Ogłoszenie z dnia 2005-10-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa oleju opałowego - rejon Wieluń Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska tel. (043) 8434478, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 44 78, fax (043) 843 40 94, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 44 78, fax (043) 843 40 94, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 44 78, fax (043) 843 40 94, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego - rejon Wieluń. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem do kotłowni olejowych usytuowanych w Bazach w Wieluniu i Wieruszowie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Baza GDDKiA w Wieluniu ul. Sieradzka 78 i Baza GDDKiA w Wieruszowie ul. Marianów 7. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 10000 litrów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: pierwsza dostawa w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, druga dostawa - po wyczerpania zapasów z I dostawy (przybliżony termin marzec 2006 r.) Pojemność zbiorników w kotłowni Bazy: w Wieluniu - 2 x 1600 l w Wieruszowie 2 x 1000 l. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 500,00 złotych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.posiadać koncesję na obrót olejem opałowym 3.posiadać certyfikat jakości posiadanego oleju wydane przez producenta 4.posiadać cysternę do przewozu oleju opałowego 5.być dyspozycyjnym - max. czs dostawy 48 godzin 6.spełniać warunki uczestnictwa zgodnie z art. 44 Ustawy Pzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 6.koncesja na obrót olejem opałowym 7.certyfikat jakości posiadanego oleju wydane przez producenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.Kopia dowodu wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Sprzęt - cysterna do przewozu oleju opałowego 2. Oświadczenie o dyspozycyjności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 14/2005/RW. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.12.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 10:00, siedziba Rejonu w Wieluniu ul. Fabryczna 7 pokój Nr 3.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Pasymiu"
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO OBIEKTÓW GMINY DĄBROWA BISKUPIA.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA WIOŚ KATOWICE
- Dostawa oleju opałowego grzewczego do Domu Pomocy Społecznej "Rokitnik" w Białowieży
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





