eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Różny sprzęt i wyroby medyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Olsztyn: Różny sprzęt i wyroby medyczne
Numer ogłoszenia: 54101 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różny sprzęt i wyroby medyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego urządzenia medycznego i różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według zadań: - Zadania nr 1 - Aparat USG do identyfikacji nerwów i naczyń krwionośnych (do wykonywania badań dzieci w zagrożeniu życia) - 1 szt. - Zadanie nr 2 - Pompa wodna do mikronapędu Nouwag - 1 szt. (Mikronapęd jest posiadany przez Zamawiającego. Oferowana pompa ma być w pełni kompatybilna z napędem Nouwag) - Zadanie nr 3 - Implant VEPTR (-rosnące żebro-, tytanowy implant do korekcji wczesnodziecięcego skrzywienia kręgosłupa wraz z bezpłatnym użyczeniem niezbędnego instrumentarium do jego wszczepienia u pacjenta) - Zadanie nr 4, 5, 6, 7 - Implanty chirurgiczne do leczenia wad zgryzu (dystraktory rozszczepowe, wewnątrzustne, do szczeki).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.11.22.00-0, 33.13.00.00-0, 33.18.31.00-7, 33.18.42.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie odnośnie zadań nr 1, 2, 3, - katalogów, prospektów, folderów reklamowych, instrukcji obsługi - ze zdjęciami, lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane techniczne itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia (szczegółowy opis dokumentu zawiera zał. nr 2). Wymaga się aby opisy w ww dokumentach były w j. polskim. - Deklaracje CE potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z p. zm.) - dot. zad. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych produktów, parametrami technicznymi urządzeń - odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 4. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I lub złozyć osobiście w Sekretariacie Dyr. Szpitala pok. 08 lub Sekcji zam. publ. pok.012.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat USG do identyfikacji nerwów i naczyń krwionośnych (do wykonywania badań dzieci w zagrożeniu życia) - 1 szt. Opis parametrów w zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa wodna do mikronapędu Nouwag - 1 szt. (Mikronapęd jest posiadany przez Zamawiającego. Oferowana pompa ma być w pełni kompatybilna z napędem Nouwag).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant VEPTR (-rosnące żebro, tytanowy implant do korekcji wczesnodziecięcego skrzywienia kręgosłupa wraz z bezpłatnym użyczeniem niezbędnego instrumentarium do jego wszczepienia u pacjenta).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystraktor zewnętrzny Polley do korekcji twarzoczaszki z regulowaną ramą mocowaną do czaszki za pomocą 6 sterylizowanych stalowych pinów i dwoma wyciągami czaszkowymi, wykonany z tytanu i włókna węglowego (piny i wyciągi w zestawie z dystraktorem) - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystraktor wewnątrzustny, pionowy korpus rurkowy, napęd śrubowy na kluczyk, dług dystrakcji 0 - 6mm, tytanowy, do wkrętów kostnych O 1,5mm, 2 płytki mocujące górne - 4 otwory. 2 płytki mocujące: dolne - 4 otwory, płytka stabilizująca korpus - 2 otwory. W zestawie 12 wkrętów mocujących dług. 5 i 7 mm, plus klucz pacjenta. Ilość zamawiana 2 szt. Dystraktor wewnątrzustyny poziomy, do korekcji szczęki, lewostronny, dług. dystrakcji 0 - 15mm; tytanowy, do wkrętów kostnych O 1,5mm, płytki mocujace grubość 0,6mm, 14 i 5 otworów; wałek regulacyjny sztywny z przegubem kardana. W zestawie 12 wkrętów mocujących dł. 5 i 7 mm + klucz pacjenta.Ilość zamawiana 2 szt. Dystaraktor wewnątrzustny poziomy teleskopowy, do korekcji szczęki. Dług. dystrakcji 1 - 20mm;, tytanowy, do wkrętów kostnych O 1,5mm, płytki mocujące: dolna 14 otworów i górna 5 otworów; wałek regulacyjny sztywny z przegubem kardana. W zestawie 12 wkrętów mocujących dług. 5 i 7 mm + klucz pacjenta. Ilość zamawiana 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystraktor wewnątrzustny poziomy, napęd śrubowy z dwoma prowadnicami, śruba z otworkiem napędowym na precik, dług. dystrakcji 0 - 10mm; tytanowy do wkrętów kostnych O 2,0mm, 2 płytki mocujące równoległe - 4 otwory. W zestawie 8 wkrętów mocujących dług. 5 i 9 mm + klucz pacjenta. Ilość zamawiana 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystraktor wewnątrzustny poziomy do transportu fragmentów szczeki, korpus rurkowy, napęd śrubowy na klucz, lewostronny. Dług. dystrakcji 1 - 15mm; tytanowy, do wkrętów kostnych O 1,5mm. 2 płytki mocujące równoległe na przedłużkach - 4 otwory. W zestawie 8 wkrętów mocujących dług. 5 i 9mm + klucz pacjenta. ilość zamawiana 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.