds. materiałowych - technolog Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 6 lat pracy przy realizacji robót drogowych i/lub obiektów mostowych w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie w badaniu materiałów budowlanych. Min. roczne doświadczenie w nadzorach na kontraktach realizowanych wg warunków FIDIC. e) Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 lat pracy w budownictwie, w tym doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych. Min. roczne doświadczenie przy rozliczeniach kontaktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Potencjał techniczny Wykonawca wyposaży swój personel w sprzęt, środki transportu i łączności, wymienione w poniższej tabeli: L.p./Wyszczególnienie/Min. liczba jednostek ; A./Sprzęt/ 1./komputery /3; 2./drukarki/3; 3./notebooki/2; 4./skaner/1; 5./kserokopiarka A3/1; 6./cyfrowy aparat fotograficzny/2; B/Środki łączności/; 1./telefony stacjonarne/3; 2./faks/1; 3./telefony komórkowe/10; C./Środki transportu/ 1./samochody osobowe/6; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę złożenia ofert, wykonał usługi polegające na nadzorze nad realizacją drogowych i mostowych robót budowlanych w co najmniej 2 projektach polegających na budowie lub modernizacji autostrady, drogi ekspresowej lub drogi krajowej realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Każda usługa nadzoru o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln zł. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość, a nie przez poszczególnych jego członków. Partnerzy w Konsorcjum mają wykazać, że mają doświadczenie w nadzorze nad robotami jakie wchodzą w skład przedmiotowego zadania. Jeżeli wykonawca wyraźnie wskaże, że dany partner odpowiadać będzie za nadzór tylko nad pewną konkretną częścią robót, wówczas dopuszczalne jest, by wykazał doświadczenie tylko nad robotami o tym konkretnym charakterze. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. b) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 6.2.1.c) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału 1 SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób - życiorysy zawodowe (załącznik 3a). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). b) Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału 1 SIWZ. c) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału 1 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b), III.2.1.1) d) i III.2.1.1) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b) - III.2.1.1) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) a) - III.2.1.1) e), w pkt III.2.1.2 a) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) b) i c) oraz III.2.1.3) a), b) i c) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 50 - 48279 z dnia 11.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/N/12/ERDF/KR. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.12.2005, godzina 12:30, GDDKiA, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pok. 519 Vp.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie jest finansowane z EFRR w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport. 4) Informacje dodatkowe: pkt. II.3) - Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach 35 - licząc od daty rozpoczacia. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w ramach: nadzór nad robotami w zakresie: kanalizacji, wodociągów, energetyki, telekomunikacji, robót ogólno-budowlanych, geodezji i geologii. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia jakiejkolwiek innej części zamówienia (poza wymienionymi powyżej) podwykonawcom. 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 1765E na odcinku Strońsko - Pstrokonie wraz z budową ronda na skrzyżowaniu dróg nr 1765E i 4919E
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





