eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › MODERNIZACJA ULICY JANA PAWŁA II W BIAŁYM DUNAJCU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Biały Dunajec: MODERNIZACJA ULICY JANA PAWŁA II W BIAŁYM DUNAJCU
Numer ogłoszenia: 54417 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec , ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, faks 018 2073124.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bialydunajec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ULICY JANA PAWŁA II W BIAŁYM DUNAJCU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulicy Jana Pawła II w Białym Dunajcu na w ramach następujących odcinków - części: 1. Zadanie 1. Modernizacja ulicy Jana Pawła II w Białym Dunajcu na odcinku od mostu na potoku Syposim do skrzyżowania z drogą wojewódzką do Zakopanego. 2. Zadanie 2. Modernizacja ulicy Jana Pawła II w Białym Dunajcu na odcinku od mostu na potoku Floryńskim do mostu na potoku Syposim. Zakres robót: rozebranie nawierzchni asfaltowej w miejscach przebiegu trasy kanalizacji opadowej, wykonanie wykopów dla kanalizacji opadowej, oraz korytowania pod koryta ściekowe montaż rurociągów z rur średnicach 200, 250, 315, 400, 500 i 600 mm wraz z podsypką, obsypką i zasypaniem wykopu, wykonanie studzienek wodościekowych z osadnikiem z rur karbowanych o średnicy 600 mm, wykonanie studzienek wodościekowych z rur betonowych o średnicy 500 mm, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych średnicy 1000 mm, wykonanie studni rewizyjnych z rur karbowany średnicy 600 mm, ułożenie korytek ściekowych z elementów betonowych o wymiarach w rzucie 500x500mm i wysokości 130mm, wykonanie wylotów kanalizacji opadowej w postaci walców siatkowo-kamiennych oraz ścian oporowych betonowych, wykonanie korytowania pod krawężnik, chodnik i obrzeże chodnikowe, ułożenie chodnika szer. 1,5 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na podsypce piaskowej grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, ułożenie pomiędzy jezdnią a chodnikiem krawężnika kamiennego 20x35 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo piaskowej, ułożenie chodnikowych obrzeży betonowych 20x6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, wykonanie podbudowy pod jezdnię: warstwa dolna grubości 20 cm z kruszyw łamanych , warstwa górna grubości 10 cm z kruszyw łamanych o drobnej frakcji, odtworzenie nawierzchni asfaltowej drogi z warstwy wiążącej grysowej z mieszanki asfaltu lanego grub. 5 cm i warstwy ścieralnej grysowej z mieszanki asfaltu lanego, wykonanie nowej asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 6 cm na całym modernizowanym odcinku. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45231100-6, 45231110-9, 45232130-2, 45255600-5, 45246400-7, 45262510-9, 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45233251-3, 45233252-0..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zadanie 1. 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100. 2.Zadanie 2. 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstwią pismne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców 1. Zobowiązani są do pełnej wyceny wszystkich pozycji kosztorysu ślepego z uwzględnieniem w ostatecznej cenie ofertowej wszelkich ewentualnych kosztów związanych z dostarczeniem materiałów, organizacją i zabezpieczeniem placu budowy, korzystania z energii elektrycznej i wody na budowie, wykonaniem tymczasowych przejść, przejazdów i ogrodzeń oraz związanych z wykonaniem pełnej obsługi geodezyjnej, dokumentacji powykonawczej geodezyjnej oraz powykonawczej budowlanej wykonanych urządzeń i instalacji, a także uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wszelkie prace geodezyjne zostały uwzględnione w cenie złożonej oferty. 3. Zobowiążą się do zabezpieczenia finansowania robót we własnym zakresie z możliwością wystawienia Zamawiającemu maksymalnie dwóch faktur za zakończone elementy. 4. Udzielą gwarancji, niezależnie od rękojmi, na okres minimum 3 lata na wykonany przedmiot umowy. 5. Zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 6. Wykonali w okresie ostatnich 5 - ciu lat (2004-2008) przynajmniej dwie roboty w ramach zamówień publicznych o wartości nie mniejszej niż 2,0 miliony złotych jako generalny wykonawca inwestycji. 7. Wykażą zdolność kredytową nie mniejszą niż 500 000 złotych poświadczoną przez bank. 8. Wykażą podwykonawców oraz części zamówienia (zakres rzeczowy i finansowy), które chcą im powierzyć. 9. Podadzą wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować zamówienie, dołączając stosowne do zakresu robót uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 10. Wykażą posiadany sprzęt niezbędny do wykonania całego zamówienia. 11. Posiadają aktualną polisę OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej nie niższą niż 200 tysięcy złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 12. Załączą do oferty oświadczenie, że przy podpisaniu umowy złożą Zamawiającemu oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia wymagany obowiązującym Prawem budowlanym. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art.62 ust.1 pkt 2 lub art.67 ust.1 pkt 1 i 2; - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Inne podstawy odrzucenia oferty: - Nie spełni warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 , dowód wniesienia wadium, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( pełnomocnictwa itp.), aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, uprawnienia budowlane branżowe, zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 2. Dokumenty dodatkowe: - w przypadku spółek prawa handlowego, stosownie do przepisów art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób reprezentujących spółkę do zawierania umów o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego tj. stosowną uchwałę zgromadzenia lub umowę spółki, jeżeli z jej treści wynika, że podejmowanie takiej uchwały jest wymagane. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w specyfikacji dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty (załączniki) składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - według załącznika nr 5, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według załącznika nr 6, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 z uwzględnieniem warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców zawartych w rozdz. VIII niniejszej SIWZ. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców zawartych w rozdz. VIII niniejszej SIWZ, polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z uwzględnieniem warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców zawartych w rozdz. VIII niniejszej SIWZ. 5. Dokumenty dodatkowe. Formularz cenowy - załącznik nr 1A, z uwzględnieniem warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców podanych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ, Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - według załącznika nr 4, Kosztorys ofertowy, Wykaz podwykonawców oraz robót, które Wykonawca chce im powierzyć według załącznika nr 8, Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy jako załącznik nr 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec pokój nr 1 II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec Sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ulicy Jana Pawła II w Białym Dunajcu na odcinku od mostu na potoku Syposim do skrzyżowania z drogą wojewódzką do Zakopanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: rozebranie nawierzchni asfaltowej w miejscach przebiegu trasy kanalizacji opadowej, wykonanie wykopów dla kanalizacji opadowej, oraz korytowania pod koryta ściekowe montaż rurociągów z rur średnicach 200, 250, 315, 400, 500 i 600 mm wraz z podsypką, obsypką i zasypaniem wykopu, wykonanie studzienek wodościekowych z osadnikiem z rur karbowanych o średnicy 600 mm, wykonanie studzienek wodościekowych z rur betonowych o średnicy 500 mm, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych średnicy 1000 mm, wykonanie studni rewizyjnych z rur karbowany średnicy 600 mm, ułożenie korytek ściekowych z elementów betonowych o wymiarach w rzucie 500x500mm i wysokości 130mm, wykonanie wylotów kanalizacji opadowej w postaci walców siatkowo-kamiennych oraz ścian oporowych betonowych, wykonanie korytowania pod krawężnik, chodnik i obrzeże chodnikowe, ułożenie chodnika szer. 1,5 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na podsypce piaskowej grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, ułożenie pomiędzy jezdnią a chodnikiem krawężnika kamiennego 20x35 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo piaskowej, ułożenie chodnikowych obrzeży betonowych 20x6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, wykonanie podbudowy pod jezdnię: warstwa dolna grubości 20 cm z kruszyw łamanych , warstwa górna grubości 10 cm z kruszyw łamanych o drobnej frakcji, odtworzenie nawierzchni asfaltowej drogi z warstwy wiążącej grysowej z mieszanki asfaltu lanego grub. 5 cm i warstwy ścieralnej grysowej z mieszanki asfaltu lanego, wykonanie nowej asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 6 cm na całym modernizowanym odcinku. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45231100-6, 45231110-9, 45232130-2, 45255600-5, 45246400-7, 45262510-9, 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45233251-3, 45233252-0..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 45.23.21.30-2, 45.25.56.00-5, 45.24.64.00-7, 45.26.25.10-9, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ulicy Jana Pawła II w Białym Dunajcu na odcinku od mostu na potoku Floryńskim do mostu na potoku Syposim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: rozebranie nawierzchni asfaltowej w miejscach przebiegu trasy kanalizacji opadowej, wykonanie wykopów dla kanalizacji opadowej, oraz korytowania pod koryta ściekowe montaż rurociągów z rur średnicach 200, 250, 315, 400, 500 i 600 mm wraz z podsypką, obsypką i zasypaniem wykopu, wykonanie studzienek wodościekowych z osadnikiem z rur karbowanych o średnicy 600 mm, wykonanie studzienek wodościekowych z rur betonowych o średnicy 500 mm, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych średnicy 1000 mm, wykonanie studni rewizyjnych z rur karbowany średnicy 600 mm, ułożenie korytek ściekowych z elementów betonowych o wymiarach w rzucie 500x500mm i wysokości 130mm, wykonanie wylotów kanalizacji opadowej w postaci walców siatkowo-kamiennych oraz ścian oporowych betonowych, wykonanie korytowania pod krawężnik, chodnik i obrzeże chodnikowe, ułożenie chodnika szer. 1,5 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na podsypce piaskowej grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, ułożenie pomiędzy jezdnią a chodnikiem krawężnika kamiennego 20x35 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo piaskowej, ułożenie chodnikowych obrzeży betonowych 20x6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, wykonanie podbudowy pod jezdnię: warstwa dolna grubości 20 cm z kruszyw łamanych , warstwa górna grubości 10 cm z kruszyw łamanych o drobnej frakcji, odtworzenie nawierzchni asfaltowej drogi z warstwy wiążącej grysowej z mieszanki asfaltu lanego grub. 5 cm i warstwy ścieralnej grysowej z mieszanki asfaltu lanego, wykonanie nowej asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 6 cm na całym modernizowanym odcinku. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45231100-6, 45231110-9, 45232130-2, 45255600-5, 45246400-7, 45262510-9, 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45233251-3, 45233252-0..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 45.23.21.30-2, 45.25.56.00-5, 45.24.64.00-7, 45.26.25.10-9, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.