Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Żuromin: Dostawę artykułów spożywczych gotowych, przetworów warzywnych, mrożonek i jaj
dla SPZZOZ w Żurominie
(w okresie trzech lat od daty podpisania umowy)
Numer ogłoszenia: 54363 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572201, fax 0-23 657 29 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów spożywczych gotowych, przetworów warzywnych, mrożonek i jaj dla SPZZOZ w Żurominie (w okresie trzech lat od daty podpisania umowy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę artykułów spożywczych gotowych, przetworów warzywnych, mrożonek i jaj dla SPZZOZ w Żurominie (w okresie trzech lat od daty podpisania umowy) Zamówienie podzielono na dziewięć zadań. Zadanie I - przyprawy, Zadanie II - produkty zbożowe i artykuły sypkie Zadanie III - wyroby spożywcze gotowe. Zadanie IV - nabiał Zadanie V - warzywa konserwowe Zadanie VI - tłuszcze roślinne i zwierzęce. Zadanie VII -kapusta i ogórek kwaszony Zadanie VIII- jaja kurze Zadanie IX -Mrożonki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane 01.24.20.00 - 01.24.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z wymienionego dokumentu musi wynikać potwierdzenie dopuszczenia wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z ww. opłatami. c) aktualnej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych da zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z artykułem 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz.1225 oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz.127 - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. d) protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu wykonanych dostaw potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Za dostawę tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawę stanowiącą przedmiotowe postępowanie, natomiast za odpowiadającą wartością - dostawę, której wartość brutto równa się co najmniej wartości brutto składanej oferty. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie: Oświadczenia - wzór oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie: Oświadczenia - wzór oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia publiczne. Podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie winny ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarciu umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo lub umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto w przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, jeżeli nie została ona załączona do oferty. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych: 1) w pkt. 1 ppkt.1) lit. a), b) składa dokument(y) wystawione w kraju, w którym ma siedzibą, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące terminu do składania oferty lub oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z ww. opłatami. 2) w pkt 1 ppkt 1) lit. c), d,) e) - może złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Europejskiego. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 tel. (023) 657 22 01 tel./fax (023)657 29 82.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 09:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - przyprawy,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - przyprawy,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.70-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - produkty zbożowe i artykuły sypkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - produkty zbożowe i artykuły sypkie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III -wyroby spożywcze gotowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III -wyroby spożywcze gotowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.32.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - NABIAŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - NABIAŁ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V -warzywa konserwowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie V -warzywa konserwowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - tłuszcze roślinne i zwierzęce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VI - tłuszcze roślinne i zwierzęce.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII - Kapusta i ogórek kwaszony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VII - Kapusta i ogórek kwaszony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII - Jaja kurze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VIII - Jaja kurze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie IX - Mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IX - Mrożonki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





