Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-08
Świdnik: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów: Biskupice, Dorohucza, Ewopole, Oleśniki, Struża, Trawniki, Trawniki Kolonia położonych w gminie Trawniki
Numer ogłoszenia: 54187 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdnicki , ul. Niepodległości 13, 21-047 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 4687101, faks 81 4687112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spswidnik.bip.e-zeto.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów: Biskupice, Dorohucza, Ewopole, Oleśniki, Struża, Trawniki, Trawniki Kolonia położonych w gminie Trawniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych: Biskupice, Dorohucza, Ewopole, Oleśniki, Struża, Trawniki, Trawniki Kolonia w jednostce ewidencyjnej Trawniki w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacje użytków gruntowych. Podstawowe dane o obiekcie: województwo lubelskie, powiat świdnicki, jednostka ewidencyjna gmina Trawniki - 061405_2, ilość obrębów - 7, ilość budynków - 5875. Zadanie obejmuje wykonanie III, IV oraz część etapu II projektu modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków - gmina Trawniki, powiat świdnicki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym przetargu zamówień uzupełniających, o których mowa w art 67 ust.1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 usługi w zakresie założenia lub modernizacji ewidencji gruntów lub budynków, każda o wartości brutto minimum 150 000 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy w przypadku: a) działania siły wyższej; b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych występujących o tej porze, w danym terenie , uniemożliwiających bądź znacznie utrudniających prowadzenie prac w terenie; c) ujawnieniu w toku wykonywania zamówienia braków w dokumentacji źródłowej, uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prawidłowe wykonanie zamówienia; d) wstrzymania prac z przyczyn leżących po stronie zamawiającego; e) wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego i wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac w terenie lub wykonywania innych czynności objętych przedmiotem zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spswidnik.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdniku (pokój nr 25), ul.Niepodległości 13, 21-047 Świdnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdniku (Kancelaria Ogólna), ul.Niepodległości 13, 21-047 Świdnik.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usług prowadzenia pełnej księgowości oraz obsługi kadrowo - płacowej
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Piaskach w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa (z opcją wykupu) maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Założenie punktów szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu węgrowskiego
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część II - obejmująca obręby Adamowizna, Czarny Las, Janinów ...
- Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach ZWRSP, którymi dysponuje KOWR OT w Olsztynie na terenie powiatów: nidzickiego, działdowskiego, szczycieńskiego, bartoszyckiego i innych
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Telaki, gmina Kosów Lacki w powiecie sokołowskim, w województwie mazowieckim.
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewid. gm. Grodzisk Maz. w powiecie grodziskim"- część I - obejmująca obręby Adamów, Chlebnia, Chrzanów Duży, Chrzanów Mały,Izdebno Kościelne...
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.