eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolskidostawy artykułów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-19

POZYCJA 54127

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ostrów Wielkopolski: dostawy artykułów spożywczych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Dariusz Fross, Krzysztof Wojciechowski, ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5951118, e-mail: dfross@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.osw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów spożywczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego - Kuchnia szpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawy artykułów spożywczych dla kuchni szpitala ZZOZ w Ostrowie Wlkp. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga spełnienia przez oferowany przedmiot dostaw parametrów określonych w załączniku nr 2 do siwz, co będzie oceniane przez Zamawiajacego na podstawie wypełniongo Załącznika 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.24.20.00 - 01.24.20.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie powyżej 60 000 euro - obejmuje 8 pakietów tj. pakiet nr 1 - artykuły sypkie i inne pakiet nr 2 - mięso i wędliny pakiet nr 3 - pieczywo pakiet nr 4 - drób i podroby drobiowe pakiet nr 5 - jaja pakiet nr 6 - nabiał pakiet nr 7 - mrożonki warzywne i ryby mrożone pakiet nr 8 - mieszanki specjalistyczne 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 9 200 zł - w przypadku złożenia ofert częściowych na kompletne pakiety do 1 do 8 wadium wynosi odpowiednio: wadium dla pakietu nr 1 - 1500zł wadium dla pakietu nr 2 - 2000zł wadium dla pakietu nr 3 - 1000zł wadium dla pakietu nr 4 - 800zł wadium dla pakietu nr 5 - 200zł wadium dla pakietu nr 6 - 3000zł wadium dla pakietu nr 7 - 500zł wadium dla pakietu nr 8 - 200zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto złożą oświadczenia(zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ) i dokumenty wymienione w pkt. IX SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać: a) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) dowód wpłaty wadium, c) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. oraz -wypełnione załączniki nr 1,2,3 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osw.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający na wniosek Wykonawcy przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej za zaliczeniem pocztowym lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za SIWZ w wysokości 25,00 PLN. Płatne gotówką w kasie Szpitala lub za zaliczeniem pocztowym przy odbiorze przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 12:30, siedziba zamawiającego Budynek Administracyjny ZZOZ - sekretariat pok nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Artykuły sypkie i inne. 1) Krótki opis: pakiet zawiera 93 pozycje asortymentowe różnego rodzaju artykułów sypkich kasze, cukier, mąka, makaron, herbata, kawa, ryż, płatki owsiane, przyprawy, soki, dżemy,miód, ciastka, musztarda, majonez, kakao, czekolada, susz owocowy, rodzynki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 01.10.00.00, 01.13.10.00, 01.12.11.15. 3) Wielkość lub zakres: pakiet zawiera 93 pozycje asortymentowe różnego rodzaju artykułów sypkich. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: mięso, wędliny. 1) Krótki opis: pakiet zawiera 30 pozycji asortymentowych różnego rodzaju mięs i wędlin. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00, 15.11.11.00, 15.11.22.00, 15.13.11.20. 3) Wielkość lub zakres: pakiet zawiera 30 pozycji asortymentowych różnego rodzaju mięs i wędlin. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: pieczywo. 1) Krótki opis: pakiet zawiera 7 pozycji asortymentowych różnego rodzaju bułek i chlebów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet zawiera 7 pozycji asortymentowych różnego rodzaju bułek i chlebów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: drób i podroby drobiowe. 1) Krótki opis: pakiet obejmuje 5 pozycji asortymentowych różnego raodzaju podrobów drobiowych i drobiu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.12.22.10, 15.11.21.30, 15.11.40.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet obejmuje 5 pozycji asortymentowych różnego raodzaju podrobów drobiowych i drobiu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: jaja. 1) Krótki opis: pakiet zawiera 70 000 szt jaj kurzych całych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet zawiera 70 000 szt jaj kurzych całych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: nabiał. 1) Krótki opis: pakiet zawiera 16 pozycji asortymentowych różnego rodzaju nabiału i mlek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00, 15.43.11.00, 15.54.21.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet zawiera 16 pozycji asortymentowych różnego rodzaju nabiału i mlek. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: mrożonki warzywne i ryby mrożone. 1) Krótki opis: pakiet zawiera 13 pozycji asortymentowych różnego rodzaju morożonek warzywnych i ryb mrożonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70, 15.33.11.00, 15.33.11.32. 3) Wielkość lub zakres: pakiet zawiera 13 pozycji asortymentowych różnego rodzaju morożonek warzywnych i ryb mrożonych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: mieszanki specjalistyczne. 1) Krótki opis: pakiet zawiera 17 pozycji asortymentowych różnego rodzaju mieszanek specjalistycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.10.70. 3) Wielkość lub zakres: pakiet zawiera 17 pozycji asortymentowych różnego rodzaju mieszanek specjalistycznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.