To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Włocławek: Profesjonalna obsługa sekretariatu
Numer ogłoszenia: 54181 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41131 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profesjonalna obsługa sekretariatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia osób bezrobotnych, które powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w charakterze sekretarki - asystentki. Kurs składa się z kilku modułów, w tym z zajęć z zakresu obsługi komputera i urządzeń biurowych, nauki języka angielskiego (z zastosowaniem słownictwa i tematyki adekwatnej do kierunku szkolenia). Ponadto w programie kursu muszą znaleźć się zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą osobą bezrobotnym zmienić własny wizerunek i zbudować właściwe relacje interpersonalne, w celu zwiększenia szans na znalezienie zatrudnienia. Liczba uczestników: minimum 1 grupa 15 osobowa, maksimum 2 grupy 15 osobowe. Liczba grup uwarunkowana jest poziomem zainteresowania szkoleniem przez osoby bezrobotne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14850 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DOSKONALENIA KADR Wiesław Janus
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DOSKONALENIA KADR Wiesław Janus
- Centrum Doskonalenia Kadr, ul. Karnkowskiego 7, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14850
- Oferta z najniższą ceną: 14850 oferta z najwyższą ceną: 20565
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa żłobka w miejscowości Józefowo
- Wykonanie projektu technicznego
- Wykonanie projektu remontu budynku
- Prace remontowe w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku. OG.261.8.2025
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej."
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Usługi społeczne szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne-dla uczestników projektu pn. Razem naprzeciw trudnościom!integracja społeczna w Gminie Moszczenica-Organizacja Wyjazdów Edukacyjno-Integracyjnych
- Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodzin zastępczych
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.