Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Kraków: Remont dachu wraz z obróbkami w Szkole Podstawowej Nr 29, ul. Dembowskiego 12 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 54255 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe , ul. Sokolska 13, 30-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6565604, faks 012 6563477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zeopoludnie.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu wraz z obróbkami w Szkole Podstawowej Nr 29, ul. Dembowskiego 12 w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia dachowego z papy bitumicznej na papę termozgrzewalną około 450m2 wraz obróbkami blacharskimi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagana jest wpłata wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki- Wykonawcy musza posiadać uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadaja niezbedna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia z powodów , o których mowa w art. 24 ust.1 i2 ustawy Prawo zamówien publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedłozonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczetowany formularz ofertowy, oswiadczenie Wykonawcy- zał Nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidemcji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona urzedowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - kserokopia, w przypadku spułek cywilnych - dodatkowo umowę spółki- kserokopię. 3. Dokumenty stwierdzajace że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, w przypadku kierownika robót kopię zaświadczenia potwierdzajacego jego przynalezność do Izby Inzynierów Budownictwa , 4. Kosztorys ofertowy sporzadzony na podstawie załączonego przedmiaru robót z podaniem danych wyjściowych do kosztorysowania jak rbg, kp, zysk oraz podatkiem VAT (22%) dołączyć wykaz materiałów.5. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument poptwierdzajacy że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zeopoludnie.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków- Południe , ul. Sokolska 13 , 30-510 Kraków,
pok. 25c IIpietro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków- Południe, ul. Sokolska 13, 30-510 Kraków, pok. Nr 6- sekretariat- parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 91/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Budowa miasteczka rowerowego Rowerowe Love przy SP Nr 61, ul. Popławskiego 17, Budżet Obywatelski - edycja 2024.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 17 000 (siedemnastu tysięcy) licencji na oprogramowanie antywirusowe dla pracowników UJ.
- Dostawa odczynników chemicznych - część II
- dostawa urządzenia wysokiej precyzji do obrazowania i pomiaru wielkości oraz geometrii ziarna dla WMN - DE-dzp.272-431/25
- 92/2025 Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie i członków ich rodzin
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
- Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łaszczowie
- Prace remontowe obejmujące wzmocnienie drewnianych stropów i sufitów (pokoje 101, 102, 206, 207) wraz z remontem pomieszczeń 101 i 102 w celu ich przystosowania do obsługi interesantów
- Wykonanie kompaktowego węzła wymiennikowego dwufunkcyjnego dla potrzeb centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla części mieszkalnej budynku przy ul. Zgoda 23 w Koszalinie
- "Remont pomieszczeń POZ w Przychodni Rejonowej w Tyczynie - II PRZETARG" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Remont pomieszczeń POZ w Przychodni Rejonowej w Głogowie Młp. - II PRZETARG" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.