eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyROZBUDOWA SZPITALA POWIATOWEGO W KARTUZACH - III ETAP BUDOWA ŁĄCZNIKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-19

POZYCJA 54077

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kartuzy: ROZBUDOWA SZPITALA POWIATOWEGO W KARTUZACH - III ETAP BUDOWA ŁĄCZNIKA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Powiatowy im. dr Aleksandra Majkowskiego, do kontaktów: JERZY MATKOWSKI MARIA BUDZISZ, ul. Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, fax 058 6854840, e-mail: szpital.powiatowy.kartuzy@wp.pl dariusz.banaszak@idea.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://biuletyn.abip.pl/szpital_kartuzy Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SZPITALA POWIATOWEGO W KARTUZACH - III ETAP BUDOWA ŁĄCZNIKA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: SZPITAL POWIATOWY IM. DR ALEKSANDRA MAJKOWSKIEGO W KARTUZACH. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE, ROBOTY ZIEMNE, ROBOTY W ZAKRESIE BURZENIA, ROBOTY ELEKTRYCZNE, ROBOTY HYDRAŁLICZNE, PRZYŁĄCZY ELEKTROENERGETYCZNYCH 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: NIE DOTYCZY 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: PROWADZONA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OBJĘTYM PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ZNAJDUJĄ SIE W SYTUACJI FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA OSIĄGNELI ŁCZNIE W LATACH 2004,2005 SPRZEDAŻ ODÓŁEM W ROBOTACH BUDOWLANYCH W WYSOKOŚCI 10.000.000 ZŁ NETTO UZYSKALI W ROKU 2004 I 2005 DODATNI WYNIK FINANSOWY POSIADAJĄ NIEZBĘDNE ŚRODKI FINANSOWE LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWANIA NA KWOTE 800.000ZŁ W OKRESIE OSTATNICH 5 LAT ZREALIZOWAŁ CONAJMNIEJ 4 ZADANIA W ZAKRESIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ O WARTOŚCI JEDNOSTKOWEJ RÓWNEJ LUB WYŻSZEJ OD 1.500.000 ZŁ NETTO W TYM MINIMUM 2 ZADANIA DLA SŁUŻBY ZDROWIA POSIADAJĄ POLISĘ UBEZPIECZENIOWĄ OC W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZATRUDNIAJĄ NA UMOWE O PRACĘ NA KONIEC WRZEŚNIA 2006 MIN 40 OSÓB OSOBY Z KIEROWNICTWA I DOZORU MUSZĄ POSIADAĆ WŁAŚCIWE UPRAWNIENIA BUDOWLANE ORAZ LEGITYMOWAĆ SIĘ AKTUALNĄ PRZYNALEŻNOŚCIĄ DO IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA. W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY WSPÓLNEJ WARUNKI TE MUSI SPEŁNIAĆ ŁĄCZNIE KONSORCJUM. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART 24 PZP Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW ZOSTANIE DOKONANA NA PODSTAWIE PRZEDŁOŻONYCH DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY SPEŁNIANIA - NIE SPEŁNIANIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OPIS KRS,US, ZASWIADCZENIE O NIEZALEGANIU ZUS,ZASWIADCZENIE Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO, INFORMACJA Z BANKU, BILANS ORAZ RACHUNEK ZYSKÓW LUB STRAT ZA 2004 I 2005 LUB INNYCH DOKUMENTÓW OKREŚLAJĄCYCH OBROTY, ZYSK ORAZ ZOBOWIĄZANIA NALEŻNOŚCI ZA 2004 I 2005

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/szpital_kartuzy. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 11:00, SZPITAL POWIATOWY KARTUZY.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.