eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych wraz z utworzeniem ich banku - ZP 577/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-11

Cieszyn: Dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych wraz z utworzeniem ich banku - ZP 577/13
Numer ogłoszenia: 54385 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie , ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 852 05 11 wew. 252, faks 33 852 12 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.netus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych wraz z utworzeniem ich banku - ZP 577/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych wraz z utworzeniem ich banku przy sali operacyjnej urazowo-ortopedycznej na Bloku Operacyjnym Zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 2 zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Zadanie nr 1 - Dostawy endoprotez stawu biodrowego wraz z utworzeniem banku Zadanie nr 2 - Dostawy implantów wraz z utworzeniem banku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium na poszczególne Zadania w następujących wysokościach: Zadanie 1 - 6 000,00 zł, Zadanie 2 - 1 000,00 zł, należy wnieść w terminie do dnia 19.04.2013 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z następujących form: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 tekst jednolity z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Cieszynie nr konta 40 8113 0007 2001 0036 7099 0001. W tytule przelewu należy wpisać -Wadium - ZP 577/13. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej -Wadium - ZP 577/13 - w Dziale Zaopatrzenia, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Unijnych ZZOZ w Cieszynie w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/ gwarancji należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: w odniesieniu do Zadania 1 - 300 000,00 zł,w odniesieniu do Zadania 2 - 60 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dołączony do oferty wykaz wykonanych głównych dostaw (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej zadań, to Zamawiający uzna warunek za spełniony dla zadania o niższej wartości, jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dla zadania o wyższej wartości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że zaoferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty i oświadczenia, które oferta powinna zawierać: a)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b)wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć tylko część formularza zawierającą zadanie, na które składana jest oferta, c)dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopię poręczenia/gwarancji, d)upoważnienie do podpisania oferty o ile to nie wynika z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: - zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, - konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, - zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, - zmniejszenia ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto implantów zostanie doliczona nowa stawka podatku VAT), - wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.netus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zaopatrzenia, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Unijnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawy endoprotez stawu biodrowego wraz z utworzeniem banku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji Zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Utworzenia w terminie do 5 dni od dnia zawarcia umowy przy sali operacyjnej urazowo-ortopedycznej na Bloku Operacyjnym banku obejmującego pełen asortyment wyszczególniony w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Dostarczenia w terminie do 5 dni od dnia zawarcia umowy w nieodpłatne użyczenie na okres trwania umowy wspólnego instrumentarium umożliwiającego implantację endoprotezy cementowej, bezcementowej i modularnej połowiczej oraz systemu do próżniowego mieszania cementu kostnego, 3. Uzupełniania banku w miarę zużywania zdeponowanego asortymentu w procedurach medycznych na podstawie Protokołu zużycia sporządzonego po każdym wykonanym zabiegu. Uzupełnienie następować będzie w terminie do 48 godzin od momentu przesłania telefaksem Protokołu zużycia, 4. Przeszkolenia w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy dwóch osób z personelu medycznego w zakresie technik operacyjnych i instrumentowania, a szkolenie udokumentuje Certyfikatem i punktami szkoleniowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawy implantów wraz z utworzeniem banku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji Zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Utworzenia w terminie do 5 dni od dnia zawarcia umowy przy sali operacyjnej urazowo-ortopedycznej na Bloku Operacyjnym banku obejmującego pełen asortyment wyszczególniony w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Uzupełniania banku w miarę zużywania zdeponowanego asortymentu w procedurach medycznych na podstawie Protokołu zużycia sporządzonego po każdym wykonanym zabiegu. Uzupełnienie następować będzie w terminie do 48 godzin od momentu przesłania telefaksem Protokołu zużycia, 3. Przeszkolenia w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy dwóch osób z personelu medycznego w zakresie technik operacyjnych i instrumentowania, a szkolenie udokumentuje Certyfikatem i punktami szkoleniowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.