To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-02
Nowy Sącz: ZP.272.38.2012 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 541 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263777 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.38.2012 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej materiałów biurowych w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 1. Papier A4 biały do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych: Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m2): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1, Grubość (um): 108?3, Gładkość: 180?50. (ryza/500 akr.) ryza 1500; 2. Papier A3 biały do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych: Papier ksero A3 biały, Gramatura (g/m2): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1, Grubość um): 108?3, Gładkość: 180?50. (ryza/500 ark.) ryza 50; 3. Kalendarz biurkowy stojący poziomy: Kalendarz biurkowy stojący poziomy z opisem na 2013 rok, tydzień na jednej stronie z miejscem na notatki, grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę. szt. 173; 4. Kalendarz wiszący trójdzielny: Kalendarz wiszący trójdzielny na 2013 rok. Wymiary minimum 315 mm x 810 mm. Kalendarium zrywane, 3x12 kartek w formacie min. 290 x 150 mm, druk minimum w dwóch kolorach (czarny i czerwony) 2+0, papier offsetowy minimum 80 g/m2. Główka kalendarza wykonana z kartonu minimum 250 g/m2 w pełnym kolorze (zdjęcie natury-pejzaż), wypukła, papier kredowany. Kalendarz zawiera przesuwane okienko (pasek z przezroczystego tworzywa) wskazujące aktualną datę. Kalendarz posiada dziurkę do zawieszenia. szt. 121.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "UNIVERSE" Stanisław Szczerba
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "UNIVERSE" Stanisław Szczerba
- Stanisław Szczerba Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe UNIVERSE, ul. Borelowskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17537,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17410,04
Oferta z najniższą ceną: 3018,12 / Oferta z najwyższą ceną: 30018,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa samochodu osobowego typu bus, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- "Modernizacja wybranych pomieszczeń Domu Studenta Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu wraz z rozbudową instalacji sygnalizacji pożaru (SAP)"
- BZP.271.53.2025 Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego wraz z dostawą środków czystości, dezynfekcji i higieny do Urzędu Miasta Nowego Sącza we wskazanych lokalizacjach
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla kuratorów zawodowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów krytycznych wraz z dzierżawa analizatora
- BZP.271.52.2025 Wykonanie robót budowlanych (.......) w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2025 - utwardzenie terenu na części działki nr 12/11 położonej w obr. 44 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wzmacnianie kompetencji uczniów w Gminie Wiskitki"
- Dostawa artykułów biurowych - powtórka
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.