Ogłoszenie z dnia 2005-10-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kozienice: dostawa oleju napędowego ON: Cz. I w ilości 200 000 l; Cz. II w ilości 60 000 l Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kozienicka Gospodarka Komunalna w Kozienicach, do kontaktów: Dariusz Brzozowski, ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice, tel. 048 6142403, 6146084, 698633490, fax 048 6142403, 6146084, e-mail: kgk_kozienice@hot.pl, www.kgk_kozienice@webpark.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego ON: Cz. I w ilości 200 000 l; Cz. II w ilości 60 000 l. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - dostawa do KGK oleju napędowego ON zgodnego z PN-EN 590 o max. zawartości 0,005% w gatunku B, D i F (olej dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) w ilości 200 000 litrów. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do stacji paliwowej znajdującej się na terenie siedziby zamawiającego. Część II - sukcesywne tankowanie pojazdów KGK olejem napędowym zgodnym z PN-EN 590 o max. zawartości siarki 0,005% w gatunku B, D i F (olej dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) na stacjach wykonawcy zlokalizowanych na terenie miasta Kozienic lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego (Kozienice, ul. Przemysłowa 15) w ilości 60 000 litrów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Część I - Kozienice, ul. Przemysłowa 15 Część II - Kozienice (max. 5 km od siedziby zamawiającego). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Łączna wielkość zamówienia wynosi 260 000 litrów oleju napędowego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I - 6500,00 PLN; Część II - 2000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od daty dostarczenia faktury VAT z dokumentami rozliczeniowymi, za dostarczoną partię przedmiotu zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) wykonał należycie minimum dwie dostawy oleju napędowego w ciągu ostatnich 3 lat (lub okresu prowadzenia działalności) o wartości min. 50 000,00 PLN każda z dostaw (w przypadku oferty składanej wspólnie dotyczy co najmniej jednego z członków) - dotyczy cz. I; 3) dysponuje co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną na terenie miasta Kozienic lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego - Kozienice, ul. Przemysłowa 15 (w przypadku oferty składanej wspólnie dotyczy co najmniej jednego z członków) - dotyczy cz. II; 4) spełnia warunki dodatkowe określone w SIWZ dla ofert składanych wspólnie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru tub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2.1.1) ppkt 1), 3), 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lab rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.2.1.1) ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 7) aktualna koncesja na handel (obrót) przedmiotem zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw oleju napędowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN każda z dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 19/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.11.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.11.2005, godzina 13:15, KGK Kozienice, ul. Przemysłowa 15, sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzajacy się. Przybliżony termin kolejnego ogłoszenia: wrzesień 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa oleju opałowego w ilości 200 000 litrów - Kozienice, ul. Przemysłowa 15. 3) Zakres lub wartość: 200 000 litrów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sukcesywne tankowanie pozjazdów KGK olejem napędowym na stacjach wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: 60 000 litrów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia wykonania: 01.01.2006; termin dostawy: 30.04.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2026 roku z podziałem na części.
- Dostawa paliw napędowych dla Gminy Wojciechowice na rok 2026
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na lata 2026-2027 do samochodów, maszyn oraz urządzeń Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby Drogi Powiatowe Lipno Sp. z o.o."
- Zakup paliwa w systemie bezgotówkowym
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





