eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa odczynników i szkła laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Lublin: Dostawa odczynników i szkła laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 54270 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. 3 Maja 4, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 533 80 16, faks 0-81 533 80 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psselublin.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i szkła laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Rurki Dragera Zadanie 2 - Podłoża Zadanie 3 - Szkło laboratoryjne Zadanie 4 - Lateksy Zadanie 5 -Surowice diagnostyczne do oznaczania Salmonella Zadanie 6 - Odczynniki Zadanie 7 - Modyfikatory do AAS Zadanie 8 - Materiały pomocnicze Colilert Zadanie 9 - Roztwory wzorcowe Zadanie 10 - Lateksy mikrobiologia wody.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00 - 24.49.65.00 26.15.23.00 - 26.15.23.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zadania; 3) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (oświadczeń) wg formuły spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz,że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p.; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a gdy wykonawca działa w formie spółki cywilnej-umowa spółki. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego mają załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku.Wykonawca poświadczy na złożonym dokumencie jego aktualność; 3) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4)oświadczenie,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaswiadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 5)pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty(pełnomocnictwo nie jest wymagane jezeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jezeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). W razie gdy Wykonawca nie złozy wymaganych dokumentów, oswiadczeń, pełnomocnictw, bądź złożone dokumenty, oswiadczenia i pełnomocnictwa dotkniete są błedem, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ich w wymaganym terminie, chyba,że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby uniewaznienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niz w dniu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psselublin.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 20-029 Lublin ul. Uniwersytecka 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 20-029 Lublin ul. Uniwersytecka 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rurki Dragera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.