To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-02
Nowy Sącz: ZP.272.38.2012 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 541 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263777 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.38.2012 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej materiałów biurowych w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 1. Papier A4 biały do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych: Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m2): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1, Grubość (um): 108?3, Gładkość: 180?50. (ryza/500 akr.) ryza 1500; 2. Papier A3 biały do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych: Papier ksero A3 biały, Gramatura (g/m2): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1, Grubość um): 108?3, Gładkość: 180?50. (ryza/500 ark.) ryza 50; 3. Kalendarz biurkowy stojący poziomy: Kalendarz biurkowy stojący poziomy z opisem na 2013 rok, tydzień na jednej stronie z miejscem na notatki, grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę. szt. 173; 4. Kalendarz wiszący trójdzielny: Kalendarz wiszący trójdzielny na 2013 rok. Wymiary minimum 315 mm x 810 mm. Kalendarium zrywane, 3x12 kartek w formacie min. 290 x 150 mm, druk minimum w dwóch kolorach (czarny i czerwony) 2+0, papier offsetowy minimum 80 g/m2. Główka kalendarza wykonana z kartonu minimum 250 g/m2 w pełnym kolorze (zdjęcie natury-pejzaż), wypukła, papier kredowany. Kalendarz zawiera przesuwane okienko (pasek z przezroczystego tworzywa) wskazujące aktualną datę. Kalendarz posiada dziurkę do zawieszenia. szt. 121.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "UNIVERSE" Stanisław Szczerba
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "UNIVERSE" Stanisław Szczerba
- Stanisław Szczerba Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe UNIVERSE, ul. Borelowskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17537,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17410,04
Oferta z najniższą ceną: 3018,12 / Oferta z najwyższą ceną: 30018,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Zakup i sukcesywna dostawa pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarsko- ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- Dostawa środków dezynfekujących
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- ,,Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowo-szkolnego"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2026 roku
- Zakup materiałów biurowych dla potrzeb OR AMW Bydgoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





