eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanej przez Miasto Gorzów Wlkp. - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp. pn. Rozbudowa stadionu żużlowego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Gorzów Wielkopolski: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanej przez Miasto Gorzów Wlkp. - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp. pn. Rozbudowa stadionu żużlowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 54432 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Słowiańska 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7287610, 7287617, faks 0-95 7287630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.gorzow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanej przez Miasto Gorzów Wlkp. - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp. pn. Rozbudowa stadionu żużlowego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanej przez Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp. (Inwestor Zastępczy). pn. Rozbudowa stadionu żużlowego w Gorzowie Wlkp. tj.: - rozbudowa trybuny niskiej i wysokiej wraz z zadaszeniem do ok. 15 tyś. miejsc, - lokalizacja na koronie oraz przy koronie stadionu punktów usługowych handlu i gastronomii, - budowa obiektu kubaturowego na trybunie wysokiej, przy wieży sędziowskiej, z pomieszczeniami dla VIP oraz zapleczem sanitarno - socjalno - gastronomicznym, - przebudowa wieży sędziowskiej, - budowa ustępów publicznych dla widzów - budowa, przebudowa i rozbudowa obiektów zaplecza technicznego, magazynowego, administracyjnego i socjalnego, - przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję biurową - także z jego rozbudową, dobudową i nadbudową, - oświetlenie stadionu i innych obiektów, nagłośnienie, montaż telebimów, rozbudowa systemu dostępu i monitoringu, przebudowa sieci wod.- kan. i elektroenergetycznych, budowa ogrodzeń wewnętrznych i zewnętrznych wraz z bramą główną, budowa parkingów wraz z dojazdami, zjazdów, chodników, urządzenie zieleni ozdobnej i izolacyjnej, - rozbiórka zadaszenia na prostej startowej wraz z skrzydłami wieży sędziowskiej, rozbiórka ustępów publicznych, budynków gospodarczych, ogrodzeń wewnętrznych i zewnętrznych, oświetlenia toru. 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71540000-5 Usługi zarządzania budową 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego, 71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym, 71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy. Projekt i roboty budowlane zrealizowane zostaną przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji (GWI), który zostanie wybrany w postępowaniu przetargowym na zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Rozbudowa Stadionu Żużlowego w Gorzowie Wielkopolskim. Wspomniany GWI opracuje kompleksową dokumentację projektową i wykona roboty budowlane na podstawie założeń zawartych w Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Planowany termin zakończenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie będzie określony w warunkach przetargowych na wybór GWI. Szczegółowy zakres obowiązków, uprawnień i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera Kontraktu i sprawującego nadzór inwestorski stanowi załącznik nr 1 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (w tym okresie) przynajmniej jeden raz pełnili funkcję Inżyniera Kontraktu i nadzoru inwestorskiego nad budową obiektów sportowych na co najmniej 4.000 miejsc z trybunami podwieszanymi i budowli o konstrukcji stalowej o wartości co najmniej 15.000.000,00 zł. Dodatkowo należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie każdego zamówienia (usługi) potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponują lub będą dysponowali wykonawcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami przedstawionymi w poniższej tabeli: Stanowisko - funkcja Wymagana liczba osób Wymagania dotyczące osób a) Inżynier kontraktu - Rezydent (kierownik zespołu) 1 Wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności inżynierskiej, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi, prowadzenie nadzoru nad inwestycjami budowlanymi, pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej raz funkcji Inżyniera Rezydenta (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonych inwestycji budowlanych. b) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno -budowlanej 1 Uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. c) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej 1 j.w. d) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej . 1 j.w. UWAGA: dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia i zakresem ważności obejmującym termin wykonania zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego ( zał. nr 2 do SIWZ ), - pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, - wzór umowy ( zgodny z zał. nr 4 do SIWZ). Każda strona projektu umowy powinna być parafowana.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Słowiańska 10, 66-400 Gorzów Wlkp. - sekretariat OSiR I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp., ul. Słowiańska 10, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.