Ogłoszenie z dnia 2005-10-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrzosowa: dostawa sukcesywna paliw 15/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., do kontaktów: Krzysztof Sznilik, Piotr Dobosz, Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (+48 34) 327-53-20, fax (+48 34) 327-52-66, e-mail: czpk@zeto.czest.pl, www.czpk.czestochowa.bip-gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sukcesywna paliw 15/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 3.2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna DOSTAWA PALIW do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie, z podziałem na zadania: - Zadanie nr 1 - dostawa oleju napędowego w ilości 1 000 m sześć - Zadanie nr 2 - dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości 10 m sześć 3.3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia przedstawiają poniższe Tabele: nr 1 i nr 2: TABELA NR 1 Zadanie 1: Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości max. 1 000 m sześć. l.p. - wymogi: WARUNKI DOSTAWY 1 - W zależności od swoich bieżących potrzeb Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 36 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju napędowego aż do zrealizowania całkowitej ilości zamówienia. 2 - Miejscem dostawy oleju napędowego jest Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie. ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa. Realizacja dostawy będzie się odbywać do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót i niedziel oraz świąt ). Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 7.00. - 13.00. w dni robocze. 3 - Dostarczany olej napędowy (letni lub zimowy w zależności od pory roku) powinien spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe i posiadać wymagane atesty; w tym powinien spełniać wymagania norm europejskich, ze szczególnym uwzględnieniem zawartości siarki. 4 - Każda dostawa oleju napędowego będzie wynosiła min. 4 000 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Ilość jednorazowa może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego bez wpływu na stosowane ceny w rozliczeniach oraz bez konieczności aneksowania umowy. 5 - Dostawy oleju napędowego będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa, oraz miernik temperatury paliwa.Zaznacza się, że Zamawiający posiada magazyn paliw, a spust paliwa odbywać się będzie do beczek 200 litrowych. Z każdej dostawy w obecności kierowcy dostawcy pobierana będzie próbka oleju i przechowywana w zaplombowanym pojemniku w siedzibie Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pracy urządzeń próbka kierowana będzie do zbadania przez niezależne laboratorium.W przypadku stwierdzenia , że pobrana z autocysterny próbka oleju nie spełnia wymaganych norm jakościowych, Wykonawca wymieni dostarczony olej napędowy na wolny od wad w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego zawiadomienia oraz uzupełni braki ilościowe, jak również zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich strat i kosztów jakie poniesie Zamawiający w związku z zaistniałą sytuacją. 6 - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli paliwa pod względem jakości i ilości. Autocysterna, o której mowa w pkt. 5 będzie ważona na wadze Zamawiającego przy wjeździe i wyjeździe. 7 - Świadectwa jakości, dokument wydania paliwa, a także wydruk z licznika cysterny będą dołączone do każdej dostawy oleju napędowego. 8 - Zamawiający oświadcza, że zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1504 z późn. zm.), wyłączony jest z wymogu posiadania koncesji w zakresie obrotu paliwami ciekłym, gdyż kupuje paliwo na własny użytek. 9 - ROZLICZENIE, Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie dokumentu wydania paliwa, załączonego przez dostawcę do każdej jednostkowej dostawy. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierać będzie w szczególności następujące informacje: 1) datę wydania dokumentu, 2) miejsce nalewania paliwa, 3) temperaturę nalewania, 4) ilość wlanego paliwa wyrażona w m sześć. oraz kg, 5) zaznaczoną gęstość paliwa dla temperatury 15 °C, 6) numer rejestracyjny pojazdu. Do powyższego dokumentu przy każdej dostawie paliwa Wykonawca będzie dołączał aktualny wydruk ze strony: www.paliwa.pl/ceny_paliw/ceny_rafinerie.htm 10 - CENA, Wartość każdej z dostaw zrealizowanych na podstawie jednostkowego zamówienia ustalana będzie na zasadach wskazanych we wzorze umowy.Do ceny jednostkowej netto dodawany będzie podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11 - UWAGA: Koszty transportu paliwa do siedziby Zamawiającego oraz podatek akcyzowy są składnikiem ceny. TABELA NR 2 Zadanie 2: Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości max. 10 m sześć. l.p. wymogi: 1 - W zależności od swoich bieżących potrzeb Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 36 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę etyliny aż do zrealizowania całkowitej ilości zamówienia. 2 - Miejscem dostawy jest Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie. ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa.Realizacja dostawy etyliny będzie się odbywać do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót i niedziel oraz świąt ). Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 7.00. - 13.00. w dni robocze. 3 - Dostarczana etylina powinna spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe. 4 - Każda dostawa etyliny będzie wynosiła 200 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Ilość jednorazowa może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego bez wpływu na stosowane ceny w rozliczeniach oraz bez konieczności aneksowania umowy. z zastrzeżeniem, że będzie to zawsze krotność 200 litrówDostawa odbywać się będzie w beczkach 200 litrowych. 5 - CENA Wartość każdej z dostaw zrealizowanych na podstawie jednostkowego zamówienia ustalana będzie na zasadach wskazanych we wzorze umowy.Do ceny jednostkowej netto dodawany będzie podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6 - UWAGA: Koszty transportu paliwa do siedziby Zamawiającego oraz podatek akcyzowy są składnikiem ceny. 7 - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli paliwa pod względem jakości i ilości. 3.4. Oferty częściowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. złożenia oferty na całość zamówienia, tj. na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 lub na jedno z dwóch zadań, tj. zadanie nr 1 lub zadanie nr 2. 3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.6. Zamawiający dopuszcza składanie zamówień uzupełniających. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: - Zadanie nr 1 - dostawa oleju napędowego w ilości 1 000 m sześć - Zadanie nr 2 - dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości 10 m sześć. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na całość przedmiotu zamówienia (dwa zadania) na kwotę 41 000 PLN (słownie: czterdzieści jeden tysięcy zł). a. W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 (dostawa oleju napędowego) kwota wadium wynosi: 40. 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), b. W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2 (dostawa benzyny bezołowiowej) kwota wadium wynosi: 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6.2. SIWZ II. poręczeniach bankowych, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: "Wadium - przetarg na 15/2005". W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.3. (2) - (5) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6.2. SIWZ. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Odbiorca zobowiązuje się do regulowania należności za pobrane paliwo w ciągu 14 dni od wystawienia faktury VAT na konto dostawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (firmy) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości 100 000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zrealizowali w ostatnich trzech latach (licząc od daty złożenia oferty): minimum 3 zamówienie polegające na obsłudze wybranego kontrahenta w paliwa silnikowe w ilości min. 10 tys. litrów miesięcznie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokument potwierdzający warunek: Wykaz zamówień wykonanych w ostatnich trzech latach wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 15/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.11.2005, godzina 12:30, sala konferencyjna w siedzibie Zamawiającego - adres jak w p. I.1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: przybliżony termin kolejnego ogłoszenia: IV kwartał 2008 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sukcesywna dostawa oleju napędowego w łącznej ilości max. 1 000 m3 (szczegółowy opis - tabela nr 1 -II.1.6). 3) Zakres lub wartość: max. 1000 m sześć 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości max. 10 m3 (szczegółowy opis - tabela nr 1 -II.1.6). 3) Zakres lub wartość: max. 10 m sześć 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na dostawę paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez PGK w Sejnach Spółka zo.o.
- "Dostawa oleju napędowego dla MPWiK Sp. z o.o. w Porębie na rok 2026".
- Zakup paliw płynnych
- Zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych
- Sukcesywne dostawy paliw silnikowych, znak sprawy: AEZ/S-193/2025
- Zakup paliwa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2026 roku
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





