Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Głuchołazy: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy .
Numer ogłoszenia: 54257 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy . Przedmiot zamówienia: - Pielęgnacja trawników: renowacja, bieżące grabienie murawy, nawadnianie, nawożenie pogłówne, sezonowe sprzątanie trawników, utrzymanie w czystości, - Prace w ogródkach jordanowskich: oczyszczanie, okresowa wymiana piasku w piaskownicach, bieżące oczyszczanie piasku w piaskownicach, - Drzewa i krzewy: zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew, formowanie drzew parkowych, usuwanie odrostów, pielęgnacja krzewów, - Żywopłoty: pielęgnacja istniejących żywopłotów, formowanie, strzyżenie odrostów, - Kwiaty jednoroczne i wieloletnie ( rabaty, donice ), obsadzanie kwiatami jednorocznymi rabat kwiatowych i gazonów, obsługa gwarancyjna z pielęgnacją wykonanych nasadzeń kwiatów. Pielęgnacja kwiatów wieloletnich na rabatach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 2.) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym ): 2.1. wykazać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej usługi polegającej na konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych o wartości zamówienia min. 60 000zł brutto lub nasadzenia , pielęgnacja i wycinka drzew o wartości zamówienia min. 60 000 zł brutto . 2.2. dysponowanie ( w przypadku możliwości udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu), min - 1 szt. mechanicznego środka transportu towarowego tj samochodu ze skrzynią ładunkową lub ciągnika z przyczepą - min. 3 szt. Kosiarek spalinowych do utrzymania trawników dywanowych o mocy min. 2,5 kM - min. 3 szt. Kosiarek spalinowych typu podkaszarki lub kosy spalinowe do utrzymania terenów nie urządzonych tj takich jak pobocza, nieużytki, skarpy , , - min 1. szt. nożyc spalinowych do żywopłotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnieniu udziału w postępowaniu, c) wykaz doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej usługi polegającej na konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych o wartości zamówienia min. 60 000zł brutto lub nasadzenia , pielęgnacja i wycinka drzew o wartości zamówienia min. 60 000 zł brutto ; oraz dołączeni dokumentów od zamawiających potwierdzających, że usługi te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.) d) wykaz dysponowania ( w przypadku możliwości udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu), minimum - 1 szt. mechanicznego środka transportu towarowego tj samochodu ze skrzynią ładunkową lub ciągnika z przyczepą - min. 3 szt. Kosiarek spalinowych do utrzymania trawników dywanowych o mocy min. 2,5 kM - min. 3 szt. Kosiarek spalinowych typu podkaszarki lub kosy spalinowe do utrzymania terenów nie urządzonych tj takich jak pobocza, nieużytki, skarpy , , - min 1. szt. nożyc spalinowych do żywopłotów W przypadku możliwości udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu . Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ma zastosowanie ponadto § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy , Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy , sekretariat - pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Gminy Głuchołazy oraz gminnych jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku
- Przebudowa kotłowni w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Doraźna naprawa nawierzchni chodników na terenie Głuchołaz - usuwanie skutków powodzi - ETAP II
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Przebudowa chodników oraz drogi dojazdowej i placu utwardzonego przy ul. Pilata 22-26
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 8,9,10
- Remont nawierzchni placów Internatu na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.