To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Lesko: Budowa infrastruktury zaopatrzenia w wodę miejscowości Jankowce i Glinne, w tym budowa sieci wodociągowej wraz z urządzeniami i obiektami technicznymi oraz stacji uzdatniania wody.
Numer ogłoszenia: 54076 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 512016 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesko, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4698001, 4698158, faks 0-13 4696458.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury zaopatrzenia w wodę miejscowości Jankowce i Glinne, w tym budowa sieci wodociągowej wraz z urządzeniami i obiektami technicznymi oraz stacji uzdatniania wody..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie jest częścią projektu o nazwie: Rozwój współpracy partnerskiej na rzecz poprawy transgranicznej infrastruktury wodociągowej w miejscowości Glinne i Jankowce w Polsce oraz w miejscowości Hust na Ukrainie finansowanego z funduszy UE w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska- Białoruś - Ukraina 2007 - 2013. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z obiektem Stacji Uzdatniania Wody (SUW) i zbiornikiem retencyjnym dla miejscowości Jankowce i Glinne. Zamówienie obejmuje budowę: - sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Glinne i Jankowce oraz rurociągów tłocznych doprowadzających wodę z ujęć do stacji uzdatniania wody SUW w miejscowości Glinne. Sieć wodociągowa wykonana z rur ciśnieniowych PE HD 100 SDR17: PE32 łącznej długości L=5716m PE40 łącznej długości L=26m PE50 łącznej długości L= 1141 m PE63 łącznej długości L= 83m PE90 łącznej długości L= 3858m PE110 łącznej długości L= 2856m PE125 łącznej długości L= 4243m oraz z rur ciśnieniowych PE HD 100 SDR11: PE90 łącznej długości L= 3293m Ogółem długość sieci wodociągowej - 21216m. Przyłącza sieci wodociągowej wykonane z rur ciśnieniowych PE o średnicy PE32mm, PE40mm. - budynku Stacji Uzdatniania Wody (SUW) wraz z: ogrzewaniem elektrycznym, wewnętrzną instalacją wody zimnej z lokalnym podgrzewaczem c.w.u., wewnętrzną instalacją kanalizacyjną, grawitacyjną i mechaniczną wentylacją pomieszczeń, instalacją elektryczną, w miejscowości Glinne, na działce 442/2. Budynek SUW-jednokondygnacyjny o konstrukcji stalowej z obudową z płyt warstwowych. Przykrycie stanowi stropodach wykonany z płyt warstwowych. Słupy stalowe z profili walcowanych T200 w rozstawie 2,93 (2,85) m, rygle ścienne oraz płatwie z profili walcowanych grubości 10cm, płatwie z kształtownika C120. - technologii uzdatniania wody, a w tym wykonanie: zestawu napowietrzającego, zestawów filtracyjnych dla procesu odżelazienia i odmanganiania, filtracja - usuwanie amoniaku na złożu (kationit silnie kwaśny), układu dezynfekcyjnego, zestawu pomp II° - zestaw hydroforowy zintegrowany z układem płukania filtrów , układów pomiarowo - sterowniczych, rurociągów i armatury, instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej w hali technologicznej do odprowadzenia popłuczyn, automatyki sterującej pracą pomp sieciowych, głębinowych, pompą płuczyn oraz zbiorników retencyjnych w powiązaniu z pozostałymi urządzeniami stacji, - zbiornika wyrównawczego: zbiornika wody o pojemności V=200m3 zlokalizowanego na terenie działki SUW, przewodów spustowych i przelewowych z projektowanego zbiornika; , rurociągu dopływowego i odpływowego ze zbiornika, układów sterowania i pomiaru, - pompowni ścieków: zbiornika pompowni DN1500, rurociągu tłocznego pompowni, układu automatyki i sterowania, - ogrodzenia terenu przeznaczonego pod budowę SUW, zbiornika i odstojnika i pompowni ścieków, - utwardzonego wjazdu, - komory zasuw z przepustnicą odcinającą i siłownikiem na rurociągu dopływowym na terenie SUW, - odstojnika popłuczyn: odstojnik o pojemności Vużyt=11,20m3 zlokalizowanego na terenie działki SUW, rurociągu dopływowego i odpływowego, rurociągu tłocznego wraz z pompką do odwodnienia odstojników, zasilania elektrycznego i sterowania pomp w odstojniku, - studzienek kanalizacyjnych zlokalizowanych na terenie działki SUW, - studzienki neutralizacyjnej DN1000 zlokalizowanej na terenie działki SUW, - budowę rurociągów: przewodów doprowadzających wodę surową do SUW ze studni, przewodów doprowadzających wodę uzdatnioną do zbiornika, przewodów doprowadzających wodę uzdatnioną ze zbiornika na układ pompy II° /zestaw(y) hydroforowy(e) w budynku SUW/ i na sieć wodociągową, - budowę instalacji sterowania SUW i zbiornika, - zasilania energetycznego SUW, - zjazdów/dróg dojazdowych z dróg gminnych, drogi powiatowej nr 2267R oraz placu manewrowego do obsługi SUW - jezdnie o nawierzchni bitumicznej oraz z kruszywa (zjazd/droga dojazdowa z drogi powiatowej do studni S1 zlokalizowanej na działce nr 1061/1 w miejscowości Jankowce, zjazd z drogi gminnej do studni S2 zlokalizowanej na działce nr 1517/6 w miejscowości Glinne, droga dojazdowa do studni S-3 zlokalizowanej na działce nr 442/2 oraz plac manewrowy do obsługi SUW skomunikowany z drogą gminną w miejscowości Glinne, zjazd z drogi gminnej do studni S4 zlokalizowanej na działce nr 1039/1 w miejscowości Jankowce, - płyty fundamentowej stanowiącej podstawę dla pojedynczego zbiornika stalowego, naziemnego, ocieplonego wełną mineralną grubości 15cm o poj. 200 m3 i średnicy 7,71 m. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonych dokumentacjach projektowych tj.: 1) projekcie budowlanym - Budowa infrastruktury zaopatrzenia w wodę miejscowości Jankowce i Glinne - Gmina Lesko, w tym budowa sieci wodociągowej wraz z urządzeniami i obiektami technicznymi oraz stacji uzdatniania wody: a) projekt zagospodarowania terenu, b) projekt budowlany, c) zjazdy/drogi dojazdowe z dróg gminnych, drogi powiatowej nr 2267R oraz plac manewrowy do obsługi SUW), 2) projekcie budowlanym Budowa stacji uzdatniania wody dla miejscowości Glinne i miejscowości Jankowce - gmina Lesko wraz z budowa urządzeń i obiektów technicznych na terenie SUW, 3) dokumentacji geologicznej ustalającej geotechniczne warunki posadowienia dla projektowanej sieci wodociągowej w miejscowości Glinne i Jankowce, 4) projekcie wykonawczym - Budowa infrastruktury zaopatrzenia w wodę miejscowości Jankowce i Glinne - Gmina Lesko, w tym budowa sieci wodociągowej wraz z urządzeniami i obiektami technicznymi oraz stacji uzdatniania wody: a) projekt zagospodarowania terenu, b) zjazdy/drogi dojazdowe z dróg gminnych, drogi powiatowej nr 2267R oraz plac manewrowy do obsługi SUW 5) projekcie wykonawczym - Budowa stacji uzdatniania wody dla miejscowości Glinne i miejscowości Jankowce - gmina Lesko wraz z budowa urządzeń i obiektów technicznych na terenie SUW, 6) operacie wodnoprawnym na wykonanie: przekroczeń siecią wodociągową i umocnień skarp brzegowych Potoku Glinny i cieku bez nazwy, cieku płynącego przez działkę 1070 oraz działkę 1088 w miejscowości Jankowce gm. Lesko, 7) przedmiarach robót: 8) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: a) branża sanitarna - sieć wodociągowa Budowa infrastruktury zaopatrzenia w wodę miejscowości Jankowce i Glinne - Gmina Lesko, w tym budowa sieci wodociągowej wraz z urządzeniami i obiektami technicznymi oraz stacji uzdatniania wody, b) budowa Stacji Uzdatniania Wody dla miejscowości Glinne i Jankowce gmina Lesko. Do zakresu prac należą w szczególności: 1) przed zawarciem umowy - opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych zamówieniem; harmonogram powinien zawierać wszystkie elementy robót opisane w przedmiarach robót i podziałkę czasową nie dłuższą niż 1 miesiąc; 2) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 3) zabezpieczenie terenu robót; 4) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 5) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i projektem wykonawczym, warunkami pozwolenia na budowę, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, z należytą starannością gwarantującą wysoką jakość, z zachowaniem warunków BHP i ppoż., w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, 6) zapewnienie na koszt Wykonawcy transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 7) jako wytwarzającego odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), 8) zapewnienie przez Wykonawcę, że na placu budowy nie będą spalane odpady, ani żadne śmieci; 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 10) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy; 11) obsługa geodezyjna budowy, a w szczególności: wytyczenie nowych obiektów i wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych oraz w przypadku, gdy niezbędne będzie dokonanie zmiany w projekcie budowlanym opracowanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania projektu zamiennego przez autora projektu, 12) zorganizowanie placu budowy, a w szczególności: wykonanie i utrzymanie właściwego oznakowania placu budowy i wygrodzenia terenu, wykonanie zasilania w media, urządzenie zaplecza socjalno-magazynowego, 13) organizowanie robót w taki sposób, aby umożliwiać dokonywanie kontroli jakości wykonanych robót budowlanych w trakcie realizacji prac, 14) dokonanie przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót oceny stanu technicznego poszczególnych nieruchomości i przedłożenie Zamawiającemu bezpośrednio po zakończeniu robót oświadczenia właściciela nieruchomości o usunięciu przez Wykonawcę szkód i nie wnoszeniu zastrzeżeń co do stanu technicznego nieruchomości, 15) Wykonawca zobowiązany jest min. na 3 dni przed rozpoczęciem robót do powiadomienia właściciela nieruchomości (posesji) o rozpoczęciu robót na jego działce, 16) koordynowanie prac realizowanych przez podwykonawców; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób pracujących na budowie i jest zobowiązany do egzekwowania prawa od wszystkich uczestników procesu budowlanego znajdujących się na budowie, 17) informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, 18) opracowywanie dokumentów związanych z przebiegiem robót budowlanych, rozliczeniem robót i innych podyktowanych wymogami Programu Współpracy Transgranicznej 2007 - 2013 Polska - Białoruś - Ukraina. 19) opracowanie kompletnego projektu powykonawczego w 2 egz. i przekazanie go Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed terminem odbioru końcowego, 20) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie załogi Zamawiającego, 21) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania wykonania przedmiotu zamówienia poprzez: a) raporty kwartalne o postępie prac budowlanych i zaawansowaniu finansowym powinny zawierać sprawozdanie z działalności Wykonawcy na budowie z uwzględnieniem robót planowanych, rozpoczętych i zakończonych w okresie sprawozdawczym. Roboty należy przedstawić w ujęciu rzeczowym oraz finansowym (wartość prac). Należy poruszyć w nich również następujące zagadnienia: podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt, problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, napotkane trudności i podjęte środki zaradcze oraz ewentualne roszczenia. Opracowany przez Wykonawcę raport podlega zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Termin opracowania przez Wykonawcę raportów kwartalnych - dziesiąty dzień miesiąca następującego po kwartale sprawozdawczym, a zatwierdzenia przez inspektora nadzoru i przekazania Zamawiającemu - piętnasty dzień miesiąca następującego po kwartale sprawozdawczym; b) w przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił załącznik do umowy na wykonanie robót budowlanych, Zamawiający może nałożyć na Wykonawcę obowiązek sporządzania raportów, o których mowa w pkt 21 lit. a w odstępach miesięcznych, w terminie do dziesiątego dnia miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym. Termin zatwierdzenia przez inspektora nadzoru i przekazania Zamawiającemu - piętnasty dzień miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym; c) raporty dodatkowe sporządzane przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego lub z własnej inicjatywy Wykonawcy, gdy uzna za niezbędne konieczność jego opracowania. Zawartość i termin opracowania będzie przedmiotem uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; d) każdy z wymienionych raportów składany będzie do Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w języku polskim, jak również w wersji elektronicznej. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za aprobatę raportów postępu; 22) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego - za pośrednictwem inspektora nadzoru - o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych sporządzając protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość na podstawie kosztorysu ofertowego wraz z uzasadnieniem, 23) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć niekorzystny wpływ na realizację inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót, itp., 24) uzgadnianie koniecznych do wprowadzenia zmian w zakresie materiałów, urządzeń, standardu wykonania oraz zmian projektowych, po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii projektanta i akceptacji Zamawiającego, 25) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 26) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; 27) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 28) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 29) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 30) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 31) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 32) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 33) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 34) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 35) pilnowanie mienia znajdującego się na terenie budowy, utrzymywanie należytego porządku na placu budowy oraz w jej otoczeniu, w przypadku gdy ma związek z prowadzonymi robotami, 36) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, 37) jeżeli przedmiotem zamówienia lub jego częścią jest budynek, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten budynek w razie nie zabezpieczenia budynku przed warunkami atmosferycznymi 38) w okresie gwarancji, Wykonawca jest obowiązany do dokonywania: a) przeglądu gwarancyjnego, po każdym roku eksploatacji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i zaakceptowanym przez Wykonawcę, b) przeglądów gwarancyjnych w terminach określonych w warunkach gwarancyjnych i w dokumentacji techniczno-ruchowej zainstalowanych urządzeń, c) usług serwisowych w zakresie udzielonej gwarancji z zachowaniem okresu usunięcia awarii nie dłuższym niż 2 doby, 39) innych czynności i zadań nie wymienionych powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.21.51 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu o nazwie: Rozwój współpracy partnerskiej na rzecz poprawy transgranicznej infrastruktury wodociągowej w miejscowości Glinne i Jankowce w Polsce oraz w miejscowości Hust na Ukrainie finansowanego z funduszy UE w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska- Białoruś - Ukraina 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie S. A., ul. Grodzka 26, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7848430,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5377530,30
Oferta z najniższą ceną: 5377530,30 / Oferta z najwyższą ceną: 9587395,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LESKO
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu leskiego
- Dostawa ubrań specjalnych dla OSP w ramach zabezpieczenia podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Lesko w sytuacjach kryzysowych
- Dostawa ratowniczego zestawu hydraulicznego o napędzie akumulatorowym dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lesku
- "Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych"
- Doposażenie szkół w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





