Ogłoszenie z dnia 2005-10-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: dostawa chlorynu sodu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, do kontaktów: w sprawie procedury Danuta Tkaczyk, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6997983, 6997921, fax 022 6997952, e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa chlorynu sodu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chlorynu sodu dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m St. Warszawie S.A. w następujących ilościach [Mg]: Odbiorca Wielkość zamówienia - [Mg] Zakład Wodociągu Centralnego P-1 - 326,0 Zakład Wodociągu Praskiego P-2 - 120,0 Razem - 446,0. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Wodociągu Centralnego P-1 Warszawa ul. Koszykowa 81 i Zakład Wodociągu Praskiego, Warszawa ul. Brukselska 21. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.13.50.00 - Różne chemikalia nieorganiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.31.50.00 - Różne chemikalia nieorganiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości powyżej 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 40 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę jest każdorazowo Protokół Odbioru Dostawy podpisany przez Zamawiającego. Ważność Protokołu Odbioru Dostawy wymaga podpisów osób wymienionych w par. 6 Nadzorze prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 2. Należność Wykonawcy będzie pokryta z konta Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 3. Należność za każdą dostawę chlorynu sodu zostanie ustalona na podstawie cen jednostkowych za 1 Mg chlorynu sodu (załącznik nr 1 do oferty) i ilości określonej każdorazowo w Protokole Odbioru Dostawy. 4. Strony ustalają, że płatności będą uważane za dokonane z datą obciążenia nimi rachunku bankowego Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1. W przypadku, gdyby Wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji przedmiotu zamówienia Podwykonawców, musi wskazać jaką część zamówienia zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz musi dołączyć do oferty opis następujących zagadnień: a) listę Podwykonawców - nazwy i adresy Podwykonawców b) informacje dotyczące kwalifikacji Podwykonawców, niezbędnych do wykonania zamówienia c) informacje dotyczące zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a) dokumenty wymienione w ust.1 pkt 1), 2) ,3), 4), 5 niniejszej specyfikacji przez każdy z podmiotów występujących wspólnie b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 7), 8), 9),10) niniejszej specyfikacji wspólne dla podmiotów występujących wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz 5) w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy chlorynu sodu, (przy czym łączna wartość tych dostaw musi być równa lub większa od 50 % ceny oferty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje od poprzednich Zamawiających) ich należyte wykonanie, 2. Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej SIWZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności Komisja oceni oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 4. Ocena dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) na formularzu stanowiącym 6) Dowód wpłaty wadium. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz należycie zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy chlorynu sodu, (przy czym łączna wartość tych dostaw musi być równa lub większa od 50 % ceny oferty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje od poprzednich Zamawiających) ich należyte wykonanie. 2. Atest Państwowego Zakładu Higieny z dopuszczeniem oferowanego produktu do uzdatniania wody pitnej, z aktualnym terminem ważności. 3. Kartę charakterystyki oferowanego produktu zgodną ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2002 r. (Dz. U. Nr 140, poz. 1171). 4. Protokoły z wizji lokalnej. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 636/D/P-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.11.2005, cena - 10,23 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 29.11.2005 godzina 10:15. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.11.2005, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego pokój 211.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





