eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA URZĄDZEŃ DO WYPOSAŻENIA LEŚNEGO PARKU PRZYGODY NA WYSPIE OPATOWICKIEJ WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-30

POZYCJA 5433

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO WYPOSAŻENIA LEŚNEGO PARKU PRZYGODY NA WYSPIE OPATOWICKIEJ WE WROCŁAWIU Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej, do kontaktów: TERESA MINIKOWSKA, MAŁGORZATA CHYBALSKA, JAROSŁAW ANTOS, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 63A, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 328 66 11 - 12, e-mail: zzm@neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO WYPOSAŻENIA LEŚNEGO PARKU PRZYGODY NA WYSPIE OPATOWICKIEJ WE WROCŁAWIU. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA URZĄDZEŃ DO WYPOSAŻENIA LEŚNEGO PARKU PRZYGODY NA WYSPIE OPATOWICKIEJ WE WROCŁAWIU.DOSTARCZONE I ZAMONTOWANE URZĄDZENIA BĘDĄ UŻYTKOWANE JAKO TORY PRZESZKÓD UMOŻLIWIAJĄCE PRZEJŚCIE Z DRZEWA NA DRZEWO. ILOŚĆ I RODZAJ URZĄDZEŃ OKREŚLA KONCEPCJA KONSTRUKCJI KOMPLEKSU NADRZEWNYCH TORÓW PRZESZKÓD NA WYSPIE OPATOWICKIEJ AUTORSTWA FIRMY ALSACE AVENTURE 68, FRANCJA. ZAMÓWIENIE PRZEWIDUJE WYKONANIE PRZEGLĄDÓW PRZEDSEZONOWYCH W PIERWSZYCH TRZECH LATACH EKSPLOATACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: WROCŁAW. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: POWYŻEJ 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.03.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ART. 22 UST.1 USTAWY PZP. 2.OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PZP. 3.SPEŁNIA WARUNKI OKREŚLONE W SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, 2) AKTUALNE INFORMACJE Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO,3) AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KRUS. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.AKTUALNA POLISA LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIA POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD OSPOWIEDZIALNOŚI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, 2. AKTUALNA INFORMACJA Z BANKU, W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA PODSTAWOWY RACHUNEK BANKOWY, POTWIERDZAJĄCA WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ WYKONAWCY. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW, KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE LUB BĘDĄ UCZESTNICZYC W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NICH CZYNNOŚCI. 2.WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT DOSTAW, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY W TYM OKRESIE, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DAT WYKONANIA I ODBIORCÓW ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJACYCH, ŻE DOSTAWY TE ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE (NP. REFERENCJE, PROTOKOŁY ODBIORU ITP.). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.03.2006, cena - 25 PLN. Warunki i sposób płatności: 1. GOTÓWKA LUB WYSYŁKA ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM, 2. WARUNKIEM OTRZYMANIA SIWZ JEST PISEMNA PROŚBA. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.03.2006 godzina 09:55. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.03.2006, godzina 10:00, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.