eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzebudowa Autostrady A4 na odcinku Balice - Opatkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54394

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa Autostrady A4 na odcinku Balice - Opatkowice Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Kinga Michurska tel. (+4822) 375 87 89, faks (+4822) 375 88 03, e-mail kmichurska@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Autostrady A4 na odcinku Balice - Opatkowice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa autostrady A4 na odcinku Balice - Opatkowice na długości: jezdnia prawa od km 411 + 346 do km 426 + 908,56 i jezdnia lewa od km 411 + 346 do km 427 + 450 wraz z: - 5 węzłami autostradowymi, - dostosowaniem nawierzchni do nośności 115 kN/oś. Zakres robót podstawowych obejmuje: - prace przygotowawcze, - frezowanie i rozbiórkę istniejącej nawierzchni wraz z elementami wyposażenie drogi, - wzmocnienie i budowę nowej konstrukcji nawierzchni, - uzupełnienie i profilowanie istniejących poboczy i pasa rozdziału, - likwidację osuwiska skarpy nasypu (km 413+160 ¸ km 413+430), - regulację i ubezpieczenie skarpy wykopu (km 424+530 ¸ km 425+015), - remont, wymianę i uzupełnienie elementów odwodnienia pasa drogowego, - remont i przebudowę wraz z zasilaniem oświetlenia DK A4 na odcinkach: od km 416+740 do km 417+864 oraz od km 418+100 do km 418+735, - przebudowę dwóch obiektów mostowych w zakresie: - wymiana ustroju nośnego na moście przez Wisłę na stopniu wodnym Kościuszko wraz z dostosowaniem podpór, - wymiana płyty pomostowej na obiekcie - 2 wiadukty węzła Balice I wraz z dostosowaniem podpór, - remont 13. obiektów mostowych, w tym 8. składających się z dwóch oddzielnych konstrukcji, osobno pod każdą jezdnią autostrady i 5. obiektów nad autostradą o pojedynczej konstrukcji nośnej, - remont istniejących przepustów, - budowę kładki pieszo - rowerowej wraz z wyposażeniem i podejściami, - przełożenie wodociągu śr. 300, - budowę sterowni śluzy na Stopniu Wodnym "Kościuszko", - budowę trzech kładek technologicznych, - odtworzenie oznakowania poziomego, - remont i uzupełnienie oznakowania pionowego, - znaki zmiennej treści wraz ze stacją monitorującą i jej zasilaniem, - wymianę barier ochronnych, - remont dróg gospodarczych, - budowę drogi dojazdowej do urządzeń podczyszczających, - budowę zjazdów technologicznych, - budowę ogrodzenia drogi, - budowę i remont ogrodzeń zbiorników, - remont chodników, - uporządkowanie pasa drogowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, woj. małopolskie. Kod NUTS: * PL21. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 10 000 000 euro zakres podano w pkt II.1.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 19 od daty rozpoczęcia robót;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1 300 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe A) Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 200 mln zł. b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe] nie mniejszą niż 1 [xpb nie mniejsze niż 1]. c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 mln zł. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 7 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w pkt III.2.1)A)a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek określony w pkt III.2.1)A)b) spełnia każdy z Wykonawców. B) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli, przy czym każda z osób może być zaproponowana tylko na jedno stanowisko. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. L.p.- Stanowisko(funkcja)- Wymagana ilość osób - Wymagane wykształcenieiuprawnienia - Wymagane minimalne kwalifikacje - zakres wykonywanych czynności (stanowisko) 1 - 2 - 3 - 4 - 5 1. - Dyrektor Kontraktu (Przedstawiciel Wykonawcy) - 1 - wyższe techniczne, - 8 lat pracy w branży drogowo-mostowej, w tym 5 letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Kontraktu bądź Z-cy Dyrektora Kontraktu lub Kierownika Budowy w kierowaniu podobnymi robotami*,- doświadczenie w kierowaniu min. 1 kontraktem realizowanym wg FIDIC. 2 - Kierownik Budowy - 1 - wyższe wykształcenie techniczne,- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej, - 8 lat pracy w branży drogowo-mostowej, w tym 5 letnie doświadczenie kierownicze w kierowaniu podobnymi robotami*, - doświadczenie w kierowaniu min. 1 kontraktem realizowanym wg FIDIC. 3 - Zastępca Kierownika Budowy - 1 - wyższe wykształcenie techniczne,- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej - 5 lat pracy w branży drogowo-mostowej, w tym 3 letnie doświadczenie kierownicze w kierowaniu podobnymi robotami*, 4 - Kierownik robót drogowych - 2 - wyższe wykształcenie techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej - 5 lat pracy w budowie dróg, w tym 3 letnie doświadczenie kierownicze w kierowaniu podobnymi robotami*, 5 - Kierownik robót mostowych - 2 - wyższe wykształcenie techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej - 5 lat pracy w budowie mostów, w tym 3 letnie doświadczenie kierownicze w kierowaniu robotami mostowymi, 6 - Inżynier ds. materiałów - Technolog - 1 - średnie wykształcenie techniczne o kierunku drogowym, - 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inżyniera ds. materiałów - Technologa przy realizacji podobnych robót* Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, tj. wymienionych w pkt od 2 do 5 powyższej tabeli, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownik lub z-ca kierownika). Dla wszystkich osób za wyjątkiem pozycji 1 i 6 wymagana jest przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. *Uwaga! Przez doświadczenie w zakresie podobnych robót rozumie się doświadczenie w pracach związanych z budową lub przebudową autostrad i dróg krajowych kategorii nie niższej niż GP lub dawna IV klasa techniczna. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1)B). C) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." L.p. - Wyszczególnienie (parametry) - Min. liczba jednostek Sprzęt 1 - Wytwórnia mas bitumicznych z pełną automatyką z możliwością dozowania destruktu o wydajności min.150 Mg/godz. - 1 2 - Rozściełacz mas bitumicznych z pełną automatyką o szerokości układania min. 7,5 m - 2 3 - Rozściełacz mas bitumicznych z pełną automatyką o szerokości układania min. 12,0 m - 1 4 - Walec wibracyjny z obcinarką krawędzi ciężar min. 9 Mg - 2 5 - Walec stalowy z rozsypywarką kruszywa ciężar min. 9 Mg - 2 6 - Walec stalowo - gumowy /gumowy / ciężar min. 15 Mg - 2 7 - Płyta wibracyjna 400 kg - 2 8 - Równiarki min.140 KM - 2 9 - Ładowarka kołowa min.1,5 m sześc. - 2 10 - Frezarki 2 m ze zraszaniem - 2 11 - Skrapiarka samojezdna 5000 l - 1 12 - Węzeł betoniarski o wydajności min. 25 m sześc./h z pełną automatyką, możliwością podgrzewania kruszywa i dozowaniem dodatków - 1 13 - Żuraw samojezdny 20 Mg - 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1)C). D) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, wykonał (zakończył) co najmniej 2 zadania budowlane na drogach co najmniej klasy GP i o wartości co najmniej 50 mln PLN każde. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy wykonał następujące rodzaje robót: - 2 roboty budowlane polegające na ułożeniu nawierzchni bitumicznej w ramach budowy/przebudowy drogi o powierzchni warstwy ścieralnej co najmniej 50 000 m2 każda. - 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie mostu z wymianą izolacji o powierzchni płyty pomostu co najmniej 1000 m2. - 1 robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu wieloprzęsłowego o konstrukcji stalowej zespolonej o długości przęseł ponad 30 m i łącznej długości nie mniejszej niż 150 m. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1)D). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) "Bilans i rachunek zysków i strat" a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim (dodatkowo informacje te należy podać na Formularzu 3.2.). b) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.3) Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dodatkowo informacje te należy podać na Formularzu 3.2.) c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 7.2.1.4) Instrukcji dla Wykonawców. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.3., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). b) Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 Instrukcji dla Wykonawców. c) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b), III.2.1.1) d) i III.2.1.1) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b) - III.2.1.1) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) a) - III.2.1.1) e), w pkt III.2.1.2 a) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) b) i c) oraz III.2.1.3) a), b) i c) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 45 - 43089 z dnia 04.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/R/18/EFRR/KR. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.11.2005, cena pełnej wersji papierowej - 4249,9 PLN. Warunki i sposób płatności: Cena wersji papierowo - elektronicznej 1 337,76 Waluta PLN Podana cena dotyczy odbioru w GDDKiA w Warszawie przy ul. Żelaznej 59. W przypadku zamówienia wysyłki dokumentacji, jej cena zwiększy się o koszt transportu (płatny przy odbiorze). Warunki i sposób płatności - za zaliczeniem pocztowym - w kasie GDDKiA, ul. Żelazna 59, pok. 732 - przelewem na rachunek bankowy Nazwa banku: NBP Nr rachunku: 42 1010 1010 0037 4022 3100 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.11.2005, godzina 11:30, Siedziba Zamawiającego Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Żelazna 59 00-848 Warszawa, pok. 519, V piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie finansowane jest z EFRR w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego -Transport. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - D. 01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - D.03.00.00 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO - D.06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - D.07.00.00 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU - D.08.00.00 ELEMENTY ULIC - M.28.58.00 URZĄDZENIA OŚWIATLAJACE OBIEKTY - M.28.61.07 STAŁE PRZEŁOŻENIA RUROCIĄGÓW WODOCIĄGOWYCH W OBRĘBIE OBIEKTU - M.28.61.12 STAŁE PRZEŁOŻENIE KABLI ELEKTROENERGETYCZNYCH POZA OBIEKT - M.28.61.17 STAŁE PRZEŁOŻENIE KABLI ELEKTROENERGETYCZNYCH W OBRĘBIE OBIEKTU - M.28.61.18 STAŁE PRZEŁOŻENIE KABLI TELEKOMUNIKACYJNYCH W OBRĘBIE OBIEKTU Zamawiający nie dopuszcza powierzenia jakiejkolwiek innej części zamówienia (poza wymienionymi powyżej) podwykonawcom. 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.