eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży ochronnej i obuwia bhp na 2009 rok dla Nadlesnictwa Chełm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Chełm: Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży ochronnej i obuwia bhp na 2009 rok dla Nadlesnictwa Chełm
Numer ogłoszenia: 54178 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm , ul. Hrubieszowska 123, 22-100 Chełm, tel. 082 5603298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży ochronnej i obuwia bhp na 2009 rok dla Nadlesnictwa Chełm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest dostawa sortów mundurowych leśnika i odziezy bhyp dla Nadlesnictwa Chełm w 2009 roku okreslona na 7140 pkt. ustalonych w oparciu o Zarzadzenie nr 62 z dnia 28.06.1999 i Zarzadzenie nr 34 z dnia 07.06.2000 roku Dyrektora Generalnego LP i ilość sortów bhp okreslona w tabeli pkt. III.6 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.23.00.00 - Odzież różna 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych, b) prowadzą działalność w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia, c) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem ( dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia ( nie mniej niż 70% ceny ofertowej), odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, 2. w przypadku oferty wspólnej postawione w pkt. 1a) warunki musi spełniać oddzielnie każdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki łącznie . 3. Ocena spełnienia wykonania warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w dziale VI zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte na wzorze nr 5 do SIWZ. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ wykaz wykonanych dostaw o podobnym rozmiarze i charakterze w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania na załączonym wzorze nr 4 wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zrealizowanych dostaw. W przypadku składania oferty wspólnej: 5/ wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć każdy oddzielnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. 2 i 3. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/chelm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm 22-100 Chełm ul. Hrubieszowska 123.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm 22-100 Chełm ul Hrubieszowska 123.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.