eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup i dostawa cytometru



Ogłoszenie z dnia 2005-10-14

POZYCJA 54237

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawa cytometru

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Medyczna w Warszawie, do kontaktów: Kamila Podkólińska, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720377, fax 022 5720377, e-mail: kpodkolinska@rektorat.amwaw.edu.pl, www.amwaw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa cytometru. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą, instalacją i szkoleniem czterokolorowego cytometru przepływowego ze stacją roboczą i oprogramowaniem, stosowanego do diagnozowania i monitorowania leczenia schorzeń nowotworowych". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Medycyny Nuklearnej Akademii Medycznej w Warszawie, ul. Banacha 1A. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.51 - Cytometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.10 - Cytometry 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zamówienie powyżej 60 000 euro i poniżej 130 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 35;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 600,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1) Złożenie pisemnego wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, a we wniosku muszą być zawarte co najmniej niżej wymienione dane: a) nazwa i adres wykonawcy, b) oznaczenie daty i miejsca sporządzenia wniosku, c) adresat wniosku - AKADEMIA MEDYCZNA w WARSZAWIE, d) tytuł przetargu jakiego wniosek dotyczy, sporządzony zgodnie z art. 47 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1207, Nr 145, poz. 1537 i Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 163, poz. 1362), zwanej dalej ustawą, e) podpis z podaniem imienia i nazwiska wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy; 2) złożenie pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p; 3) wykazanie się doświadczeniem w realizacji min. 2 dostaw podobnych rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia, 4) zapewnienie min. 24 miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia; 5) zaoferowania przedmiotu zamówienia posiadającego certyfikat CE IVD; 6) złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 5, zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 6, ust. 2 pkt 5 i 6 i ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), zwanego dalej rozporządzeniem. Wykaz wymaganych dokumentów znajduje się w ust. 5. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zastosować się do postanowień § 2 rozporządzenia. 3. Wykonawca, który nie spełni warunków określonych w ust. 1 podlega wykluczeniu. 4. Zamawiający określa w Sekcji IV pkt 1.3, że zaprosi do udziału w postępowaniu 20 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 20, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków, a zamawiający oceni sumaryczną wartość wykonanych dostaw wykazanych przez wykonawcę. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 20, zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców do składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", zamawiający może żądać, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku określonego w ust. 1 pkt 3; 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. certyfikat CE IVD należy złożyć do oferty, zaś oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE IVD należy złożyć do wniosku - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w ust. 1 pkt 5. 7. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów - informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w ust. 1 pkt 4, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia zapewnia 24 miesiące okresu gwarancji. 8. Dokumenty wymienione w pkt 6, 7 - Wykonawca powinien złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub wystawcę dokumentu. 9. Zamawiający informuje, że na stronie internetowej zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do przetargu oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 60% 2. Ocena techniczna - 35% 3. Gwarancja, szkolenie - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.11.2005, godzina 11:00, siedziba zamawiającego, III p. pok. 316.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.