eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa lokali mieszkalnych na potrzeby Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 oraz LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie (znak sprawy ZP-36/15)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Warszawa: Przebudowa lokali mieszkalnych na potrzeby Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 oraz LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie (znak sprawy ZP-36/15)
Numer ogłoszenia: 54285 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa lokali mieszkalnych na potrzeby Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 oraz LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie (znak sprawy ZP-36/15).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lokali mieszkalnych na potrzeby Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 oraz LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt architektoniczno-budowlany adaptacji pomieszczeń lokatorskich z przeznaczeniem na potrzeby placówki oświatowej dla Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 w Warszawie, wykonany przez Arch-Studio Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki, dnia 17 grudnia 2013r. Autorem opracowania jest: architektura-mgr inż. arch. Robert Grudziąż, elektryka-mgr inż. Jan Szerling. 2) Projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy przebudowy dwóch lokali mieszkalnych na potrzeby LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne i bibliotekę, wykonany przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa ul. Grójecka 40a/25 w dniu 19 lipca 2014r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Barbara Antoniewicz. 3) Projekt instalacje elektryczne budowlany i wykonawczy przebudowy dwóch lokali mieszkalnych na potrzeby LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne i bibliotekę, wykonany przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa ul. Grójecka 40a/25 w dniu 19 lipca 2014r. Autorem opracowania jest mgr inż. Adam Smagowicz. 4) Przedmiar robót - adaptacji pomieszczeń lokatorskich z przeznaczeniem na potrzeby placówki oświatowej dla Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 w Warszawie - branża budowlana, wykonany przez Arch-Studio Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki, dnia 9 marca 2014r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Robert Grudziąż. 5) Przedmiar robót - adaptacji pomieszczeń lokatorskich z przeznaczeniem na potrzeby placówki oświatowej dla Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany przez Arch-Studio Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki, dnia 9 marca 2014r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Robert Grudziąż. 6) Przedmiar robót - przebudowy dwóch lokali mieszkalnych na potrzeby LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne i bibliotekę - branża budowlana, wykonany przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa ul. Grójecka 40a/25. Na podstawie kosztorysu opracowanego przez Andrzeja Duranowskiego, kalkulację w dniu 19 stycznia 2015 r. sporządził inż. Józef Omlański. 7) Przedmiar robót - przebudowy dwóch lokali mieszkalnych na potrzeby LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne i bibliotekę - branża elektryczna, wykonany przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa ul. Grójecka 40a/25 w dniu 19 lipca 2014r. Autorem opracowania jest techn. Zbigniew Stefański. 2. Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla adaptacji pomieszczeń lokatorskich z przeznaczeniem na potrzeby placówki oświatowej dla Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 w Warszawie, wykonaną przez Arch-Studio Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki, dnia 17 grudnia 2013r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Robert Grudziąż. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ST WO i SST wymagania ogólne i szczegółowe dla LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie, wykonaną przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa ul. Grójecka 40a/25 w dniu 19 lipca 2014r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Barbara Antoniewicz oraz mgr inż. Adam Smagowicz. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in.: 1) Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych przy ul. Przyrynek 9 w Warszawie: - likwidacja licznika gazowego oraz instalacji gazowej adaptowanego lokalu; - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, gazowej, wody użytkowej oraz kanalizacji; - roboty rozbiórkowe; - wykonanie ścian działowych; - wykonanie posadzek i okładzin ściennych, - wymiana stolarki drzwiowej; - w celu połączenia projektowanej biblioteki należy w miejscu istniejącej klasy przebić otwór drzwiowy i wyodrębnić z sali lekcyjnej korytarz łączący bibliotekę z jadalnią; - zmiana przeznaczenia pomieszczeń wymaga wyburzenia ścian działowych, co spowoduje połączenie pokoi z przedsionkiem, korytarzem, kuchnią i łazienką, w ten sposób zostanie uzyskane pomieszczenie, w którym wydzielona będzie biblioteka oraz toaleta. 2) LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie: - wyburzenie ścian działowych; - likwidacja łazienki przy lokalu przeznaczonym na bibliotekę oraz łazienki przylegającej od strony korytarza szkolnego; - wykonanie łazienki z przedsionkiem zawierającym umywalkę i kabinę WC z dostosowaniem do istniejących podłączeń wody i kanalizacji, po wyburzeniu fragmentu ściany między istniejącymi łazienkami; - wykonanie otworów w dwóch ścianach konstrukcyjnych z montażem belek nadproży; - zamurowanie wnęk i wykonanie otworu drzwiowego w ścianie między korytarzem szkolnym a klatką schodową; - poszerzenie otworów drzwiowych: a) z klatki schodowej do pomieszczenia administracji; b) z korytarza szkolnego do pomieszczenia biblioteki; - wykonanie ścianki składanej z drzwiami w pomieszczeniu administracji; - wykonanie ścian g-k wg projektu; - wymiana wszystkich drzwi; - połączenie pokoi 102 ze 103 oraz 201 z 202: a) wyburzenie ścianek działowych; b) malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża; c) wymiana podłóg na klepkę; d) wykonanie w lokalach punktów podłączenia instalacji oświetlenia oraz instalacji komputerowej, zasilanie z istniejącej tablicy szkolnej. UWAGA: 1. Oprawy świetlówkowe oświetlenia zasadniczego średniej klasy z zapłonem elektronicznym EVG, obudową metalową fazowaną, malowaną proszkowo na kolor biały. W pomieszczeniach z komputerem - raster aluminiowy wysoko polerowany pełna parabola, na korytarzach raster aluminiowy wysoko polerowany, w salach zajęć z szybą pryzmatyczną. Użyte świetlówki mają być barwy - światło dzienne ciepłe. Wszystkie oprawy muszą być skompensowane - cos fi min. 93. Zakup opraw i osprzętu elektrycznego należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym obiektu. 2. Należy przewidzieć konieczność wykonania badań i pomiarów wykonywanych lub remontowanych instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe, polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień obejmujących roboty w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość każdego zamówienia - każdej umowy nie może być mniejsza niż 250 000,00 zł (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) Dokumenty dotyczące Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów (wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający w załączeniu do SIWZ zamieszcza wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe zasady określone zostały w części IX SIWZ). 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 2 SIWZ składa każdy wykonawca). 4) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r., Nr 50, poz. 331 ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmniejszenia wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, 5) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 6) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 7) zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 8) zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, 9) działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, pok. nr 308. Wnioski o przekazanie SIWZ należy składać: Warszawa ul. Nowogrodzka 43, pok. 308 lub faksem (22) 6998154. Opłata za SIWZ wynosi 18,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 10:00, miejsce: ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.